SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Volgens mij vind die dat niet zo erg.quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan die dat waarderen dan? Ik vraag me ook hard af of ie mijn negergrapjes kan waarderen
Van de rails gegledenquote:
Mag ik jou dan ook plagen met je huidskleur dan?quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij vind die dat niet zo erg.Ik bedoel het niet gemeen.
Pest ons maar met kaaskoppen, klompendragers, boeren en heel die rimram, fair deal.quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook plagen met je huidskleur dan?
Ze zei dat ze al verzadigd was. Dat zal dus wel meevallen.quote:
Van jou kan het sowieso wel hebben skatje.quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij vind die dat niet zo erg.Ik bedoel het niet gemeen.
Wat voor een huidskleur heb je zelf dan?quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me een beetje omdat ik blank ben. Dat ligt gewoon gevoelig weetje.quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Whehe, White Guilt . Classicquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me een beetje omdat ik blank ben. Dat ligt gewoon gevoelig weetje.
rotterdam eej, je bent een exoot, een contro-koloniaal, exponent van het noordenquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me een beetje omdat ik blank ben. Dat ligt gewoon gevoelig weetje.
Was het niet andersom?quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen Al Green original. Is van Bill Withers als ik het me goed herinner
Wij Rotterdammers houden van onze negers , zolang de fouten maar in Charlois, Spangen en Delfzijl blijven wonenquote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
rotterdam eej, je bent een exoot, een contro-koloniaal, exponent van het noorden
Hihi, blanke!quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso een klassieker.quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Was het niet andersom?
Nouja, het nummer wordt nog altijd gecoverd, dus 't is gewoon een goeie song
Weet ikquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, zo ver was ik inmiddels ookquote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso een klassieker.
Maar heb het even opgezocht. Nummer is gecovered door Al Green. Nummer is original van Withers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ain%27t_No_Sunshine
Sorry heloefquote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden kennen mij te goed.
Gerrie verschijnt 1 seconde in beeld en meteen begint er iemand op MSN te lullen er er over.
Jij bent geen vriend van mij zover ik weet.quote:
De enige zwarte zijn lijkt me niet zo relaxted voor de persoon hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef kutkloon7 het volgende:
lijkt me wel makkelijk, een zwarte huid.
Puistjes en wallen vallen minder op en je hoeft nooit naar de zonnebank.
Niet?quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent geen vriend van mij zover ik weet.
Het spijt me, ik moet selectief zijn.quote:
pfffff capsones...quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spijt me, ik moet selectief zijn.
Hij is ook groot andersquote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
de slet hè, zo issie niks, zo denkt-ie even een grote meneer te zijn
Ik verdomme kleiner dan Myra.quote:
Niet helemaal waar hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
it's not the size that matters, it's what you do with it
Die PI maakt mij onzeker.quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Achja, wat wil je nog meer als je mij al hebt.
Ik niet.quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Weer thuis
Ik heb waarschijnlijk wat gemist ofzo hier, maar dat boeit me eigenlijk niet zo, ik ben in een veel te vrolijke bui om alles door te lezen.
Nu het zondagavond is, is het tijd voor de evaluatie, wie heeft er nog versierd van het weekend?
Nou gewoon.quote:
Geen leuke meiden tegengekomen. Dus niet geprobeerd.quote:Op zondag 6 november 2011 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Ik had toch wel vertrouwen je hosselkunsten, eigenlijk.
Zitten er in Leiden helemaal geen leuke meiden dan?quote:Op zondag 6 november 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen leuke meiden tegengekomen. Dus niet geprobeerd.
Wat is voor jou een criteria van een succesvolle versiersessie?quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Weer thuis
Ik heb waarschijnlijk wat gemist ofzo hier, maar dat boeit me eigenlijk niet zo, ik ben in een veel te vrolijke bui om alles door te lezen.
Nu het zondagavond is, is het tijd voor de evaluatie, wie heeft er nog versierd van het weekend?
Voor mij? Daar vraag je zo wat, ik ben/heb bijna nooit versierdquote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is voor jou een criteria van een succesvolle versiersessie?
Same here,moet nog 20 pagina's kennen. Begin nu pas. Heb net anderhalf uur zitten skypenquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn manier van studeren doen, want ik word gek van het last-minute werken. Maar zonder de stress van een deadline krijg ik mezelf niet gemotiveerd.
Herkenbaar...quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn manier van studeren doen, want ik word gek van het last-minute werken. Maar zonder de stress van een deadline krijg ik mezelf niet gemotiveerd.
Geen hotwings en kip?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren het maar 20 bladzijdes, ik moet nog 7 hoofdstukken a 40 pagina's per stuk.quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Same here,moet nog 20 pagina's kennen. Begin nu pas. Heb net anderhalf uur zitten skypen
Vrijdag een beetje proberen te flirten met een collegatje. Maar ze is totaal niet mijn type verder, al is ze wel erg aardig. En ze lijkt sprekend op mijn ex.quote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten er in Leiden helemaal geen leuke meiden dan?
quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen hotwings en kip?Het zijn namen van producten, dan mag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Dan ga je naar de verkeerde plekken dus.quote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag een beetje proberen te flirten met een collegatje. Maar ze is totaal niet mijn type verder, al is ze wel erg aardig. En ze lijkt sprekend op mijn ex.![]()
Zaterdag heb ik niet heel Leiden gezien. Eerst een sportkroeg. Daar waren 2 vrouwen die niet aantrekkelijk waren. Daarna twee gewone kroegen, waarvan er in 1 bijna niemand was en de ander zaten allemaal van die Korpstrutjes.
Wel nog de collega van vrijdag tegengekomen bij uitgaan. Ik heb iets tegen haar gezegd, maar weet niet meer wat. Zie ik van de week wel.
Er zijn wel leuke meiden, beetje de alternatieve meisjes en de sporters. Maar die kom je niet tegen waar ik heen ga.
Klopt, daarom ga ik ook naar nieuwe plekken tegenwoordig.quote:Op zondag 6 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken dus.
Doe eens lief.quote:
Wat voor plekken?quote:Op zondag 6 november 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik ook naar nieuwe plekken tegenwoordig.
Leuke meiden datquote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag een beetje proberen te flirten met een collegatje. Maar ze is totaal niet mijn type verder, al is ze wel erg aardig. En ze lijkt sprekend op mijn ex.![]()
Zaterdag heb ik niet heel Leiden gezien. Eerst een sportkroeg. Daar waren 2 vrouwen die niet aantrekkelijk waren. Daarna twee gewone kroegen, waarvan er in 1 bijna niemand was en de ander zaten allemaal van die Korpstrutjes.
Wel nog de collega van vrijdag tegengekomen bij uitgaan. Ik heb iets tegen haar gezegd, maar weet niet meer wat. Zie ik van de week wel.
Er zijn wel leuke meiden, beetje de alternatieve meisjes en de sporters. Maar die kom je niet tegen waar ik heen ga.
Ik godverdomme altijd lief tegen jou muts.quote:
Plekken die anders zijn dan de kroegen waar ik al 10 jaar kom.quote:
Inderdaad, maar die zie ik eigenlijk nooit tijdens het uitgaan. Zouden ze wel uitgaan en zo ja, waar?quote:
En ik maar denken dat ik de enige was die daar last van hadquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Maar zonder de stress van een deadline krijg ik mezelf niet gemotiveerd.
Jij mag niet meer nadat je me de dood in wenste en nadat je me een vieze stinkmaagd noemde.quote:
Stel jezelf een deadline voor het zoeken van vrienden enzo, misschien helpt dat wel voor je.quote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die daar last van had
Maar ik vind je zo liefquote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag niet meer nadat je me de dood in wenste en nadat je me een vieze stinkmaagd noemde.
Nee, kudo's voor de mensen met strakke planningen en weken van te voren beginnen aan een tentamen. Ik leer de avond van te voren en de ochtend van het tentamen. Als ik op een andere dag denk van "laat ik eens leren" ben ik het na 10 minuten sowieso zat.quote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die daar last van had
hulde aan fayequote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag niet meer nadat je me de dood in wenste en nadat je me een vieze stinkmaagd noemde.
Een liefde voor jou.quote:
morgen thank god om 9.30 beginnen, anders red ik het nietquote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, kudo's voor de mensen met strakke planningen en weken van te voren beginnen aan een tentamen. Ik leer de avond van te voren en de ochtend van het tentamen. Als ik op een andere dag denk van "laat ik eens leren" ben ik het na 10 minuten sowieso zat.
Ik ben niet vies en ik stink niet.quote:
Ik verplicht mezelf nu maar om tot een bepaalde tijd op de uni aanwezig te zijn. Werkt redelijk. Betekent wel dat er 's avonds en in het weekend geen reet wordt uitgevoerd...quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, kudo's voor de mensen met strakke planningen en weken van te voren beginnen aan een tentamen. Ik leer de avond van te voren en de ochtend van het tentamen. Als ik op een andere dag denk van "laat ik eens leren" ben ik het na 10 minuten sowieso zat.
Ja, dat doe ik op sommige dagen ook wel, ik werk veel efficienter op school.quote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verplicht mezelf nu maar om tot een bepaalde tijd op de uni aanwezig te zijn. Werkt redelijk. Betekent wel dat er 's avonds en in het weekend geen reet wordt uitgevoerd...
Doe eens lief tegen mij dan.quote:
alleen laptop aanzetten is dodelijkquote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik op sommige dagen ook wel, ik werk veel efficienter op school.
Ik luister allemaal lieve liedjes en ik wil nu knuffelen en dat kan niet.quote:
And that's the thing i don't care about.quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
but there is just something you can't deny
Was mijn schema maar strakker dan strak, anderhalf uur geleden was ik van plan om te beginnen met leren, komt er een msn gesprek omhoog, en ben dus nog niet begonnen, awesome....quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, want uitgaansleven is zo divers qua mensen natuurlijk. Je kunt beter out of the box denken en niet alleen willen scoren tijdens uitgaan. Ik kom ze vooral tegen bij healthclubs en tennisverenigingenquote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plekken die anders zijn dan de kroegen waar ik al 10 jaar kom.
Want die hebben een oververtegenwoordiging van mannen.
[..]
Inderdaad, maar die zie ik eigenlijk nooit tijdens het uitgaan. Zouden ze wel uitgaan en zo ja, waar?
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, slaap lekker mensen.
Dinsdag is een nieuwe hosselkans voor me, dus dan meld ik me wel weer.
Tot dinsdag dan maarquote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, slaap lekker mensen.
Dinsdag is een nieuwe hosselkans voor me, dus dan meld ik me wel weer.
Mijn school gaat helemaal via mijn laptop, dat maakt het wat lastig.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
alleen laptop aanzetten is dodelijk
De deadline moet wel van buitenaf komen en er moeten echt gevolgen aan zijn als ik het niet haalquote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stel jezelf een deadline voor het zoeken van vrienden enzo, misschien helpt dat wel voor je.
Geen idee, maar het zou kunnen.
Okee nu vind ik je weer lief.quote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik luister allemaal lieve liedjes en ik wil nu knuffelen en dat kan niet.ik zal mijn verbitterdheid niet meer op jou botvieren
![]()
Enorm jongen, enorm.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Het gaat snel hier. Jongens, ik zie het niet meer zitten op dit moment. Ik heb een bui dat ik overal van baal. Heb ik niet erg vaak, maar is dit herkenbaar?
Wel praktisch voor een modje thoughquote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn school gaat helemaal via mijn laptop, dat maakt het wat lastig.
Welkom in de wereld van een vrouwquote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Het gaat snel hier. Jongens, ik zie het niet meer zitten op dit moment. Ik heb een bui dat ik overal van baal. Heb ik niet erg vaak, maar is dit herkenbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |