quote:
Solo van Anthony gemist dus.. die is zo gaaf!!quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ken ik niet![]()
zondagavond is football night. Kijk zelfs niet naar SYTYCD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ook leeg
quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal ik jullie eens iets heel ergs vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal ik jullie eens iets heel ergs vertellen?arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
TD packersquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je je eendjes nog in het doopfont laten dobberen ?
De 2e al hoorquote:
nee, we zijn gelijk weer naar buiten gegaan. had ze trouwens ook niet bij me.quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je je eendjes nog in het doopfont laten dobberen ?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
Zo, het baggeren is voorbij. Tijd om te gaan slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
Tr5ustequote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
Zo, het baggeren is voorbij. Tijd om te gaan slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hebben die stomme Titans een TD+PAT gemaakt
wat dacht je van deze?quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kan maar niet een leuke UI vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dezequote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kan maar niet een leuke UI vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
60x60 kan je zelf maken, zelfs met paint (heb ik van kokje geleerd)quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet zestig bij zestig.. Maar vandaag maar niet verder zoeken, niets is leuk en goed.. Behalve jullie inbreng dan
En stiekem was je ook voor de Bengalsquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En stiekem was je ook voor de Bengals
Giants en Patriots doen het ook goedquote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]dacht dat de bengals gingen winnen
quote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]dacht dat de bengals gingen winnen
quote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
Giants en Patriots doen het ook goed
quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Packers-Chargers is best spannend![]()
Giants-Patriots nog steeds 0-0
nog 2Q te gaanquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weer gelijk, letterlijk denk
Nu sta je 4 punten op mij voor
quote:
Truste muisje. Moet zeker wat inhalenquote:Op zondag 6 november 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
half time, mooie tijd om te gaan slapen
quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
Ik zie het nog niet erg, wel wat buien en dat er veel chasers op pad zijn.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
[..]Tornado Watch net uitgegeven
![]()
Muisie![]()
![]()
![]()
Alles west & zuid van Oklahoma City zal het gebied zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
![]()
Ik had toch beloofd dat ik vanavond zou meechasen
OK, Oklahoma is de plaats waar we moeten zijn geloof ik toch?
Keurig, my young padawanquote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef pl4kkie het volgende:
* pl4kkie coming in. pompomperdiepompom
quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef pl4kkie het volgende:
* pl4kkie coming in. pompomperdiepompom
quote:
quote:
Yep, nu zie ik hem ook large tornadoes possiblequote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alles west & zuid van Oklahoma City zal het gebied zijn.
quote:
Jij weet heul niet wat ik vannacht gevraagd hebquote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]![]()
Als er een grote HOAX is, is dat het wel
Wil ik dat wel weten?quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik vannacht gevraagd heb
quote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss, geef je even een gilletje als het spannend wordt?
Ga even de laatste aflevering van Fort Boyard kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
quote:Op maandag 7 november 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spare me the details plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
ik sta nog steeds voor denk ik maar.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry kok, kan vanavond nog goed komen met de stand
quote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik sta nog steeds voor denk ik maar.
Je wil niet weten hoe het gegaan is. wat een blunders in de D![]()
![]()
het is je gegundquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]klopt, nu nog steeds met twee punten maar als de bears vanavond verliezen weer met 3
Maar gunstig voor mij
quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is je gegund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je
ik niet.. ik wil leren, maar moet ook nog een bulk foto's opsturen! binnenkort ben ik te koop bij een canvasboerquote:
quote:
Ik nietquote:
Ik ben dus de enigstequote:
enigste is de leukste thuis zijnquote:
waarbij de d van verveeld moet veranderd worden in een tquote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
enigste is de leukste thuis zijn
Ik weet niet of jij de enige bent die zich verveeld
quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
enigste is de leukste thuis zijn
Ik weet niet of jij de enige bent die zich verveeld
Daar let ik wat minder op, maar ik zei vroeger ook altijd enigste en werd daar heel vaak op gecorrigeerd. Zodoende dat die mij direct opvielquote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarbij de d van verveeld moet veranderd worden in een t
tja,als we dan toch beginnen
Je reinste spam zeg ik je!quote:
Ga je toch lekker vandaag vróeg slapenquote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
ter info,
Sauna is zo lekker,maar je wordt er alleen zo honds moe van. Kan beter een dag werken
quote:
gaat ook zeker gebeuren, niemand die me tegen kan houdenquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je toch lekker vandaag vróeg slapen
quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat ook zeker gebeuren, niemand die me tegen kan houden
Je lag er vanochtend ten slotte ook pas laat in, dus je hebt wat in te halenquote:
idd vroeg ja en ook weer om0800 uur wakkerquote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je lag er vanochtend ten slotte ook pas laat in, dus je hebt wat in te halen
Dus als je nu gaat slapen, en morgenochtend pas om 0800 wakker wordt heb je een goede nacht rustquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
idd vroeg ja en ook weer om0800 uur wakker
Wil je em zo graag naar bed hebben??quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als je nu gaat slapen, en morgenochtend pas om 0800 wakker wordt heb je een goede nacht rust
vrees als ik nu ga slapen ik om 0600 wakker benquote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als je nu gaat slapen, en morgenochtend pas om 0800 wakker wordt heb je een goede nacht rust
quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wil je em zo graag naar bed hebben??
Vast nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees als ik nu ga slapen ik om 0600 wakker ben
quote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan kan hij mij namelijk niet wéér wakker mailen
quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
. Telefoon niet naast je bed leggen
Ook niet bij de mail instellingen?quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik kan niet vinden waarom ie nog steeds 's nachts piept als er mail is. Ik heb overal gezocht en overal staat dat ie tussen 2300 en 0800 níet mag piepen.
Was niet alleen jij hoor.... ook vikingsmeisje lag er vroeg in
gewoon je foon op stil zetten, of zo instellen dat hij snachts geen mail ophaalt. Kan bij mijn neuk welquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik kan niet vinden waarom ie nog steeds 's nachts piept als er mail is. Ik heb overal gezocht en overal staat dat ie tussen 2300 en 0800 níet mag piepen.
Was niet alleen jij hoor.... ook vikingsmeisje lag er vroeg in
Daar staat ingesteld dat ie tussen 0800 en 2300 ieder uur moet checken. Maar hij brult nog steeds zodra er een mail binnen komt.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook niet bij de mail instellingen?
En ik had gisteren genoeg om over na te denken..
quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon je foon op stil zetten, of zo instellen dat hij snachts geen mail ophaalt. Kan bij mijn neuk wel
quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook niet bij de mail instellingen?
En ik had gisteren genoeg om over na te denken..
ja, maar bij je mailinstellingen (gmail of zo) kan staan dat ie een notification moet geven.. misschien kan je dat beter uitzetten..quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar staat ingesteld dat ie tussen 0800 en 2300 ieder uur moet checken. Maar hij brult nog steeds zodra er een mail binnen komt.
Vaag genoeg heb ik 2 mail clients op mijn foon. Bij gmail staat de frequency, en in de andere mail alleen dat ie een notification moet geven. Die heb ik nu maar uitgezegd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, maar bij je mailinstellingen (gmail of zo) kan staan dat ie een notification moet geven.. misschien kan je dat beter uitzetten..
Sinds wanneer kunnen telefoons brullenquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar staat ingesteld dat ie tussen 0800 en 2300 ieder uur moet checken. Maar hij brult nog steeds zodra er een mail binnen komt.
nou,als je mij belt dan gebeurt hier ook van alles!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen telefoons brullen
Laat mij jou is bellen danquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou,als je mij belt dan gebeurt hier ook van alles!!
(wild bunch van Ennio Morricone als ringtone!!)
quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
ik herstart mijn foon maar even..... pings komen gewoon aan
quote:
ik ook!!quote:
Moet je dan meteen de hele serie kopen, of mag afzonderlijk ook?quote:Op maandag 7 november 2011 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ook!!
ze hebben me geen garanties gegeven, maar deze twee series heeft (bijna) niemand!!
afzonderlijk is de bedoeling, en je mag zoveel kopen als je zelf wil!!quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je dan meteen de hele serie kopen, of mag afzonderlijk ook?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
afzonderlijk is de bedoeling, en je mag zoveel kopen als je zelf wil!!
Uit het raam gooienquote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wilde net een mailtje sturen, maar je hebt het antwoord al gemailed
![]()
en foon piept nog steeds![]()
quote:
quote:
Dan doet ie 't niet meer als ie 't nog wél echt moet doenquote:
ga de gok toch maar nemenquote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan ben je om 06:30 wakker in plaats van 0600.... Nog even een half uurtje opblijven, dan tandjes poetsen en oortjes wassen
quote:
Kan hem niet meer vinden, maar ik had een mooie google+ post in mijn stream waarin een foto zo bewerkt was.quote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu ik dit zie, moet ik toch maar eens met een foto van mezelf stoeien!!
ga ik in de tweede helft van mijn weekend doenquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nog steeds lang weekend, en tot nu toe weinig van mijn to-do-lijstjes gedaan![]()
Nu ja, huisje is nu wel weer zodanig dat ik weer zonder schaamte bezoek kan ontvangen
Van je canvas boer?quote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik krijg een downloadbevestiging
Ja, ze lezen dus op dit moment mijn mailtje met bestanden! boertje moet alles handmatig op de site zetten, dus het kan even durenquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, kokkie, heb een variatie gevonden op je babi pang!
Hou je ook van cavia's??
http://www.kokenmetkarin.nl/kookvideos/index.html
Tis druk dan?quote:
Met tornado's ?quote:
quote:
Hehe. Kan dat dan? Tornado's die verdwalen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw valt wel mee, maar misschien spot ik een verdwaalde
Muisjequote:
Soms wel, ze gaan alle kanten opquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hehe. Kan dat dan? Tornado's die verdwalen?
[..]
Muisje!
![]()
Ik ben er toch, en jij was afwassenquote:
Ja dat dacht ik. Heb het nog niet gedaan. had er geen zin inquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er toch, en jij was afwassen
Ik moet mijn ijsmachine nog schoonmaken, heb ik ook geen zin in, maar kan ik beter niet tot morgen laten wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik. Heb het nog niet gedaan. had er geen zin in. Morgen dan maar weer een poging
Dat is toch weer wat gevoeliger dan wat vaatquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet mijn ijsmachine nog schoonmaken, heb ik ook geen zin in, maar kan ik beter niet tot morgen laten wachten
Yep, mag ook niet in de machine die al met de rest van de vaat staat te draaienquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is toch weer wat gevoeliger dan wat vaat.
Dus alles met de hand schoonmakenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, mag ook niet in de machine die al met de rest van de vaat staat te draaien
Yep, en ga ik zo toch maar even doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dus alles met de hand schoonmaken. Hadden wij maar een vaatwasser. Pfft..
Oehh, dat klinkt wel lekker. Mag ik wat proeven?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en ga ik zo toch maar even doen.
Trouwens wél weer lekker ijs gewordenroomijs kaneel en rozijntjes
Ja hoor, kom maar langs. De rest staat al in de vriezer maar is best weer goed gelukt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Oehh, dat klinkt wel lekker. Mag ik wat proeven?
Blufquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar langs. De rest staat al in de vriezer maar is best weer goed gelukt.
Ik kom er gelijk aan. Heb je ffies een uurtje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar langs. De rest staat al in de vriezer maar is best weer goed gelukt.
quote:
Okee. dan had ik het toch goedquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik kom er gelijk aan. Heb je ffies een uurtje?
Dan ga ik het niet reddenquote:
Hmm.. mss dat ik dan wel ff naar me maatje ga. Kom ik gelijk ff langsquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb een litertje in de vriezer staan (min één bakje) dus, tenzij de grote ijseter langskomt, heb ik volgende week nog wel wat over hoor
Veel plezierquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef pl4kkie het volgende:
IK ga zo slapen.
Truste.
Drassss, veel plezier met spotten. Hopelijk zie je nog wat leuks
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Slaap lekker pl4kkie
Ik denk dat ik volgende week speculaas ijs ga maken (experimentje)
Of bokkenpootjes!! Als het door de slagroom kan, kan het ook door ijs!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Slaap lekker pl4kkie
Ik denk dat ik volgende week speculaas ijs ga maken (experimentje)
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb gisteren pavlova gezien op internet.. dat lijkt me lekker!!! Ken jij het al, MM??
Is ook een mogelijkheid, maar ik probeer nu vooral wat winterse smaken in het ijs te krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of bokkenpootjes!! Als het door de slagroom kan, kan het ook door ijs!
Is niet nodig, staat op de cavia-site! Zo kwam ik ook aan die cavia.. En plots komt Kokkie nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb het recept van pavlova wél voor je hoor, als je wilt dan type ik die morgen even in voor je
OK, ik zoek eigenlijk nooit naar recepten op internet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is niet nodig, staat op de cavia-site! Zo kwam ik ook aan die cavia.. En plots komt Kokkie niet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
Die is gewoon een lekkere cavia soep aan het maken.
Een lekkere dikke versequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Maar eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik het best zou aandurven om cavia te eten (maar niet die van mijn zusje hoor)
Ik zag bij iemand op twitter de pavlova in de oven, verder niets! Dat maakte mij nieuwsgierig en dankzij Google kwam ik bij koken met Karin.. (nee, ik schiet niet in de verdediging, ik leg gewoon uit! )quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik zoek eigenlijk nooit naar recepten op internet.
Ligt niet aan de cavia hoor dat kokkie niet komt
Ik vind hem wel grappig hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zag bij iemand op twitter de pavlova in de oven, verder niets! Dat maakte mij nieuwsgierig en dankzij Google kwam ik bij koken met Karin.. (nee, ik schiet niet in de verdediging, ik leg gewoon uit! )
Als jou dat een heel goed gevoel geeft, dan zal ik de laatste zijn die je tegenhoudt!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig hoor.
Ik was trouwens níet helemaal eerlijk. Ik zoek op youtube wel naar filmpjes over bijv. snijtechnieken of de recepten van Cees Holtcamp. Die heb ik wel als recept in een boek staan, maar 't is dan net of ik mijn vader weer even bezig zie
't is dat ik je nog in mijn signature heb staan, maar anders had ik gevraagd of je je even wilden voorstellenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
Hey, ik was er weer even..kom misschien later op de avond nog wel even langs...
Oh je vindt hem mooiquote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wel hoor![]()
Ik zal het zo even doen. Dacht ik plaats hem maar vast
quote:
Ben er een uurtje mee bezig geweest, linkjes naar wat filmpjes werkte niet meer dus nieuwe filmpjes gezocht.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
Hij ziet er al veel netter uit, mooi werk Muisie.
Even wat persoonlijks daarvoor, maar vaak ga ik puur naar die tv-station linkjes om een LIVE stream te zoeken. Voor de storm tracker is het veel handige om de site van Tornadovideos te pakkenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben er een uurtje mee bezig geweest, linkjes naar wat filmpjes werkte niet meer dus nieuwe filmpjes gezocht.
Ik wil de links naar de tv-stations nog aanpassen. Zodat je Weather-Storm-Tracker ziet in plaats van alleen de url.
Die pak ik tegenwoordig ook is een stuk sneller dan die van News9. Was alleen maar even als illustratie gepakt. Ik ga de algemene linkjes nog ook goed uitzoeken of ze nog wel in de OP moeten blijven staan. Heb gister alleen maar gechecked op dead linksquote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Even wat persoonlijks daarvoor, maar vaak ga ik puur naar die tv-station linkjes om een LIVE stream te zoeken. Voor de storm tracker is het veel handige om de site van Tornadovideos te pakken
Ja die News9 vreet snelheid.. kan je beter niet pakkenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die pak ik tegenwoordig ook is een stuk sneller dan die van News9. Was alleen maar even als illustratie gepakt. Ik ga de algemene linkjes nog ook goed uitzoeken of ze nog wel in de OP moeten blijven staan. Heb gister alleen maar gechecked op dead links
News9 eruit gehaald, en die van Tornado videos erin gezet. De rest volgt nog;quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja die News9 vreet snelheid.. kan je beter niet pakken
Nee dankjequote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!
Iemand nog behoefte aan een schoonmoeder?? De mijne is te koop! Tegen elk aannemelijk bod!!
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!
Iemand nog behoefte aan een schoonmoeder?? De mijne is te koop! Tegen elk aannemelijk bod!!
Goed zo....quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar gelukkig staat ze niet meer zo tussen lief en mij in! Dat hebben we vorige week mooi aan de kant gedrukt!
Want??quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed zo....
èh, weet je zeker dat jouw lief niet toevallig de broer is van Ceetjes lief
Die heeft ook nogal wat problemen met schoonloederquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Want??
Heb het even niet meegekregen, maar moet ik teruglezen??
Als Ceetje een Jeetje was geweest dan had ik getwijfeld..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft ook nogal wat problemen met schoonloeder
goede avondquote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is dat ik je nog in mijn signature heb staan, maar anders had ik gevraagd of je je even wilden voorstellen
Welkom terug Kaatje
In een mensenleven is dat niks!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond![]()
zo lang ben ik toch niet weggeweest? paar weekjes maar
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond![]()
Je bent te leuk om een paar weken te kunnen missen!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond![]()
mja, ging even wat minderquote:
Dat is nog eens een leuke binnenkomerquote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent te leuk om een paar weken te kunnen missen!
Dacht al zoiets, maar goed dat het weer wat beter gaatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mja, ging even wat minder, maar gaat wel weer hoor
Zo is het maar net.quote:
schouders er weer onder en gaan met die banaanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht al zoiets, maar goed dat het weer wat beter gaat
omgedraaide wereld? moet je werken dit weekend?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
omgedraaide wereld? moet je werken dit weekend?
Beetje lastige schoonfamilie.. En ik kom bijna nergens aan toe waar ik aan toe wil komen. Maar verder gaat het goed!!quote:
je zegt dat je weekend alweer bijna voorbij isquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je zegt dat je weekend alweer bijna voorbij is
twee weken vakantie is bij ons muisje ook al weekendquote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je zegt dat je weekend alweer bijna voorbij is
Ben je gek in maart gaan we zeker weer losquote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]denk dat we tot april moeten wachten voor het weer echt spannend wordt.
schoonouders heb ik niet meer, dus geen last van...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje lastige schoonfamilie.. En ik kom bijna nergens aan toe waar ik aan toe wil komen. Maar verder gaat het goed!!
vakantie?? dat is het betere werkquote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die is anderhalve week geleden op zaterdag begonnen
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vakantie?? dat is het betere werk
Wie het kleine niet eert....quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lang weekend
Vakanties duren 3 weken of langer
Whahaha, leuk idee, dat ik een lastige schoondochter ben!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
schoonouders heb ik niet meer, dus geen last van...
maar (ex)schoondochters zijn ook niet alles![]()
Tja een vette bek haal je het liefst ook een paar keer per week, maar soms is het niet haalbaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lang weekend
Vakanties duren 3 weken of langer
leuk idee dat ik juist een makkelijke schoonmoeder ben.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Whahaha, leuk idee, dat ik een lastige schoondochter ben!!
Mag ik jouw schoondochter worden??quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk idee dat ik juist een makkelijke schoonmoeder ben.Bemoei me nergens mee in de relaties van mijn kinderen
Mijn zoons zijn allebei weer bezet, maar ik zal je in de wachtrij zettenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik jouw schoondochter worden??
Gatver.. Dat lijkt mij zo naar, niet meer weten wat er gebeurd is en zo! Sterkte!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie ooit zo'n verwonding gezien?. een oorlel helemaal doormidden gescheurd!
[ afbeelding ]
Dit overkwam mijn zoon afgelopen zaterdag. Op de fiets op weg naar huis. We weten niet hoe of wat er gebeurd is, maar waarschijnlijk is hij overvallen. Zijn fiets en sporttas zijn kwijt. Hij liep helemaal verward tussen geparkeerde auto's. Voorbijgangers zagen hem en ontdekte dat hij gewond was en hebben de politie gebeld. heel vaag allemaal, niet meer weten wat er gebeurd is
die zou kunnen vertellen wat er gebeurd is, maar ja, die goede man, praat niet rechtstreeks met onsquote:
Fijn! En beloof je dat ik bij jou niet lastig zal zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn zoons zijn allebei weer bezet, maar ik zal je in de wachtrij zetten![]()
waarschijnlijk wel. Hij weet (de volgende dag) dat hij drie jongens tegenkwam. Twee liepen er op de stoep, één op het fietspad. Hij liep niet in de weg. Vanaf dat moment weet hij het pas weer dat hij in het ziekenhuis was. Hij is zeker 1 uur geheugen kwijtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff, wat een naar verhaal zeg. Zal wel op zijn hoofd geramd zijn denk ik. Rotzakken
moet ik dat ook beloven???????quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fijn! En beloof je dat ik bij jou niet lastig zal zijn
Zolang jij dat ook niet bent, natuurlijk!!
Dat zit hem, en mij natuurlijk, ook heel dwars..Bovendien is hij zelf politieagent en ik denk dat het zijn trots ook wel raakt, dat dit juist hem overkomen is...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gatver.. Dat lijkt mij zo naar, niet meer weten wat er gebeurd is en zo! Sterkte!
oké. Heb je genoteerd op de lijst. Je staat nr. 1 nuquote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor! Die gok neem ik graag!
trustequote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Helaas ga ik jullie nu een fijne nacht wensen en afsluiten.
Lief kijkt lekker naar de detective en in mijn bed ligt Saskia te wachten tot ik ook kom. En ik denk dat ik haar nu haar zin ga geven
Fijne nacht
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Helaas ga ik jullie nu een fijne nacht wensen en afsluiten.
Lief kijkt lekker naar de detective en in mijn bed ligt Saskia te wachten tot ik ook kom. En ik denk dat ik haar nu haar zin ga geven
Fijne nacht
Zo zie je toch maar dat het iedereen kan overkomen. Ik hoop dat ze de overvallers weten te pakken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat zit hem, en mij natuurlijk, ook heel dwars..Bovendien is hij zelf politieagent en ik denk dat het zijn trots ook wel raakt, dat dit juist hem overkomen is...
die kans is maar heel klein. Hij kan zich niets herinneren, kan dus ook alleen maar aangifte doen van vermissing van zijn fiets en sporttas...Van de gebeurtenis alleen melding maken....quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zie je toch maar dat het iedereen kan overkomen. Ik hoop dat ze de overvallers weten te pakken.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die kans is maar heel klein. Hij kan zich niets herinneren, kan dus ook alleen maar aangifte doen van vermissing van zijn fiets en sporttas...Van de gebeurtenis alleen melding maken....
ik ga er ook weer vandoor, merk dat ik weer vergeet te posten...kom snel weer langs
Hé, Muis op z'n Brabantsquote:
* MaryMouse komt met een welverdiend koud biertje aanzetten voor Drassssquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse komt met een welverdiend koud biertje aanzetten voor Drassss
Een slaapliedje?quote:
Druk met jou nieuwe OP van zijn topic?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Pl4kkie![]()
't is hier wat rustig dus Drassss heeft zich druk gemaakt in DE
ons topicquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Druk met jou nieuwe OP van zijn topic?
quote:
quote:
Waaraan heb ik die naam te dankenquote:
Zucht..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het viel jou dus ook op dat pl4kkie meestal binnen komt als we bijna aan de rode lettertjes toe zijn
Hij ziet er al veel skonner uitquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Druk met jou nieuwe OP van zijn topic?
Op je handen gaan zitten Drassssquote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij ziet er al veel skonner uit
Godver had ik hem bijna de lapo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |