quote:
Solo van Anthony gemist dus.. die is zo gaaf!!quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ken ik niet![]()
zondagavond is football night. Kijk zelfs niet naar SYTYCD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ook leeg
quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal ik jullie eens iets heel ergs vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal ik jullie eens iets heel ergs vertellen?arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
TD packersquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je je eendjes nog in het doopfont laten dobberen ?
De 2e al hoorquote:
nee, we zijn gelijk weer naar buiten gegaan. had ze trouwens ook niet bij me.quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je je eendjes nog in het doopfont laten dobberen ?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
Zo, het baggeren is voorbij. Tijd om te gaan slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
Tr5ustequote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
Zo, het baggeren is voorbij. Tijd om te gaan slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hebben die stomme Titans een TD+PAT gemaakt
wat dacht je van deze?quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kan maar niet een leuke UI vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dezequote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kan maar niet een leuke UI vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
60x60 kan je zelf maken, zelfs met paint (heb ik van kokje geleerd)quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet zestig bij zestig.. Maar vandaag maar niet verder zoeken, niets is leuk en goed.. Behalve jullie inbreng dan
En stiekem was je ook voor de Bengalsquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En stiekem was je ook voor de Bengals
Giants en Patriots doen het ook goedquote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]dacht dat de bengals gingen winnen
quote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]dacht dat de bengals gingen winnen
quote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
Giants en Patriots doen het ook goed
quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Packers-Chargers is best spannend![]()
Giants-Patriots nog steeds 0-0
nog 2Q te gaanquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weer gelijk, letterlijk denk
Nu sta je 4 punten op mij voor
quote:
Truste muisje. Moet zeker wat inhalenquote:Op zondag 6 november 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
half time, mooie tijd om te gaan slapen
quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
Ik zie het nog niet erg, wel wat buien en dat er veel chasers op pad zijn.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
[..]Tornado Watch net uitgegeven
![]()
Muisie![]()
![]()
![]()
Alles west & zuid van Oklahoma City zal het gebied zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
![]()
Ik had toch beloofd dat ik vanavond zou meechasen
OK, Oklahoma is de plaats waar we moeten zijn geloof ik toch?
Keurig, my young padawanquote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef pl4kkie het volgende:
* pl4kkie coming in. pompomperdiepompom
quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef pl4kkie het volgende:
* pl4kkie coming in. pompomperdiepompom
quote:
quote:
Yep, nu zie ik hem ook large tornadoes possiblequote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alles west & zuid van Oklahoma City zal het gebied zijn.
quote:
Jij weet heul niet wat ik vannacht gevraagd hebquote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]![]()
Als er een grote HOAX is, is dat het wel
Wil ik dat wel weten?quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik vannacht gevraagd heb
quote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss, geef je even een gilletje als het spannend wordt?
Ga even de laatste aflevering van Fort Boyard kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
quote:Op maandag 7 november 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spare me the details plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
ik sta nog steeds voor denk ik maar.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry kok, kan vanavond nog goed komen met de stand
quote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik sta nog steeds voor denk ik maar.
Je wil niet weten hoe het gegaan is. wat een blunders in de D![]()
![]()
het is je gegundquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]klopt, nu nog steeds met twee punten maar als de bears vanavond verliezen weer met 3
Maar gunstig voor mij
quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is je gegund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je
ik niet.. ik wil leren, maar moet ook nog een bulk foto's opsturen! binnenkort ben ik te koop bij een canvasboerquote:
quote:
Ik nietquote:
Ik ben dus de enigstequote:
enigste is de leukste thuis zijnquote:
waarbij de d van verveeld moet veranderd worden in een tquote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
enigste is de leukste thuis zijn
Ik weet niet of jij de enige bent die zich verveeld
quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
enigste is de leukste thuis zijn
Ik weet niet of jij de enige bent die zich verveeld
Daar let ik wat minder op, maar ik zei vroeger ook altijd enigste en werd daar heel vaak op gecorrigeerd. Zodoende dat die mij direct opvielquote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarbij de d van verveeld moet veranderd worden in een t
tja,als we dan toch beginnen
Je reinste spam zeg ik je!quote:
Ga je toch lekker vandaag vróeg slapenquote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
ter info,
Sauna is zo lekker,maar je wordt er alleen zo honds moe van. Kan beter een dag werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |