quote:
Solo van Anthony gemist dus.. die is zo gaaf!!quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ken ik niet![]()
zondagavond is football night. Kijk zelfs niet naar SYTYCD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ook leeg
quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal ik jullie eens iets heel ergs vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal ik jullie eens iets heel ergs vertellen?arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
TD packersquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je je eendjes nog in het doopfont laten dobberen ?
De 2e al hoorquote:
nee, we zijn gelijk weer naar buiten gegaan. had ze trouwens ook niet bij me.quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je je eendjes nog in het doopfont laten dobberen ?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
Zo, het baggeren is voorbij. Tijd om te gaan slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |