Als 2 mensen die allebei moeilijk doen elkaar treffen. Als jezelf gewoon duidelijk bent (eventueel verduidelijkt door een briefje) is er naar mijn idee niks aan de hand. Blijkbaar vinden zij het ook normaal om meteen beschuldigingen te uiten en deze door een laf briefje over te brengen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar kun je wel tv-uitzendingen van 50 minuten mee vullen
Mijn opmerking had dan ook betrekking op de ras-zeikerds (waar je, zoals jij aangeeft, mee bezig blijft).quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Als 2 mensen die allebei moeilijk doen elkaar treffen. Als jezelf gewoon duidelijk bent (eventueel verduidelijkt door een briefje) is er naar mijn idee niks aan de hand. Blijkbaar vinden zij het ook normaal om meteen beschuldigingen te uiten en deze door een laf briefje over te brengen.
Daar moet je niet te veel moeite voor willen doen. Die gasten vinden elke keer wel wat nieuws.
Whehehe ik heb nu trouwens toevallig een hyundai reclame hier bij fok! onder in beeld.quote:Op maandag 7 november 2011 19:25 schreef r_one het volgende:
Omdat één van de bewoners de nieuw in het straatbeeld verschenen Hyundai niet als zijnde aan de buurjongen toebehorende herkent?
Ik Senseoquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Whehehe ik heb nu trouwens toevallig een hyundai reclame hier bij fok! onder in beeld.
jawel, daarom zet hij zijn auto er niet neer.quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef capricia het volgende:
TS, kun je niet parkeren op eigen terrein?
zijn dat allemaal dwergen bij jou in huis?quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
wat een sjonnies in je straat TS. Misschien moet je ze voorstellen een taalcursus te volgen.
ik heb wel een garage, maar mijn huurbaas heeft zijn porsche daar geparkeerd. Daardoor gebruiken wij de oprit en parkeerplaats voor de deur. Je kan met een beetje mazzel 2 op de oprit, maar als mijn huisgenootje m daar parkeert, kan ik niet meer weg en andersom. We hebben nog een huisgenootje, maar die komt gelukkig niet vaak met de auto.
Onze 2 onder 1 kap woning is dus verhuurd aan 3 personen.
Als je al aan het bevallen bent moet je gewoon op je bed gaan liggen en de verloskundige bellen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als je al aan het bevallen bent en naar de auto moet lopen dan is dat natuurlijk ook geen enkel probleem hè, met weeën om de 2 minuten.
U wel gelukkig!quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
De straat is niet van hun en Nederlands kunnen ze ook al niet
Als het pakeerplekken op naam zijn, lijkt het me dat je de gemeente kunt bellen die de auto dan zullen wegslepen. Eigenaar kan dan lekker naar het depot en een dikke rekening tegemoet zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:50 schreef Sylver_ het volgende:
Even het topic kapen lenen
Ik vroeg mij af; als iemand parkeert op mijn parkeerplaats, kan je dan de politie bellen om die auto weg te krijgen?
Ik heb een eigen parkeerplaats in een parkeergarage dat bij mijn huis hoort, en sinds een week staat er nu een auto geparkeerd. Ik heb geen idee van wie die auto is (denk zelf een vriend/familie van 1 van de bewoners, maar er zijn te veel huizen die ik bij langs zou moeten) en heb al een briefje onder de ruitenwisser gedaan om te vragen of hij/zij de auto wil verplaatsen, aangezien ik graag zelf gebruik maak van mijn parkeerplek, maar het briefje zit er nog steeds..
Ik vind het zo'n stap om de politie te bellen, maar vanaf komend weekend heb ik mijn parkeerplaats toch echt zelf nodig (daarvoor parkeerde ik alleen mijn fiets er).
Iemand een idee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |