abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104088378
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Daar kun je wel tv-uitzendingen van 50 minuten mee vullen :')
Als 2 mensen die allebei moeilijk doen elkaar treffen. Als jezelf gewoon duidelijk bent (eventueel verduidelijkt door een briefje) is er naar mijn idee niks aan de hand. Blijkbaar vinden zij het ook normaal om meteen beschuldigingen te uiten en deze door een laf briefje over te brengen.

Daar moet je niet te veel moeite voor willen doen. Die gasten vinden elke keer wel wat nieuws.
pi_104088550
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Als 2 mensen die allebei moeilijk doen elkaar treffen. Als jezelf gewoon duidelijk bent (eventueel verduidelijkt door een briefje) is er naar mijn idee niks aan de hand. Blijkbaar vinden zij het ook normaal om meteen beschuldigingen te uiten en deze door een laf briefje over te brengen.

Daar moet je niet te veel moeite voor willen doen. Die gasten vinden elke keer wel wat nieuws.
Mijn opmerking had dan ook betrekking op de ras-zeikerds (waar je, zoals jij aangeeft, mee bezig blijft).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_104090745
:) xD ben blij dat ik een eigen parkeerplaats heb in een ondergrondse parkeergarage. Tenminste geen geziek m.b.t. parkeerplaatsen

[ Bericht 7% gewijzigd door plesner op 07-11-2011 20:28:27 ]
pi_104094701
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:25 schreef r_one het volgende:
Omdat één van de bewoners de nieuw in het straatbeeld verschenen Hyundai niet als zijnde aan de buurjongen toebehorende herkent? :D
Whehehe ik heb nu trouwens toevallig een hyundai reclame hier bij fok! onder in beeld.

En ja als 't daarmee opgelost is, sure. Maar op zich, als er een chronisch parkeerprobleem is, moet je er als bewoner gewoon wat aan proberen te doen vind ik.
pi_104095352
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Sessy het volgende:

[..]

Whehehe ik heb nu trouwens toevallig een hyundai reclame hier bij fok! onder in beeld.
Ik Senseo ;(

Wat dat nou weer met het topic te maken heeft ... :? :{
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_104095654
Ik heb nu opslag- en transportmiddelen... >:)
pi_104095992
Groupon Restaurant-Vouchers* :9

"*voorbeeld van een toekomstige deal" :')
.
  Moderator maandag 7 november 2011 @ 22:05:17 #158
236264 crew  capricia
pi_104098579
TS, kun je niet parkeren op eigen terrein?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_104109388
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef capricia het volgende:
TS, kun je niet parkeren op eigen terrein?
jawel, daarom zet hij zijn auto er niet neer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_104113188
Ik heb ook zulke mensen in de straat wonen. Zeikerds. Gewoon negeren. Zelf zet ik mijn auto gerust 3 straten verder als het een keertje druk is. Niks mis met een beetje lopen zo af en toe. Zouden meer mensen moeten doen.

Sommige gaan zelfs zo ver dat ze briefjes op het raam plakken met de tekst: 'Gelieve hier niet te parkeren.' Ik ben dan geneigd daar te gaan staan al is er plek bij mij voor de deur :P
Profiel opgeheven.
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:50:27 #161
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104116800
Even het topic kapen lenen :)
Ik vroeg mij af; als iemand parkeert op mijn parkeerplaats, kan je dan de politie bellen om die auto weg te krijgen?

Ik heb een eigen parkeerplaats in een parkeergarage dat bij mijn huis hoort, en sinds een week staat er nu een auto geparkeerd. Ik heb geen idee van wie die auto is (denk zelf een vriend/familie van 1 van de bewoners, maar er zijn te veel huizen die ik bij langs zou moeten) en heb al een briefje onder de ruitenwisser gedaan om te vragen of hij/zij de auto wil verplaatsen, aangezien ik graag zelf gebruik maak van mijn parkeerplek, maar het briefje zit er nog steeds..

Ik vind het zo'n stap om de politie te bellen, maar vanaf komend weekend heb ik mijn parkeerplaats toch echt zelf nodig (daarvoor parkeerde ik alleen mijn fiets er :P).

Iemand een idee?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 november 2011 @ 13:11:24 #162
38148 crew  Innisdemon
pi_104117597
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
wat een sjonnies in je straat TS. Misschien moet je ze voorstellen een taalcursus te volgen.

ik heb wel een garage, maar mijn huurbaas heeft zijn porsche daar geparkeerd. Daardoor gebruiken wij de oprit en parkeerplaats voor de deur. Je kan met een beetje mazzel 2 op de oprit, maar als mijn huisgenootje m daar parkeert, kan ik niet meer weg en andersom. We hebben nog een huisgenootje, maar die komt gelukkig niet vaak met de auto.

Onze 2 onder 1 kap woning is dus verhuurd aan 3 personen.
zijn dat allemaal dwergen bij jou in huis?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:20:03 #163
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_104117858
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en als je al aan het bevallen bent en naar de auto moet lopen dan is dat natuurlijk ook geen enkel probleem hè, met weeën om de 2 minuten.
Als je al aan het bevallen bent moet je gewoon op je bed gaan liggen en de verloskundige bellen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:39:40 #164
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_104118451
Wat ligt het toch gevoelig als het gaat om iemands auto. Ik heb zelf een huis met een garagepad. We hadden eens iemand op bezoek die zijn auto voor onze uitrit zette. Maakte ons niet zoveel uit maar we waarschuwde hem wel dat de wijkagent daar nogal strak op controleert en dat hij hem beter effe kon weghalen. Toen werd hij boos. Want zijn auto enzo. Pfffff. het is maar een stuk blik hoor.
pi_104121093
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
De straat is niet van hun en Nederlands kunnen ze ook al niet
U wel gelukkig!
pi_104125060
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:50 schreef Sylver_ het volgende:
Even het topic kapen lenen :)
Ik vroeg mij af; als iemand parkeert op mijn parkeerplaats, kan je dan de politie bellen om die auto weg te krijgen?

Ik heb een eigen parkeerplaats in een parkeergarage dat bij mijn huis hoort, en sinds een week staat er nu een auto geparkeerd. Ik heb geen idee van wie die auto is (denk zelf een vriend/familie van 1 van de bewoners, maar er zijn te veel huizen die ik bij langs zou moeten) en heb al een briefje onder de ruitenwisser gedaan om te vragen of hij/zij de auto wil verplaatsen, aangezien ik graag zelf gebruik maak van mijn parkeerplek, maar het briefje zit er nog steeds..

Ik vind het zo'n stap om de politie te bellen, maar vanaf komend weekend heb ik mijn parkeerplaats toch echt zelf nodig (daarvoor parkeerde ik alleen mijn fiets er :P).

Iemand een idee?
Als het pakeerplekken op naam zijn, lijkt het me dat je de gemeente kunt bellen die de auto dan zullen wegslepen. Eigenaar kan dan lekker naar het depot en een dikke rekening tegemoet zien.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')