Slachtoffer van z'n eigen hebzucht dusquote:Op maandag 7 november 2011 10:59 schreef Ralphmeister het volgende:
Mijn oude buurman was zo gehecht aan de plek voor zijn deur dat hij zo'n invalide plek tegel een keer 's nachts heeft neer gelegd.
Die was ook weer snel weg overigens toen de politie hem een boete gaf, hij was nog boos omdat zijn bezwaar met betrekking tot het feit dat het niet echt een invalide plek was maar dat hij die tegel zelf had neer gelegd werd afgewezen.
Precies. Dat er een auto staat/stond boeit me niet zo. Maar ik vind het gewoon not done dat je op vakantie gaat, en dat je in een andere straat, zomaar bij iemand voor de deur je auto 3 wk lang stalt. Ik had het ook storend gevonden als ik niet zwanger was geweest.quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat hormonen denk ikIk denk dat het vooral ging om die 3-weken-op-vakantie en niet eens zozeer dat er een auto stond
Hoe durft die meneer zijn auto in een andere straat te zetten! Echt, doe normaal zegquote:Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies. Dat er een auto staat/stond boeit me niet zo. Maar ik vind het gewoon not done dat je op vakantie gaat, en dat je in een andere straat, zomaar bij iemand voor de deur je auto 3 wk lang stalt. Ik had het ook storend gevonden als ik niet zwanger was geweest.
Laatst heeft een adere buurvrouw haar auto 1,5 zo geparkeerd.... moet ik ook maar gewoon normaal vinden?
[ afbeelding ]
Haha iedereen mag overal parkeren. Ik had ook een keer een buurtbewoner, ik parkeerde en ik stond ook scheef. Had de motor al uitgeschakeld en het op dat moment niet door, totdat ik uitstap en die kerel begint me daar een potje te flippen. Dat het niet normaal is hoe ik parkeer blablaquote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe durft die meneer zijn auto in een andere straat te zetten! Echt, doe normaal zegDegene die zijn auto zo had geparkeerd had ik ook wel aangesproken als ik die tegen zou komen.
Dat hoef je niet normaal te vinden. Maar waarom zou je je er druk over maken?quote:Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies. Dat er een auto staat/stond boeit me niet zo. Maar ik vind het gewoon not done dat je op vakantie gaat, en dat je in een andere straat, zomaar bij iemand voor de deur je auto 3 wk lang stalt. Ik had het ook storend gevonden als ik niet zwanger was geweest.
Laatst heeft een adere buurvrouw haar auto 1,5 zo geparkeerd.... moet ik ook maar gewoon normaal vinden?
fotokomteraan
Die auto mag daar gewoon staan. Jammer voor jou.quote:Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef amaranta het volgende:
Hangt ervan af of die auto nu twee plekken in beslag neemt, dat kan ik niet zien op die foto.quote:Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, dat deed de auto. Kon die van mij er net achter zetten. Er zit zeg maar zo'n uitsparing voor een boom op het punt waar de foto is gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af of die auto nu twee plekken in beslag neemt, dat kan ik niet zien op die foto.
Klopt, laat me even als je 2 gebroken benen hebt, dan zet ik mijn auto 4 weken recht voor jouw deur.quote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Die auto mag daar gewoon staan. Jammer voor jou.
Gewoon lekker je auto daar neerzetten. Het is niet alsof die mensen daar duizenden euro's voor een parkeervergunning kwijt zijn en jij je auto op hun plek neerzet. Dat soort kleinburgerlijke mensen heb je overal en daar moet je gewoon schijt aan hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Warrick21 het volgende:
Ik ben sinds slechts 3 weken in bezit van m´n eigen auto. Vervolgens parkeer je hem natuurlijk in je eigen straat. Nu is het zo dat ik gisterenavond thuiskwam en dan verteld mijn moeder me dat er een brief aan mijn auto hing. Ik was natuurlijk helemaal verbaasd en ging de brief lezen. Nou, wat ik las sloeg helemaal nergens op. Hieronder staat dan ook de exacte brief:
[..]
De auto stond 3 parkeerplaatsen verder van m'n huis omdat ook direct voor mijn deur auto's stonden. Maar om nou zo'n laffe brief te schrijven? Sowieso ga ik hem ook gewoon blijven parkeren waar ik wil in mijn eigen straat. Maar nog eventuele tips of iets waar ik op kan/moet letten?
Triest gedoe, het zijn openbare plekken dus iedereen mag hem neerzetten waar hij of zij wil. Ongelooflijk hoe triest sommige mensen kunnen zijn over een parkeerplek die niet van hunzelf is.quote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt, laat me even als je 2 gebroken benen hebt, dan zet ik mijn auto 4 weken recht voor jouw deur.
Zal je mij niet horen zeiken. Ik erken dat openbare parkeerplekken openbaar zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef amaranta het volgende:
Klopt, laat me even als je 2 gebroken benen hebt, dan zet ik mijn auto 4 weken recht voor jouw deur.
Lekker boeiend, met twee gebroken benen kun je geen 50 meter lopen naar de auto verderop, maar ook niet 5 meter naar de auto voor de deur.quote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alsof je dan nog auto kunt rijdenquote:Op maandag 7 november 2011 14:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker boeiend, met twee gebroken benen kun je geen 50 meter lopen naar de auto verderop, maar ook niet 5 meter naar de auto voor de deur.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan?quote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef Northside het volgende:
Mooi hoor, die mensen die zo'n briefje belachelijk vinden, maar zelf ook gaan huilen als iemand een auto op 'hun' plekje zet.
Mijn auto heeft geen eigen plekje, die zet ik gewoon ergens neer waar het kan en mag en waar plek is, of dat nu voor mijn deur is of 3 straten verder.quote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef Northside het volgende:
Mooi hoor, die mensen die zo'n briefje belachelijk vinden, maar zelf ook gaan huilen als iemand een auto op 'hun' plekje zet.
Ja, dat is wel zo'n iemand die zelf zo'n briefje zou kunnen plaatsenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |