abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 november 2011 @ 21:28:40 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104051901
De Peuters:

24 november 2007: R, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
29 februari 2008: Kyelle, dochter van Tjabbobabbekaai
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
05 mei 2008: Angelo, zoon van Dolphinqueen
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009: Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Ko, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104052255
Ik ga geregeld met Tess naar de supermarkt toe. Dan mag ze me helpen met de boodschappen pakken. Vaak pakt ze nog tomaatjes of komkommer ofzoiets. En ze mag vaak nog iets lekkers uitzoeken. Meestal pakt ze Dorakoekjes, heel soms pakt ze een snoepje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104052571
Ik ga bijna iedere dag met Senna boodschappen doen. Meestal gaat het goed, soms niet. En als het niet goed gaat, dan heb ik een heel boos meisje bij me, maar dat is dan maar even zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104052599
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Vicky het volgende:
Ik ga geregeld met Tess naar de supermarkt toe. Dan mag ze me helpen met de boodschappen pakken. Vaak pakt ze nog tomaatjes of komkommer ofzoiets. En ze mag vaak nog iets lekkers uitzoeken. Meestal pakt ze Dorakoekjes, heel soms pakt ze een snoepje
Vicky, dat ja, dat werkt(e) hier ook :Y
en nog n ongevraagde tip: ga met n "volle maag" winkelen/boodschappen doen, werkt voor iedereen: van dreumes, peuter, kleuter, puber t/m volwassene :+
scheelt n hoop ! (onrust, dwarsheid en impulsaankopen :P O-) )
pi_104052873
Senna zoekt hier ook de boodschappen mee, ze weet het ook bijna allemaal te vinden. Geweldig wat een geheugen :D Dus eerst verzinnen we thuis wat we gaan eten, dan gaan we boodschappen halen (krijgt ze vaak nog een extra verantwoordelijkheid: help je onthouden dat we hagelslag/bananen/fruit nodig hebben), en weer naar huis. Gaat prima hier, ze weet heel goed wat wel en niet kan en mag :)
pi_104052952
klinkt gezellig miss! O+
en zo schattig dat ze dan ook een rol heeft he? net als tess die helpt O+
pi_104053077
Ik zeg ook altijd tegen Tess wat we gaan halen.
ZO grappig, als we Amber naar school gebracht hebben zegt Tess altijd: gaan we nu boodschappen doen mama?
Ze houdt van boodschappen doen, zo leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104053086
Die van mij mogen altijd een toetje uitzoeken. Enne, ze gaan altijd mee boodschappen doen en dat gaat ook eigenlijk altijd goed, volgens mij. :D
pi_104053135
Haha, boodschappen doen met honger is idd funest, Cooki! Dan kom ik met zowel hartige als zoete meuk thuis.

Ik vind dat ook zo knap van Lente, Miss, dat ze precies kan vinden wat we nodig hebben. Ik kan midden in de (kleine, biologische) supermarkt (weliswaar) zeggen dat we boter nodig hebben en we stekkert er zo naartoe.
pi_104053146
Ik ga meestal een keer per week boodschappen doen, alleen. En dan tussendoor nog hooguit een keer voor wat kleine dingetjes, samen met Timo. Hij kijkt dan echt zijn ogen uit vanuit het karretje, vindt alles even schitterend en ik heb dus echt geen kind aan hem in de supermarkt :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 november 2011 @ 21:48:03 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104053228
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Vicky het volgende:
heb ik ook al geprobeerd, en soms gaat het idd goed, zolang ik het pad met de pakken taksi maar zorgvuldig vermijd ;) Maar vaak gaat ook dit fout (wegrennen, tegen mensen aanrijden met het kinderkarretje, het brood fijnknijpen, dingen uit de schappen trekken en op de grond gooien, en zo kan ik nog wel even doorgaan. nee zeggen helpt dan echt niet, en na drie keer ben ik dat ook wel weer zat, en gaat hij terug de kinderwagen in. Heb ik alsnog een boze/huilende Jan bij me. Enfin, dinsdag hebben we een afspraak bij de pedagoog, eens zien wat ze voor hulp kunnen bieden...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104053438
over al dan niet meezing: eerst mocht het niet, sinds een paar dagen is samen zingen opeens de bom :) ik zal van de week eens filmen, dan "mogen" jullie allemaal meegenieten ~O>

boodschapjes; eens per week doen we grote boodschappen (eerst de aldi, dan de c1000 en soms nog wat hema enzo erbij) en die doen we bij voorkeur met zn allen. is ons gezinsuitje :P ik laat wel expres dingetjes voor doordeweeks over, zodat we elke dag iets kleins kunnen halen. brood enzo. die doen we dan met zn drietjes. ravi in de buggy of doek en selene los. ze mag van mij trouwens best helpen met dingen. dus bv een smaakje limo uitzoeken ofzo. vinden we allemaal leuk :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 november 2011 @ 21:54:34 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104053640
even dit tussendoor, omdat Jan ook echt wel lief kan zijn hoor!
O+

Moderator zondag 6 november 2011 @ 21:57:13 #14
5428 crew  miss_sly
pi_104053822
Senna gaat altijd te voet mee, maar die is gewend om veel te lopen en doet het graag. Afhankelijk van haar bui neem ik dan een mandje of een karretje. Als ik al wat dwarsigheid voorzie, neem ik een wagentje zodat ik haar erin kan zetten als het fout gaat, maar meestal hoeft dat niet eens. Ze staat altijd stil bij de toetjes (we hebben van die yoghurttoetjes voor haar) en vraagt of we die nodig hebben, maar als ik zeg dat dat niet hoeft, is het ook goed.

En we beginnen altijd met een schone lei. Ik waarschuw haar nooit vantevoren dat ze moet luisteren ofzo, iedere keer is weer een nieuwe start.
pi_104055167
miss: over die schone lei O+ , klinkt zo fijn!

wat ik hier ook wel doe, is vooraf complimenten geven:
"ik vind het zo fijn/gezellig dat je altijd zo goed mee doet met boodschappen doen / dingen uitkiezen" dan zie je ze glunderen en heel parmantig nog meer hun best doen, zo schattig én wat voor mij belangrijk is: ook eerlijk en positief! O+

[trotsemoedermodus]
en ook dit werkt nog jaren door: ik doe t vanaf dat thomas peuter was en nu werkt t ook nog, meneer is inmiddels tiener
[/ trotsemoedermodus]

edit omg :|W :
wat ik nu al bij lucas doe (die overigens gewoon in t karretje moet zitten voor mijn eigen rust): boterham en water in antilekfles meenemen voor noodgevallen... als ie begint te piepen is t vaak 1 vd 2, maar meestal ordinaire dorst!
pi_104055342
dat doe(n) ik (wij) ook altijd Cooki :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104055394
:D Vicky welke?
schone lei
complimenten vooraf
noodrantsoen mee
of gewoon alle 3 :P ^O^
pi_104055537
complimenten, hemel in prijzen :D

schone lei juist niet. Wij spreken altijd heel duidelijk met beide dames af dat er niet gezeurd gaat worden en dat we, zodra er wel gezeurd gaat worden, rechtsomkeer maken en naar huis gaan.

Noodrantsoen neem ik eigenlijk nooit mee. Bij hoge nood trek ik een zak krentenbollen open ind e winkel :@ . Uiteraard betaal ik die gewoon :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104055716
Leuk he Sserpente, als ze je naam gaan zeggen? O+
Hier is het momenteel de hele dag: Mama A., papa P. hier zitten, hier spelen!
En vanmiddag na het zwemmen was hij zo moe, dat hij getild wilde worden en huilde: mama A! Ik vond het heel ontroerend.

We zijn nog niet echt met zindelijkheid bezig, behalve in het uitleggen. Hij kan bv erg in paniek raken van een poepluier en nu vertellen we hem dan altijd dat iedereen moet poepen. Dus nu hoor ik hem af en toe zeggen dat die en die van de psz ook moeten poepen.
Ik erk dat als hij zonder luier loopt hij het wel kan ophouden, maar ook dat hij erg verbaasd is als hij dan ineens moet plassen of poepen.
Zoals op het strand in Turkije, kwam hij huilend en in paniek naar me toe rennen, had hij gepoept. (hij was in zijn blootje) :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104055824
En wat ik zo ontzettend grappig vond op vakantie was dat hij een aantal keer andere kindjes heeft aangesproken om ze te complimenteren met hun mooie jas of hun mooie schoenen. O+
pi_104056124
Net als gisteren. O+ Je lieve jongetje.
pi_104056248
Ja, ik vond dat zo schattig. Echt iets nieuws.
Die Turkse kindjes maar naar hem kijken van :?
En hij steeds naar hun jas wijzen. :D
pi_104056623
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Vicky het volgende:
complimenten, hemel in prijzen :D

schone lei juist niet. Wij spreken altijd heel duidelijk met beide dames af dat er niet gezeurd gaat worden en dat we, zodra er wel gezeurd gaat worden, rechtsomkeer maken en naar huis gaan.

Noodrantsoen neem ik eigenlijk nooit mee. Bij hoge nood trek ik een zak krentenbollen open ind e winkel :@ . Uiteraard betaal ik die gewoon :D
Oh, die ferme afspraken heb ik hier met oudste gemaakt toen hij 1 keer t karretje tegenhield omdat we t ergens niet over eens waren :{w (tijdschrift/stripboek ofzo) omg... de horror ja... :X
maar ook dat gaat weer voorbij en zijn we weer in complimenten modus O+

noodrantsoen voor jongste: ja das ook waar: als ik nix bij me heb trek ik iets favoriets uit t rek (bolletjes of fruitzakjes of een banaan) , maar water heb ik eigk altijd bij me, hij wil wel uit de literfles drinken, maar dat staat zo tokkie he, daarom een antilekbeker :D

en met oudste in de speelgoedwinkel is t makkelijk: drammen, piepstem of wat dan ook: wegwezen, doei, volgende keer niet meer >:) achgos... wat n rotmoeder / o wacht, nee juist: goede moeder met grenzen :s)
pi_104057017
Joh hier hebben we alle versies van boodschappen al eens gehad. Van zonder problemen tot gillend op de grond liggen en het maakt me op dat moment niks uit moet ik zeggen.

Meest irritant zijn nog de mensen die zich ermee gaan bemoeien :X

Wat hier tegenwoordig een supermanier is om de aandacht te krijgen is: "als jij naar mij luistert, luister ik naar jou". Dus wie non-stop zeurt over onzin, alleen maar kan schreeuwen en niet luistert, hoor ik ook niet als er binnen 5 minuten iets aan mij gevraagd wordt over extra's zoals een koekje, tv kijken of iets anders leuks. Natuurlijk geldt het niet voor de "gewone dingen" zoals eten/drinken etc maar verder... O-) Werkt als een tierelier al vroeg Esmee vanavond bj het eten wel: "mama poep in oren?" :D
pi_104057268
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Stiemie het volgende:
Wat hier tegenwoordig een supermanier is om de aandacht te krijgen is: "als jij naar mij luistert, luister ik naar jou". Dus wie non-stop zeurt over onzin, alleen maar kan schreeuwen en niet luistert, hoor ik ook niet als er binnen 5 minuten iets aan mij gevraagd wordt over extra's zoals een koekje, tv kijken of iets anders leuks. Natuurlijk geldt het niet voor de "gewone dingen" zoals eten/drinken etc maar verder... O-) Werkt als een tierelier al vroeg Esmee vanavond bj het eten wel: "mama poep in oren?" :D
haha Stiemie, goeie ^O^ Esmee *O*
in dat geval heb ik hier: (na 6 keer n nee of dwarsheid van wie dan ook boven de 6): jouw nee is mijn nee ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')