abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104191931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef bodpa09 het volgende:
Is Fantomalt door haar eten een idee Wickie? Volgens mij heeft Tyler dat ook een tijdje gekregen toch., Ingrid?
Klopt. Hij is er sinds een maand of 4 denk ik vanaf. Heeft goed geholpen!

Wickie :*
  donderdag 10 november 2011 @ 10:13:22 #177
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104193789
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En je sent items dan?

Wicki, wat naar joh, dat ze afgevallen is. -O- Hopelijk gaan ze idd wat aan haar oortjes doen, je hoort vaker dat kinderen daarna idd beter gaan eten. :Y
Dat, idd wicks.... Heeft bij mijn neefje ook geholpen. Al blijft dat een tenger mannetje :*

Vraagje: hoe leren jullie je peuter aub en dankjewel zeggen? Bij Alexa zit het er nog niet in :$ terwijl we wel zelf overal express hardop het duidelijk doen (sorry voor de kromme zin). Ze is nog erg "oer"in haar reacties, (ik wil, ik wil, en hebben, hebben).

Gisteren kreeg ze van oma een koekje, ik zeg: wat zeggen we dan? Zegt ze: daaaag. Nee, zegt oma: Dankjewel. Alexa: ja, daaaag. :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 10 november 2011 @ 10:19:48 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104193932
Tak, Oscar is van eind augustus en die zegt pas sinds een week of 2 'ablief'? En dat is omdat we even daarvoor begonnen met daar een beetje op aan te dingen. En de eerste paar keer zei hij dan 'kannenie' maar ineens was daar toch 'mag ik ablief pap?'.

Dus een kwestie van 'de aanhouder wint', maar ik zou ook niet te veel aandringen want daarvan gaan over het algemeen de hakjes door in het zand. ;)
pi_104194054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Tak, Oscar is van eind augustus en die zegt pas sinds een week of 2 'ablief'? En dat is omdat we even daarvoor begonnen met daar een beetje op aan te dingen. En de eerste paar keer zei hij dan 'kannenie' maar ineens was daar toch 'mag ik ablief pap?'.

Dus een kwestie van 'de aanhouder wint', maar ik zou ook niet te veel aandringen want daarvan gaan over het algemeen de hakjes door in het zand. ;)
:P hebben jou kinderen hakjes aan dan :N

zo grappig, dat Oscra wel kannenie zegt en dan dat betrekt op t niet ablief zeggen ... soort van diskwalificatie door zichzelf..... als iemand begrijpt wat ik bedoel :?
pi_104194100
Leander krijgt het praten ook steeds meer onder de knie. Soms heel slim maar soms heeft ie ook rare dingen die hij vind dat het bij elkaar hoort. Als ik hem zeg dat ie zo na school moet dan is zijn reactie: "Sjool, jah douche. Eesj douche dan sjool jah?" En ik krijg hem dan niet naar de psz als ie niet eerst onder de douche is geweest 8)7
En vanmorgen wilde ik even kijken of de oude sneeuwlaarsen van Mikael hem paste. Hij kijkt ernaar, kijkt naar buiten: "Nee nie sneeuw" en hij wilde de laarsjes niet aan. Tis ook zo'n leuk ding O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104194103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef Takkembah het volgende:
Vraagje: hoe leren jullie je peuter aub en dankjewel zeggen? Bij Alexa zit het er nog niet in :$ terwijl we wel zelf overal express hardop het duidelijk doen (sorry voor de kromme zin). Ze is nog erg "oer"in haar reacties, (ik wil, ik wil, en hebben, hebben).
Gisteren kreeg ze van oma een koekje, ik zeg: wat zeggen we dan? Zegt ze: daaaag. Nee, zegt oma: Dankjewel. Alexa: ja, daaaag. :')
Takkembah: ik zei/zeg voor wat ik wil dat ie zegt... dus : "zeg maar dankjewel"
nu is t n open vraag :P
btw de gever zegt ook niet altijd netjes alsjeblieft >:)
vroegah/ooit zei ik n keer "wat zeg je dan?" en toen zei de gever: O, sorry, alsjeblieft :@ _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 november 2011 @ 10:33:18 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104194280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Dat, idd wicks.... Heeft bij mijn neefje ook geholpen. Al blijft dat een tenger mannetje :*

Jan krijgt datgene wat hij wil niet eerder dan dat hij alsjeblieft of dankjewel heeft gezegd. Heeft een hoop "strijd" gekost, en in het begin was het voorhouden, Dank zeggen, en dan meteen geven, toen tijdje na twee keer proberen dank te laten zeggen, en uiteindelijk zegt hij het nu zelf. Nu zijn we bezig met corrigeren van het ik wil naar mag ik? dus als hij iets wil zeg ik: mag ik? En dan komt hij nu zelg mag ik en dan kijk ik hem aan en zegt hij dat wat hij wil hebben. (vaak taksi of fruitshoot of wat te snoepen).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104194289
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef wickie het volgende:
Ze is afgevallen :o :{
Iets minder leuk.. ze zit nu echt net boven de grens van ondervoed.
En Ivan zit net onder de obesitasgrens. :') We mogen over een half jaar weer komen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:37:32 #184
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104194399
Annicka was vanaf het begin al zeer beleefd. Een van haar eerste woordjes was 'abieft'. Geen idee waar ze het vandaan heeft... :P Ze durft nog niet altijd wat te zeggen, maar het zit er redelijk in. Ook 'gezondheid' als iemand niest ofzo.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104195520
Wat vervelend dat Mette afgevallen is, wickie. Zeker omdat het al zo'n fijn poppetje is. Ik heb helaas geen tips, hooguit inderdaad volle produkten gebruiken als volle yoghurt en roomboter ofzo.

Senna zegt meestal vrij netjes dank je. Niet altijd, maar ik vind dat dat ook vrij lastig is. Ik vergeet het zelf ook wel eens, hoewel we elkaar hier over het algemeen netjes bedanken als iemand iets voor de ander doet of pakt. Blijven voorleven en het vooral niet te zwaar maken, denk ik. Het zijn nog steeds peutertjes, he!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 10 november 2011 @ 11:22:11 #186
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104195578
Ah thanks voor de tips.

Was ze maar zo beleefd als Annicka ;), Alexa is nogal primair in haar reacties. Laatste zaten we op het terras om wat te drinken. Roept ze de serveerder "driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen' :')

"Pardon" kent ze overigens wel.

Ach, en ze pikt ook dingen op op het KDV. Gisteren stak ze een vuist naar mij uit en zei: "ouwe boks" :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_104195630
takkembah, selene is ook zo primair (favo zinnetje: "ik willllllllllll <iets>"). ik heb haar nu zover dat ze (meestal) wel netjes alsjeblieft, dankjewel en sorrie zegt. tis een kwestie van volhouden en zelf ook altijd doen. ik heb de indruk dat ze gewoon niet snapte waar het goed voor was :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 november 2011 @ 11:25:44 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104195673
Het hoort ook bij de leeftijd, denk ik, dat primaire gedrag. Ik vind het wel mooi om te zien vaak ook hoor. Ik pas dan gewoon mijn dog wisperer technieken toe :P
Alexa en Seth zijn lief
pi_104197603
Nou mijn dappere was vanmorgen heel flink bij de tandarts. Maar ik kreeg de zenuwen van het gesprek met allemaal vragen: wat drinkt hij, hoe laat drinkt hij dat, wat eet hij, hoe laat, hoe poetst hij zijn tanden. En ik weet niet eens wat en hoe vaak en wanneer hij drinkt op het Kdv kwam ik achter dus daar voelde ik
me ook wat lullig over. En zo'n tandarts die je dan meteen duidelijk maakt dat wat wij doen eigenlijk niet goed is. Bah, nog erger dan het cb. En er is een stukje van zijn voortand af. Moeten we goed in de gaten houden, en extra poetsen, ivm kans op gaatjes. Als er een ontsteking bij komt moet die tand eruit. Ik word al panisch bij het idee. Seb was super dapper, klom zelf in de stoel, gaf zelfs uit zichzelf een handje bij het weggaan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104198374
Estrys, wat dapper van hem! Maar wat een vervelend bezoek aan de tandarts zo. Klinkt inderdaad niet fijn. Kun je wel iets met zijn 'tips'?

Wij zijn vanochtend even naar de kdv geweest om foto's te maken. Ben benieuwd hoe ze zijn geworden!

Ik had Senna zonder luier meegenomen. Bij het kdv kon ze naar de wc en het is maar een paar minuten lopen. Allemaal heel goed gegaan, op de erugweg boodschappen gedaan en ze was nog helemaal droog toen we thuiskwamen. Toch gaat er iets niet helemaal goed met de onderbroekjes. Op de een of andere manier wil ze niet op het potje als ze een onderbroek aan heeft. Ik mag hem niet uitdoen, maar ze liep wel de hele tijd moeilijk te doen. Benen bij elkaar te knijpen enzo. Telkens toch even op het potje, geen plasje, broekje omhoog, klein plasje in haar broekje. Nieuw onderbroekje aan, want luier wilde ze niet, zelfde verhaal. Tot ze uiteindelijk heel duidelijk moest plassen, en ik haar op het potje wilde zetten, maar dat wilde ze absoluut niet. En toen deed ze een hele grote plas in haar broekje.
Daarna heeft ze de hele tijd in haar blote billen rondgelopen; geen plasjes. Net wilde ze weer een onderbroekje aan en haalde er zelf een uit haar kast. Om vervolgens twee minuten later weer te moeten plassen maar het niet op het potje te doen. Op de een of andere manier zit dat broekje in weg ofzo.
pi_104198690
Wat goed van Senna. Misschien moet ze gewoon wennen aan de broekjes?

Het was een 'zij' de tandarts. Die zijn het ergst volgens mij. Ik heb er echt een beetje een naar gevoel aan over gehouden moet ik zeggen. Het gevoel dat we maar wat aanklooien zeg maar. Het is leuk voor Seb daar bij de jeugdtandverzorging maar ik vond het een verschrikkelijk mens.Volgende keer mag zijn papa mee
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104198858
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef Estrys het volgende:
.. ik kreeg de zenuwen van het gesprek met allemaal vragen: wat drinkt hij, hoe laat drinkt hij dat, wat eet hij, hoe laat, hoe poetst hij zijn tanden. En ik weet niet eens wat en hoe vaak en wanneer hij drinkt op het Kdv kwam ik achter dus daar voelde ik
me ook wat lullig over. En zo'n tandarts die je dan meteen duidelijk maakt dat wat wij doen eigenlijk niet goed is. Bah, nog erger dan het cb. En er is een stukje van zijn voortand af. Moeten we goed in de gaten houden, en extra poetsen, ivm kans op gaatjes. Als er een ontsteking bij komt moet die tand eruit. Ik word al panisch bij het idee. Seb was super dapper, klom zelf in de stoel, gaf zelfs uit zichzelf een handje bij het weggaan.
Estrys, wat vervelend voor Seb en jou, zo... -O-

t klinkt mij trouwens bijna als een stagiaire , als ik t zo lees... zo formeel en volgens de boekjes.... :? en wat een paniekzaaier.. over die tand ja als als als... :{w
of was t n echte volleerde tandarts, dan heb ik nix gezegd, hoewel dan }:| anders: :?

t doet me denken aan deze situatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104199109
miss hier moest er ook gewend worden aan de onderbroekjes :Y
bloot was logisch want sja, bloot en dan plassen, dat hoort zo blijkbaar. Maar zodra er wat om die billen heen zat, broek of onderbroek, dan voelde dat blijkbaar als een luier of iets dergelijks, dat was dan niet logisch meer dat ze dan wel iets om haar billen had maar daar niet in kon plassen.

Geef t een weekje ofzo dan went ze vanzelf. Hier hielp het om haar mee te nemen naar de zeeman en een paar hysterische onderbroeken uit te laten zoeken. ze koos de disneyprinsessen ;( ooooooh maaaissies!!! O+ helemaal verliefd :') :D
:)
pi_104199787
Whahaha, uitgerekend die hysterische dingen he :D :')

Ja, wat je zegt klinkt wel logisch: wel iets aan, maar niet om in te plassen, dus verwarrend. Ik was al bijna zover om het dan maar op te geven ofzo voorlopig, maar misschien heb je gelijk en moet ik het een beetje tijd geven. Ze ligt nu met luier in bed, trouwens. Die luire aankrijgen was ook nog even wat, en toen ze die koud 1 minuut aan had kwam ze vertellen dat ze gepoept had. Ik denk dat dat ook erg dwars zat, en dat ze wel moest poepen, maar niet wilde/durfde in eht broekje, maar op het potje ook even niet vanwege verwarring enzo. Vanmiddag toch nog maar eens proberen. En een bezoekje aan Zeeman uiteraard :D

Thanks trouwens :*
pi_104199862
ghehe succes ;) ik vond het leuk, onderbroekjes shoppen met t kind O+

ik heb hier trouwens ook nog van die hemabroekjes liggen weet je wel? van die oefenbroekjes. Wel maat 62/68, dan zit het een beetje als een onderbroek. Dan loopt er niet zo'n plasspoor door je hele huis iedere keer :+ als je wilt wil ik die best opsturen, kun je ze gebruiken en tegen de tijd dat mn jongste zindelijk wordt ooit stuur je ze weer terug ofzo?
pi_104199888
Wat zijn dat voor oefenbroekjes? Heb de term wel al eens gehoord, maar is dat werkelijk anders dan die pampers easy op? Op zich wel geinteresseerd in deze deal, trouwens :Y
pi_104200185
ja eh, t zijn een soort badstoffen broekjes met aan de buitenkant plastic.
een soort onderbroek van binnen en waterdichte laag van buiten zeg maar.
ik maak strakjes wel even een foto.

ze hebben t model van een tena-slip trouwens maar goed, t gaat om t oefenen :P
pi_104200372
hahaha, niet half zo leuk en hysterisch als een mooi onderbroekje natuurlijk. Maar het klinkt wel als iets dat kan helpen, inderdaad!
pi_104201599

weet niet of t zo duidelijk is, ik geloof dat ie ze automatisch gedraaid heeft? nouja ik moet nu weg maarik hoor t wel :)
pi_104201732
Ik had gewoon HEEEEEEL veel onderbroekjes... En dan ging het maar een paar keer mis. Dan voelen ze ook gewoon wat het is om nat te zijn.. Luiers van tegenwoordig voelen ze zich niet eens meer nat worden denk ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')