Wij liepen met st. Maarten altijd een lampionnenoptocht met school vroeger, geen snoep ophalen, hoewel ik me wel mandarijntjes herinner, maar waar die nou vandaan kwamen

misschien van school?
t hele durp deed iig mee aan die lampionnen toestand, was altijd wel leuk.
Tegenwoordig wordt er eigk niets meer aan gedaan, hier ook niet en wel aan halloween, dus daar gaan we maar een beetje in mee. Ik vind het wel leuk. Het is een beetje lood om oud ijzer heb ik het idee, het feest heeft allebei een religieuze origine waar niets mee gedaan wordt, het is allebei in het donker en met een lichtje enzo en het is allebei met snoep en fruit en toestanden.
En het belangrijkst, t is allebei in t donker en spannend en 'leuk voor de kindjes', dus och, ongeacht wat er hier in de buurt meer gevierd had geweest hadden we er wel aan meegedaan denk ik.
Ohja Miss, over dat weggaan en zindelijk zijn enzo. Ik merkte dat het voor mij eigenlijk enger was dan voor haar. Ik heb als we echt lang/ver weggaan en ik niet weet waar ik een toilet kan verwachten altijd een schone onderbroek bij me en een broek die niet zoveel weegt zeg maar. En verder laat ik oudste altijd plassen voordat we weggaan, ook als ze een uur ervoor nog is geweest en bedenk ik me van tevoren even waar we eventueel kunnen gaan plassen (desnoods check ik op inet waar dat kan), dus kortom, checken waar de hema, macdonalds, v&d en de bijenkorf zitten

Dat gaat eigenlijk altijd goed. Jij hebt ook maar 1 kind om je om te bekommeren, nofi

maar net wat KD zegt. Oudste hier wil helemaal geen luier meer om, ook niet als we weg gaan, dus ik sta dus wél met mn baby en mn peuter in een ranzig veel te klein wc-hokje

maar ik hou me maar voor dat ze gewoon hun handjes moeten wassen en dat t dan goed is
anyroads, wat ik wilde zeggen, ik zou het gewoon eens proberen, kijken hoe het gaat. En dan wel geplanned, dus eerst eens alleen brood halen in de supermarkt, of als ze met schaap mee broodjes gaat halen dat eens zonder luier doen. Dat je weet dat je binnen een uur zeg maar sowieso weer thuis bent, en als het moet binnen 10 minuten weer thuis kunt zijn, dat idee.
Het is me maar 1 keer gebeurd dat ik het echt benauwd had toen ze zei dat ze moest plassen en we op een drukke markt waren en ik nog naar huis moest fietsen enzo. Wonder boven wonder heeft ze alles keurig opgehouden en aan de straal in het potje en de hoeveelheid te zien waren we net op tijd thuis