abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104112192
wat betreft zeuren piepen janken zeiken JANKEn zeuren JANKEN

doen we met je mee. :+ Heel gezellig..en opeens kan elin niets meer zelf, mama moet met alles helpen :+
pi_104112292
Ja hoor hier, idem. Hij wil de hele tijd alles samen doen. Of tv kijken. :+
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:25:41 #103
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104112427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:12 schreef Estrys het volgende:
Om eerlijk te zijn de vrije dagen die ik doordeweeks heb echt overleven op dit moment. Het is niet leuk en gezellig. Het is kommer en kwel. Het is zeuren, piepen, janken en drammen. Om over Seb nog maar niet te spreken :+ Dus het idee van zindelijkheidstraining alleen al :X
Gewoon niet doen dan... komt nog wel.

Lennon wil bijna steeds op de iPad... probeer hem af te leiden met puzzels enz. maar dan moet ik wel meedoen.. Hij heeft zondag trouwens een puzzel met 48 stukjes gemaakt... met een heel klein beetje hulp van mij! Maar zo knap van hem!!
Make love, not war ☮
pi_104112435
Ik had gisterochtend wel even een momentje dat ik wilde dat Isabeau al zindelijk was. We moesten al vroeg in het ziekenhuis zijn en ik had een beetje haast bij het aankleden van Isabeau. Toen ik haar in de auto zetten voelde ik wat nats en mijn hand stonk meteen naar poep. Oh jee, een luieruittreding dacht ik meteen... Dus ik met haar naar binnen om te verschonen... zie ik dat vergeten ben haar een luier om te doen. GETVER! Alles onder de dunne (uiteraard) smurrie.
pi_104112529
Claudia, Bodpa en Troel, dat is precies wat ik denk dat het is ja! Grappig dat jullie het herkennen, want ik lees steeds over jongetjes die er juist graag aanzitten :P

Claudia, zegt Ivan ook steeds "doen" achter een zin? "stukje brood opeten doen" bijvoorbeeld. En "dat is een vogeltje" maar ook "vogeltje is".
O en je vroeg toch of hij het verschil tussen jongetjes en meisjes ziet? Hij zegt sinds vandaag ook meisje ipv alleen maar jongetje.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104112597
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had gisterochtend wel even een momentje dat ik wilde dat Isabeau al zindelijk was. We moesten al vroeg in het ziekenhuis zijn en ik had een beetje haast bij het aankleden van Isabeau. Toen ik haar in de auto zetten voelde ik wat nats en mijn hand stonk meteen naar poep. Oh jee, een luieruittreding dacht ik meteen... Dus ik met haar naar binnen om te verschonen... zie ik dat vergeten ben haar een luier om te doen. GETVER! Alles onder de dunne (uiteraard) smurrie.
:D
Meld ze zelf dan niet dat ze geen luier voor heeft. Moet ik bij Leander eens vergeten. Heb je nog nooit zo'n gedoe mee gemaakt :o Mama die daarrrrrrr!!! ;(
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104112695
Lennon wat een grote puzzel :o Knap hoor!

Gatver Sorbo!!! :X
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:37:34 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104112726
Ooh gatver Sorbo :X

Twinkly, ik herken het niet nee, want Harry zit juist het liefst aan zijn plasser. Ik moet wel zeggen dat het iets minder erg geworden is. Nu kan hij in elk geval even wachten tot je het ding ontdaan hebt van poep.
Vindt hij het misschien minder erg als hij zelf mag poetsen?
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:39:07 #109
114177 Diaan73
pi_104112765
Sorbo gadver zeg. -O-
Make love, not war ☮
pi_104112812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Twinkly het volgende:

Claudia, zegt Ivan ook steeds "doen" achter een zin? "stukje brood opeten doen" bijvoorbeeld. En "dat is een vogeltje" maar ook "vogeltje is".
Niet precies op die manier, maar wel dat hij aan het oefenen is met hulpwerkwoorden. En hij gebruikt ook steeds vaker verbuigingen op een juiste manier. Hij lijkt dat alleen te doen met uitspraken waar hij genoeg vertrouwen in heeft omdat hij ze al vaak genoeg voorbij heeft horen komen, "Lena mag geen melk" bijvoorbeeld.

Gister zei hij toen ik zijn broek uittrok: "Ooohhh, Ivan heeft lekkere dikke beentjes!" :D

En OMG, Sorbo! :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104112882
Haha, je kan wel merken dat de meisjesmoeders er de ballen verstand van hebben. ;)

Estrys, gewoon niet aan beginnen dan idd. :) En sterkte!

Sorbo, vreselijk! Nét als je haast hebt natuurlijk.

Gedoe is het idd. Lente poept hier net huilend in de keuken 'huuu, poept, hè?' Doet vervolgens dr plas gelukkig wel op het potje maar wil deze natuurlijk zelf in de wc gooien. Dus terwijl ik kokhalzend een warme drol oppak, slingert Lente dr volle pot richting toilet om de inhoud ernaast te kiepen en er met dr voeten in te gaan staan. Dus ik kon de keuken, de huiskamer en de wc dweilen en zowel de wc als mn dochter schoonmaken.
pi_104112983
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Gewoon niet doen dan... komt nog wel.

Lennon wil bijna steeds op de iPad... probeer hem af te leiden met puzzels enz. maar dan moet ik wel meedoen.. Hij heeft zondag trouwens een puzzel met 48 stukjes gemaakt... met een heel klein beetje hulp van mij! Maar zo knap van hem!!
Goed zo Lennon ^O^

ja lastig is dat, ik zeg vaak dat de de iPad leeg is en dat accepteert hij meestal wel. Komt hij na een paar uur vragen of de Ipad al 'opgelaaid' is _O-

Ik heb zondag op een tweedehands beurs een aantal spelletjes gekocht voor Seb, voor sinterklaas en zijn verjaardag. Ben benieuwd of hij daar ooit het geduld voor op kan brengen.
En wat pannetjes en 'etenswaar' want hij krijgt het keukentje van Ikea voor zijn verjaardag . Dan zetten we hem in elkaar en pakken hem compleet in. Ik kan me nu al verheugen op zijn gezicht bij het zien van dat grote cadeau O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104113148
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:43 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, je kan wel merken dat de meisjesmoeders er de ballen verstand van hebben. ;)

Estrys, gewoon niet aan beginnen dan idd. :) En sterkte!

Sorbo, vreselijk! Nét als je haast hebt natuurlijk.

Gedoe is het idd. Lente poept hier net huilend in de keuken 'huuu, poept, hè?' Doet vervolgens dr plas gelukkig wel op het potje maar wil deze natuurlijk zelf in de wc gooien. Dus terwijl ik kokhalzend een warme drol oppak, slingert Lente dr volle pot richting toilet om de inhoud ernaast te kiepen en er met dr voeten in te gaan staan. Dus ik kon de keuken, de huiskamer en de wc dweilen en zowel de wc als mn dochter schoonmaken.
elin poept ook in de keuken, uit het zicht. ze wil echt niet op de plee poepen. ze komt wel vertellen dat ze moet, dan doen we r een luier aan en dan gaat ze om t hoekje staan :') en Sorbo :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:55:18 #114
114177 Diaan73
pi_104113186
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

Goed zo Lennon ^O^

ja lastig is dat, ik zeg vaak dat de de iPad leeg is en dat accepteert hij meestal wel. Komt hij na een paar uur vragen of de Ipad al 'opgelaaid' is _O-

Ik heb zondag op een tweedehands beurs een aantal spelletjes gekocht voor Seb, voor sinterklaas en zijn verjaardag. Ben benieuwd of hij daar ooit het geduld voor op kan brengen.
En wat pannetjes en 'etenswaar' want hij krijgt het keukentje van Ikea voor zijn verjaardag . Dan zetten we hem in elkaar en pakken hem compleet in. Ik kan me nu al verheugen op zijn gezicht bij het zien van dat grote cadeau O+
Lente :o dat doet een meisje toch niet??

Lennon wil ook steeds "apen" kijken: clip van Bruno Mars, lazy song en zingt en danst mee. O+ maar dan het liefst tig keer achter elkaar. :X
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 8 november 2011 @ 11:00:36 #115
5428 crew  miss_sly
pi_104113325
Ow Ssserpente en Sorbootje :X

Poepen doet Senna prima op het potje, geen problemen mee. Wij roepen wel al bijna vanaf het begin "poep is goed" als ze gepoept heeft, dus dat vindt ze nu zelf ook :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104113339
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Lente :o dat doet een meisje toch niet??

Lennon wil ook steeds "apen" kijken: clip van Bruno Mars, lazy song en zingt en danst mee. O+ maar dan het liefst tig keer achter elkaar. :X
troost je, de mijne wil alleen het liedje van de Alpenexpress horen. Vervolgens moeten we met zijn allen polonaise lopen achter Seb :') Ik ben zo blij met gordijnen
pi_104113406
We hebben een open keuken, midden in het zicht dus. :P Ze lijkt nog niet in staat om bij aandrang (op tijd) te bedenken dat ze richting potje moet.

Bij plassen trouwens ook niet. Ze doet het puur op het potje omdat ik r op vaste tijden erop zet en dus tussendoor niet meer moet. Maar als ze tussendoor wél moet, doet ze het gewoon op de grond.
pi_104113452
Ik moest dus ook die knoopjes openpeuteren en zie zaten helemaal onder. alles dus onder m'n nagels... en toen pas besefte ik dat ik de romper ook naar beneden uit kon trekken :')
pi_104113495
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moest dus ook die knoopjes openpeuteren en zie zaten helemaal onder. alles dus onder m'n nagels... en toen pas besefte ik dat ik de romper ook naar beneden uit kon trekken :')
one of those days he :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:12:47 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104113648
Wij zijn er echt helemaal nog niet mee bezig, dat zindelijk worden. Oscar toont echt geen enkele interesse voor de WC of Sasha's potje boven, dus ik ga me er ook niet mee vermoeien.

Als echte moeder van deze tijd vertrouw ik op het KDV. :o :@
Sasha kwam daar op een dag vrijwel zindelijk vandaan en toen was het laatste hobbeltje ook heel snel genomen en ik hoop dat het voor Oscar ook zo werkt.
Ze gaan daar zo makkelijk mee in het dagelijkse wc-ritueel dat het vanzelf interessant wordt. :Y
pi_104113680
Terwijl ik zit te fokken, hoor ik vanuit de huiskamer ineens: 'AF!' Heeft ze helemaal in dr eentje deze puzzel gemaakt!

pi_104113700
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Ssserpente het volgende:
Terwijl ik zit te fokken, hoor ik ineens: 'AF!' Heeft ze helemaal in dr eentje deze puzzel gemaakt!

[ afbeelding ]
wow :o
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104113918
Dit is trouwens een erg leuke puzzel! Bestaat alleen uit vierkantjes en heeft op het onderbord een stukje van het plaatje dat erop moet komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 08-11-2011 12:10:36 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:06:47 #124
114177 Diaan73
pi_104115396
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

troost je, de mijne wil alleen het liedje van de Alpenexpress horen. Vervolgens moeten we met zijn allen polonaise lopen achter Seb :') Ik ben zo blij met gordijnen
Ow jeetje, dat is echt erg inderdaad.... :'(

Sssserpente, wat goed zeg!! ^O^

BE, ik denk dat ik mijn hoop ook daarop ga vestigen.. ze zijn al meer bezig dan wij.
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 8 november 2011 @ 12:09:08 #125
5428 crew  miss_sly
pi_104115472
Ik vind dat zo knap van Lente, dat puzzelen! Zoals op die laatste foto, dat is misschien ook wel iets voor Senna om te oefenen.

Ons Sinterklaasprobleem is opgelost: we kunnen niet meedoen bij de schoonfamilie, want ze willen het op een dag doen dat wij niet kunnen en noch zij, noch zij kunnen schuiven. Dus dit jaar een rustige Sinterklaas voor ons en, vooral belangrijk, voor Senna.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')