Gewoon niet doen dan... komt nog wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:12 schreef Estrys het volgende:
Om eerlijk te zijn de vrije dagen die ik doordeweeks heb echt overleven op dit moment. Het is niet leuk en gezellig. Het is kommer en kwel. Het is zeuren, piepen, janken en drammen. Om over Seb nog maar niet te sprekenDus het idee van zindelijkheidstraining alleen al
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had gisterochtend wel even een momentje dat ik wilde dat Isabeau al zindelijk was. We moesten al vroeg in het ziekenhuis zijn en ik had een beetje haast bij het aankleden van Isabeau. Toen ik haar in de auto zetten voelde ik wat nats en mijn hand stonk meteen naar poep. Oh jee, een luieruittreding dacht ik meteen... Dus ik met haar naar binnen om te verschonen... zie ik dat vergeten ben haar een luier om te doen. GETVER! Alles onder de dunne (uiteraard) smurrie.
Niet precies op die manier, maar wel dat hij aan het oefenen is met hulpwerkwoorden. En hij gebruikt ook steeds vaker verbuigingen op een juiste manier. Hij lijkt dat alleen te doen met uitspraken waar hij genoeg vertrouwen in heeft omdat hij ze al vaak genoeg voorbij heeft horen komen, "Lena mag geen melk" bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, zegt Ivan ook steeds "doen" achter een zin? "stukje brood opeten doen" bijvoorbeeld. En "dat is een vogeltje" maar ook "vogeltje is".
Goed zo Lennonquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan... komt nog wel.
Lennon wil bijna steeds op de iPad... probeer hem af te leiden met puzzels enz. maar dan moet ik wel meedoen.. Hij heeft zondag trouwens een puzzel met 48 stukjes gemaakt... met een heel klein beetje hulp van mij! Maar zo knap van hem!!
elin poept ook in de keuken, uit het zicht. ze wil echt niet op de plee poepen. ze komt wel vertellen dat ze moet, dan doen we r een luier aan en dan gaat ze om t hoekje staanquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:43 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, je kan wel merken dat de meisjesmoeders er de ballen verstand van hebben.
Estrys, gewoon niet aan beginnen dan idd.En sterkte!
Sorbo, vreselijk! Nét als je haast hebt natuurlijk.
Gedoe is het idd. Lente poept hier net huilend in de keuken 'huuu, poept, hè?' Doet vervolgens dr plas gelukkig wel op het potje maar wil deze natuurlijk zelf in de wc gooien. Dus terwijl ik kokhalzend een warme drol oppak, slingert Lente dr volle pot richting toilet om de inhoud ernaast te kiepen en er met dr voeten in te gaan staan. Dus ik kon de keuken, de huiskamer en de wc dweilen en zowel de wc als mn dochter schoonmaken.
Lentequote:Op dinsdag 8 november 2011 10:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Goed zo Lennon![]()
ja lastig is dat, ik zeg vaak dat de de iPad leeg is en dat accepteert hij meestal wel. Komt hij na een paar uur vragen of de Ipad al 'opgelaaid' is![]()
Ik heb zondag op een tweedehands beurs een aantal spelletjes gekocht voor Seb, voor sinterklaas en zijn verjaardag. Ben benieuwd of hij daar ooit het geduld voor op kan brengen.
En wat pannetjes en 'etenswaar' want hij krijgt het keukentje van Ikea voor zijn verjaardag . Dan zetten we hem in elkaar en pakken hem compleet in. Ik kan me nu al verheugen op zijn gezicht bij het zien van dat grote cadeau
troost je, de mijne wil alleen het liedje van de Alpenexpress horen. Vervolgens moeten we met zijn allen polonaise lopen achter Sebquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lentedat doet een meisje toch niet??
Lennon wil ook steeds "apen" kijken: clip van Bruno Mars, lazy song en zingt en danst mee.maar dan het liefst tig keer achter elkaar.
one of those days hequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moest dus ook die knoopjes openpeuteren en zie zaten helemaal onder. alles dus onder m'n nagels... en toen pas besefte ik dat ik de romper ook naar beneden uit kon trekken
wowquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Ssserpente het volgende:
Terwijl ik zit te fokken, hoor ik ineens: 'AF!' Heeft ze helemaal in dr eentje deze puzzel gemaakt!
[ afbeelding ]
Ow jeetje, dat is echt erg inderdaad....quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
troost je, de mijne wil alleen het liedje van de Alpenexpress horen. Vervolgens moeten we met zijn allen polonaise lopen achter SebIk ben zo blij met gordijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |