abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 7 november 2011 @ 20:13:50 #76
5428 crew  miss_sly
pi_104090093
Goed van Tyler, Ingrid! Er zit dus vooruitgang in zijn spraakontwikkeling? Fijn!

Ssserpente, hoe stuur je dan?

Hier vandaag alle wakkere thuisuren in de blote billen gelopen en geen ongelukjes. Laatste plasje net zei ik dat ik het zo fijn vond dat ze iedere keer zo goed op het potje had geplast, en toen zei ze "ik doet niet op de grond plassen, hoor".
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104090274
Tyler *O*

Lente ^O^ edit: en Senna ook!

Net bij het naar bed brengen ging Niels telkens heel zielig huilen wanneer zijn piemeltje aangeraakt werd bij het schoonmaken :'( Net of het pijn deed, maar er is niets te zien. Ik vermoed eigenlijk dat hij het gewoon vervelend vindt dat daar gevoel inzit, normaal voelt hij dat natuurlijk niet omdat hij dan een luier draagt. Misschien dat hij daarom ook nooit zonder luier wil, dan loopt hij helemaal gespannen met zijn beentjes en billen tegen elkaar.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104091198
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Twinkly het volgende:
Net bij het naar bed brengen ging Niels telkens heel zielig huilen wanneer zijn piemeltje aangeraakt werd bij het schoonmaken :'( Net of het pijn deed, maar er is niets te zien. Ik vermoed eigenlijk dat hij het gewoon vervelend vindt dat daar gevoel inzit, normaal voelt hij dat natuurlijk niet omdat hij dan een luier draagt. Misschien dat hij daarom ook nooit zonder luier wil, dan loopt hij helemaal gespannen met zijn beentjes en billen tegen elkaar.
wat vervelend dat Niels t vervelend vindt... ik heb geen tips want meisje (ms je vriend vragen, doe ik ook als t die afdeling is.. ik ben echt noob (wat dat betreft) :P
hier moet Lucas altijd giechelen als ik t schoonmaak en probeert ie m ook vast te pakken en dat kietelt blijkbaar ook, dus dan laat ie weer los _O- en zo een paar keer... :Y
maar idd alleen als luier los ligt, dan komt er lucht bij, ms dat dat al een sensatie geeft :D

^O^ voor Lente en Senna *O*
pi_104091207
twinkly, kan het zijn dat zn voorhuidje misschien wat strak zit nog?

en goede babbels van tyler en plasjes daar waar ze horen van senna *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104091324
Ja, die zit wel vast nog, maar dat is volgens mij nog wel normaal. Als baby heeft hij wel ontstekingen gehad omdat het te nauw was, maar dat is verholpen met hormoonzalf. Het is nu ook helemaal niet rood ofzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104091608
Miss, door dr luier uit te laten, het potje neer te zetten en aan te geven dat daarop geplast mag worden. :) Dat vind ik al actief sturen. Iig actiever dan afwachten tot ze out of the blue zelf aangeeft geen luier meer aan te willen. :)

Maar we zijn er nog niet natuurlijk. Mss is ze volgende week wel helemaal klaar met dat potjesgedoe.

Twink, ik denk ook meteen aan een te strakke voorhuid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 07-11-2011 20:50:36 ]
pi_104091632
En zit er geen troep onder dan, Twink?
  Moderator maandag 7 november 2011 @ 20:44:34 #83
5428 crew  miss_sly
pi_104092060
Ow, zo bedoel je met sturen. duidelijk. Lijkt me niets mis mee, toch?

twink, ik zou ook aan de voorhuid denken, inderdaad.
pi_104110637
Seb heeft echt nul interesse in het potje op het moment. Ook in luiers trouwens. Het interesseert hem allemaal geen drol. Poep in zijn broek maakt hem niet uit, natte broek ook niet. Luier? Ook prima.
Maar afwachten tot hij er interesse in krijgt lijkt me ook geen optie. Geloof niet dat dat moment nog komt voor zijn vierde verjaardag. Dus actief sturen zal ik eens aan gaan beginnen. Maar het is allemaal zo hectisch met afspraken en dingen dat een hele dag in blote kont lopen ook geen optie is.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104110718
Leander vind de luier nog helemaal prima. Als ik die bloot laat lopen plast ie maar daar waar het uit komt. Natte broek vind ie ook helemaal niet erg. En voor poep komt ie ook echt niet naar binnen hoor :N
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:11:10 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_104110727
Twink, datumbroertje heeft dat ook gehad, maar toen was er eigenlijk niets aan de hand. Het begon er op te lijken dat ie piepte omdat er een beetje stijvigheid kwam kijken (hihi, dat klinkt raar zo, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel) en dat dat gewoon nog een onbekend gevoel was.
Ik hoop dat het snel over is!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 8 november 2011 @ 09:20:49 #87
5428 crew  miss_sly
pi_104110908
Estrys, ik heb vanmorgen gewoon meteen toen we uit bed waren de luier uitgedaan. Als we weggaan, gaat er bij het aankleden een luier aan, en ik probeer die dan weer meteen uit te doen als we thuis zijn. Bij het slapen weer aan, enz. ieder moment dat het kan, uitdoen en in de blote billen of onderbroek.
pi_104111048
Vooral dat laatste vind ik ook lastig, Estrys. Omdat er altijd wel wat op de planning staat, had ik geen zin om 'r voor die tussendooruurtjes elke keer d'r luier uit te doen met het risico dat ik nog moest gaan dweilen ook. Gedoe.

Maar besloten daar toch maar even doorheen moeten, da's voor Lente een stuk duidelijker. Er wordt gewoon thuis geen luier meer gedragen.

Het is niet altijd even handig, vooral als je 's ochtends een afspraak hebt, maar dat is dan maar even zo. En als het goed is is het tijdelijk. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 08-11-2011 09:36:55 ]
pi_104111101
Leander plast trouwens ook niet in 1 keer een grote plas. Die laat steeds een klein beetje lopen zeg maar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:31:44 #90
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104111125
Estrys, Lennon geeft ook niet echt blijk van interesse. Ja, hij vindt zn piemeltje interessant en ook dat hij ermee kan plassen. Zegt ook vaak: pssss wat Twan hem dan voordoet Maar aandrang oid voelt hij nog niet echt volgens mij. Ik wacht nog even totdat hij 3 jaar is en ga dan actief beginnen met zindelijk worden. We vragen en zeggen het nu wel en als hij naar de wc wil, mag hij ook... dat doen ze op kdv ook en daar heeft hij 3 druppeltjes geplast op de wc *O*

Ik vind het wel een gedoe dat zindelijk worden. Pfff.
Make love, not war ☮
pi_104111166
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, Lennon geeft ook niet echt blijk van interesse. Ja, hij vindt zn piemeltje interessant en ook dat hij ermee kan plassen. Zegt ook vaak: pssss wat Twan hem dan voordoet Maar aandrang oid voelt hij nog niet echt volgens mij. Ik wacht nog even totdat hij 3 jaar is en ga dan actief beginnen met zindelijk worden. We vragen en zeggen het nu wel en als hij naar de wc wil, mag hij ook... dat doen ze op kdv ook en daar heeft hij 3 druppeltjes geplast op de wc *O*

Ik vind het wel een gedoe dat zindelijk worden. Pfff.
t kost wat moeite idd, niet zozeer het zorgen dat ze zindelijk worden, maar dat constante gesjouw naar de plee en de angst dat ze je ban onderpiesen in t begin :D

en mijn eigen luiheid.. ik trek r echt een luier aan als we gaan 'shoppen' hoor..
  Moderator dinsdag 8 november 2011 @ 09:37:05 #92
5428 crew  miss_sly
pi_104111243
Er komt een kantelpunt lijkt me, dat ze of geen luier meer aan wil als ze de deur uitgaat, of ondanks luier toch op de wc wil als ze onderweg moet plassen. Dat vind ik nog het lastigste, eigenlijk. Thuis vind ik allemaal niet zo'n probleem, potje en wc zijn schoon en even dweilen als het fout gaat is ook niet zo vreselijk. Maar dat onderweg moeten en dan een wc zoeken of (vreselijk) in de bosjes ofzo. Wat dat betreft is een luier gewoon erg gemakkelijk.
pi_104111270
oh, Elin is tevreden met een 'zometeen'

dan kan ze mooi r blaas trainen tot we thuis zijn
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:38:18 #94
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104111279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t kost wat moeite idd, niet zozeer het zorgen dat ze zindelijk worden, maar dat constante gesjouw naar de plee en de angst dat ze je ban onderpiesen in t begin :D

en mijn eigen luiheid.. ik trek r echt een luier aan als we gaan 'shoppen' hoor..
Ja, dat dus inderdaad. :Y

Ow en Lennon wil dus pertinent niet op het potje. Als hij al wil, is het zitten op de wc...
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 8 november 2011 @ 09:39:32 #95
5428 crew  miss_sly
pi_104111313
Ja als we in de buurt boodschappen doen of wandelen, kan dat wel, maar bijv gisteren in Artis was dat toch wat lastig :')
pi_104111388
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja, dat dus inderdaad. :Y

Ow en Lennon wil dus pertinent niet op het potje. Als hij al wil, is het zitten op de wc...
Elin wilde ook nooit op de pot hoor, wij hebben zo'n pleestoeltje waar ze op kan klimmen.

en idd miss, maar dat is dan ook anders.. als je een keer in artis wat zit te drinken kan je kind daar ook wel ff plassen. 1 kind is dan ook wat makkelijker naar de wc te brengen, dan sjouwen met een kinderwagen/buggy en 1 in de draagdoek of een losse peuter .. en dan jezelf in t miniwctje bij de hema staan frotten :P
pi_104111575
God ja, sta je daar met twee kinderen in een vieze wc. Oeh je tegen de één dat ie met zn handen van de bril moet blijven, graait de ander de maandverbandbak leeg. :X

Zeg, hazelnootpasta hè, valt dat onder het zoete, ongezonde beleg, of is het net als pindakaas en appelstroop best gezond?

Twink? ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door Ssserpente op 08-11-2011 10:07:19 ]
pi_104111797
M. vindt zichzelf nu een te grote jongen voor een luier. Wil er echt geen een meer aan. Bij het winkelen gaan we gewoon naar de Hema of duiken een Prenatal in. Ik pies me ook een ongeluk momenteel, dus we plassen knus samen.

Hij durfde gisteren alleen niet meer op de wc te drukken. Ik denk dat hij wat verstopt zit, hij is gister de hele dag aan het persen geweest, maar er kwam niets uit. Daar raakte hij enorm van in paniek. Dus maar gewoon gelaten, dan maar een keertje in zijn onderbroek. Komt wel weer goed.

@Twinkly; wat Troel schreef dacht ik ook ja, misschien dat zijn piemeltje een beetje stijf werd en dat dat raar of eng aanvoelt?
pi_104111821
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Twinkly het volgende:

Ivan heeft precies hetzelfde. Hij ligt dan verstijfd op de commode en het enige wat werk is afleiden. Ik laat hem dan in de tussentijd zijn eigen buik schoonmaken of zo. Naakt rondlopen vindt hij ook niet prettig, en doen alsof hij naar de wc gaat is leuk zolang hij zijn kleren aan mag houden.

Zindelijk proberen te worden is hier dus een non-issue. Hij mag met mij mee naar de wc als hij dat wil en dan veegt hij zichzelf af, gooit het papiertje weg en zegt het vaarwel. That's it.

Oh, en ik heb totaal niet het idee er iets met zijn piemeltje is. Het wordt ook niet stijf op dat moment of zo. Hij zal het wel een gek/vreemd/vervelend gevoel vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104112118
Om eerlijk te zijn de vrije dagen die ik doordeweeks heb echt overleven op dit moment. Het is niet leuk en gezellig. Het is kommer en kwel. Het is zeuren, piepen, janken en drammen. Om over Seb nog maar niet te spreken :+ Dus het idee van zindelijkheidstraining alleen al :X
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')