wat vervelend dat Niels t vervelend vindt... ik heb geen tips want meisje (ms je vriend vragen, doe ik ook als t die afdeling is.. ik ben echt noob (wat dat betreft)quote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Twinkly het volgende:
Net bij het naar bed brengen ging Niels telkens heel zielig huilen wanneer zijn piemeltje aangeraakt werd bij het schoonmakenNet of het pijn deed, maar er is niets te zien. Ik vermoed eigenlijk dat hij het gewoon vervelend vindt dat daar gevoel inzit, normaal voelt hij dat natuurlijk niet omdat hij dan een luier draagt. Misschien dat hij daarom ook nooit zonder luier wil, dan loopt hij helemaal gespannen met zijn beentjes en billen tegen elkaar.
t kost wat moeite idd, niet zozeer het zorgen dat ze zindelijk worden, maar dat constante gesjouw naar de plee en de angst dat ze je ban onderpiesen in t beginquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, Lennon geeft ook niet echt blijk van interesse. Ja, hij vindt zn piemeltje interessant en ook dat hij ermee kan plassen. Zegt ook vaak: pssss wat Twan hem dan voordoet Maar aandrang oid voelt hij nog niet echt volgens mij. Ik wacht nog even totdat hij 3 jaar is en ga dan actief beginnen met zindelijk worden. We vragen en zeggen het nu wel en als hij naar de wc wil, mag hij ook... dat doen ze op kdv ook en daar heeft hij 3 druppeltjes geplast op de wc
Ik vind het wel een gedoe dat zindelijk worden. Pfff.
Ja, dat dus inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t kost wat moeite idd, niet zozeer het zorgen dat ze zindelijk worden, maar dat constante gesjouw naar de plee en de angst dat ze je ban onderpiesen in t begin
en mijn eigen luiheid.. ik trek r echt een luier aan als we gaan 'shoppen' hoor..
Elin wilde ook nooit op de pot hoor, wij hebben zo'n pleestoeltje waar ze op kan klimmen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat dus inderdaad.
Ow en Lennon wil dus pertinent niet op het potje. Als hij al wil, is het zitten op de wc...
Ivan heeft precies hetzelfde. Hij ligt dan verstijfd op de commode en het enige wat werk is afleiden. Ik laat hem dan in de tussentijd zijn eigen buik schoonmaken of zo. Naakt rondlopen vindt hij ook niet prettig, en doen alsof hij naar de wc gaat is leuk zolang hij zijn kleren aan mag houden.quote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Twinkly het volgende:
Net bij het naar bed brengen ging Niels telkens heel zielig huilen wanneer zijn piemeltje aangeraakt werd bij het schoonmakenNet of het pijn deed, maar er is niets te zien. Ik vermoed eigenlijk dat hij het gewoon vervelend vindt dat daar gevoel inzit, normaal voelt hij dat natuurlijk niet omdat hij dan een luier draagt. Misschien dat hij daarom ook nooit zonder luier wil, dan loopt hij helemaal gespannen met zijn beentjes en billen tegen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |