SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Twijfelmiep:
- Clayton1
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?
[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 06-11-2011 22:17:15 ]![]()
Herkenbaar!quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word meestal vooral moe van sommige mensen die ik moet managen, en de onmogelijkheden binnen het bedrijf![]()
Oh nee, zeker nietquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet te dik?maar het is wel leuk om beweging te krijgen tijdens je werk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wat voor functie?quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik werk bij defensie...das wat minder klein inderdaad![]()
Ik heb ook een computerbaanmaar wel een leuke
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Verder heb ik ook een computerbaan. Maar loop wel hier en daar wat metertjes af tussen afdelingen. En als ik met t ov ben loop ik sowieso wat af![]()
![]()
Unitmanager, werk bij een onderdeel van defensie met met name burgers in dienstquote:F means you're fucked![]()
Jeetje ik ben 1 middag shoppen jullie hebben al een meet gepland!!
Heb ik verder nog iets gemist?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Witte chocolademelkquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeetje ik ben 1 middag shoppen jullie hebben al een meet gepland!!
Heb ik verder nog iets gemist?![]()
![]()
Ik dacht jij bent generaal of zoquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Unitmanager, werk bij een onderdeel van defensie met met name burgers in dienst![]()
![]()
[/quote]Aaaah, kom je weleens op het lange kleiweg terrein?quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik werk bij defensie...das wat minder klein inderdaad
Dan moet je even hoi zeggen!![]()
![]()
Komende week weer ff op en neer naar Milaan. Dinsdagochtend maar even rennen anders wordt het pas donderdag.![]()
Oeh, jaloersquote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Komende week weer ff op en neer naar Milaan. Dinsdagochtend maar even rennen anders wordt het pas donderdag.Nog nooit geweest..
![]()
"Dames en heren, de intercity naar Arnhem en Nijmegen vertrekt vandaan van spoor 5, en niet van spoor 14"quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef GotC het volgende:
Verder heb ik ook een computerbaan. Maar loop wel hier en daar wat metertjes af tussen afdelingen. En als ik met t ov ben loop ik sowieso wat af
Okéé![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zelfde probleem. Vandaag niet geweest vanwege zware verkoudheid. Dinsdag moet ik werken, daarna meteen oppassen. Dan is het weer vrijdag....quote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Komende week weer ff op en neer naar Milaan. Dinsdagochtend maar even rennen anders wordt het pas donderdag.![]()
Ik heb wel een kantoorbaan, maar werk met allemaal surfdudes. Zomers gaan die iedere avond na het werk surfen / kiten. In het voorjaar ook maar een cursusje doen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Nee, voornamelijk Maasland, af en toe Utrecht en Den Helderquote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef ICND het volgende:
[..]
Aaaah, kom je weleens op het lange kleiweg terrein?
Dan moet je even hoi zeggen!F means you're fucked![]()
Echt? Mijn collega's zijn wolle sokkenquote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef Wolken het volgende:
Ik heb wel een kantoorbaan, maar werk met allemaal surfdudes. Zomers gaan die iedere avond na het werk surfen / kiten. In het voorjaar ook maar een cursusje doen.
Don't be... ik vlieg dinsdagavond om 20:30 ofzo. Kom ergens tegen twaalf uur in mijn hotel aan. Snel een douche pakken, slapen. Volgende ochtend 7 uur op, pak 1 aan. Dan met Italiaanse collega naar afspraak 1. 15:00 Naar afspraak 2. Dan terug naar het vliergveld en om 20:00 vlucht naar Amsterdam. Uurtje of half 11 thuis.quote:
Wat zie ik van Milaan... nou, de binnenkant van kantoren.![]()
Mijn collega's lopen bijna allemaal hard
Ik krijg er ook steeds meer meequote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Maraca het volgende:
Mijn collega's lopen bijna allemaal hard
F means you're fucked![]()
Wauw sportief daar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Maraca het volgende:
Mijn collega's lopen bijna allemaal hard![]()
Laatst wel een mooiequote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Dames en heren, de intercity naar Arnhem en Nijmegen vertrekt vandaan van spoor 5, en niet van spoor 14"
Okéé![]()
Utrecht CS, vanaf spoor 9 vertrekt zowel de trein naar Den Haag + naar Rotterdam. Dus er stonden 2 treinen.
Volgens de borden vertrok de trein naar DH vanaf 9a, Rotterdam 9b.
Dus iedereen zit in de trein, conducteur: Goedemiddag dames en heren, welkom in de trein naar Gouda en Rotterdam!
Ik+nog 300 mensen sprinten de trein weer uit![]()
![]()
Oh bah nee vind ik niet lekker.quote:
Mijn moeder maakte vroeger altijd witte chocolade melk met marshmellows erin, dat was dan wel weer lekker.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zo kwam ik er laatst achter dat ik niet in de trein naar Arnhem was gestapt, maar naar Deventerquote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Laatst wel een mooieUtrecht CS, vanaf spoor 9 vertrekt zowel de trein naar Den Haag + naar Rotterdam. Dus er stonden 2 treinen.
Dus iedereen zit in de trein, conducteur: Goedemiddag dames en heren, welkom in de trein naar Gouda en Rotterdam!
Ik+nog 300 mensen sprinten de trein weer uitik wist niet hoe snel ik er weer uit moest
Zat van de week bij een klant waarbij vrijwel het hele kantoor deed aan hardlopen. Meeste hadden ook medailles hangen op hun kantoorquote:
Ahhh joh, Arnhem-Deventer is een kippe-eindje.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, maar een beetje zonde van de tijd welquote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
Ahhh joh, Arnhem-Deventer is een kippe-eindje.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb zo'n hekel aan die treinquote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Laatst wel een mooieUtrecht CS, vanaf spoor 9 vertrekt zowel de trein naar Den Haag + naar Rotterdam. Dus er stonden 2 treinen.
Ik+nog 300 mensen sprinten de trein weer uitBen altijd bang dat ik in degene naar Den Haag zit
Ik werk in A'dam en een zootje mensen doen dan ook mee met de Dam tot Damloop. Ze vroegen mij ook nog maar dat is meer een duurloop en daar ben ik niet zo van.![]()
U woont bij ons in het dorp?quote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die treinBen altijd bang dat ik in degene naar Den Haag zit
Nee, ik woon in Dordt en jullie ergens omgeving Den Haag toch?quote:
Dordt ben ik nog geweest met de Kerstmarkt daar. Ook volop warme drankjes daar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Dordt en jullie ergens omgeving Den Haag toch?![]()
We kunnen ook daar de meet houdenquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dordt ben ik nog geweest met de Kerstmarkt daar. Ook volop warme drankjes daar.
Wat voor toets?quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Vincent17 het volgende:
Ben nog even mijn toets leren. Tot zo!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Das wel zo jaquote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje zonde van de tijd wel
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Den Haagquote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Dordt en jullie ergens omgeving Den Haag toch?Vlakbij Leyenburg.
![]()
Mmm misschien toch maar binnenkort effe inschrijven voor The Bootcamp Club. Lijkt me wel een mooi extraatje voor naast t hardlopen!![]()
Dat is best een afstandje ja. Jammerquote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef appelsap het volgende:
Een meet, leuk idee. Ik woon alleen in vlissingen, dus ik denk niet dat ik kom.
Gaaf! Zit even te googlen en dat is ook bij mij in de buurt. Zou idd een leuke afwisseling zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef GotC het volgende:
Mmm misschien toch maar binnenkort effe inschrijven voor The Bootcamp Club. Lijkt me wel een mooi extraatje voor naast t hardlopen!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Voor mij is de afstand geen probleem (30km) maar de datum...quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is best een afstandje ja. Jammer
Helaas. Ik ga voor de volgende meet![]()
![]()
En niet heel erg duur imo. Lekker in de buitenlucht onder begeleiding van een trainerquote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
Gaaf! Zit even te googlen en dat is ook bij mij in de buurt. Zou idd een leuke afwisseling zijn.![]()
![]()
Wauw wat gaafquote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef GotC het volgende:
Mmm misschien toch maar binnenkort effe inschrijven voor The Bootcamp Club. Lijkt me wel een mooi extraatje voor naast t hardlopen!
Goede bootcampen slopen je compleet en geven snel resultaat!quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef GotC het volgende:
Mmm misschien toch maar binnenkort effe inschrijven voor The Bootcamp Club. Lijkt me wel een mooi extraatje voor naast t hardlopen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
WTF? Ben ik een paar uurtjes weg, zijn we alweer 2 topics verder.
Ik hoop deze maand te kunnen beginnen met klussen in Utrecht... Een wintermeet in Utrecht lijkt mij wel chill.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop deze maand te kunnen beginnen met klussen in Utrecht... Een wintermeet in Utrecht lijkt mij wel chill.
Ik kan je niet in de OP erbij zetten..ICND? Maraca?quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop deze maand te kunnen beginnen met klussen in Utrecht... Een wintermeet in Utrecht lijkt mij wel chill.![]()
Ze is nog wel te dik, maar zit er echt een stuk gezonder uit!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Geen bootcamp 4 babes?quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
IddLekker 1x per week dat erbij doen, misschien de beginner bootcamp..
Komt goedquote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan je niet in de OP erbij zetten..ICND? Maraca?
Oeh, het is er ook in Leidsche Rijn (daar ga ik dus wonen)... http://www.thebootcampclub.nl/leidsche-rijnquote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef GotC het volgende:
Mmm misschien toch maar binnenkort effe inschrijven voor The Bootcamp Club. Lijkt me wel een mooi extraatje voor naast t hardlopen!![]()
Misschien ga ik ook wel bootcampen eigenlijk... Bij de Bootcamp4Babes uiteraard
Owh, dat is wel zuurquote:
Ze doen geen bootcamp in brabant.
Maar das geen ramp, ik ben zelf personal trainer dus kan wel een bootcamp in elkaar draaien. Is alleen wat ongezelliger in mijn eentje.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Lotje-Plusone bootcamp meetquote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze doen geen bootcamp in brabant.
Maar das geen ramp, ik ben zelf personal trainer dus kan wel een bootcamp in elkaar draaien. Is alleen wat ongezelliger in mijn eentje.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja..
En de beginner bootcamp is in het Zuiderpark, loopafstand voor mijIk stem voorquote:
Ik waag me nog maar niet aan bootcamp.
Eerst maar eens Evy overleven.
Morgenochtend om 7 uur les 12 lopen.![]()
Bootcamp is heel wat anders dan Evy hequote:Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef appelsap het volgende:
Ik waag me nog maar niet aan bootcamp.
Eerst maar eens Evy overleven.
Morgenochtend om 7 uur les 12 lopen.Ook spieropbouwende oefeningen enzo
![]()
![]()
Geen probleem! Ik kan er zo eentje gevenquote:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee nederlands. Maar ik kan me toch nooit lang concentrerenquote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef YUR het volgende:
[..]
WTF? Moest je twee engelse woordjes leren ofzo?![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik kan er zo eentje geven
Loopschoenen aan, reflectiebandjes & hesje aan en Evy op de Ipod. Tot straks!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Bootcamp kan ik me pas voor aanmelden als ik ben verhuisd, anders is het vanuit logistiek oogpunt nogal shit.![]()
![]()
Succes! En veel plezier!quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Wolken het volgende:
Loopschoenen aan, reflectiebandjes & hesje aan en Evy op de Ipod. Tot straks!F means you're fucked![]()
Succes!quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Wolken het volgende:
Loopschoenen aan, reflectiebandjes & hesje aan en Evy op de Ipod. Tot straks!![]()
![]()
Gewoon snel doorlezen, en net doen alsof je het snaptquote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo snel.. die skills wil Ik ook![]()
![]()
Goodluck!quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Wolken het volgende:
Loopschoenen aan, reflectiebandjes & hesje aan en Evy op de Ipod. Tot straks!![]()
succes en enjoy!!quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Wolken het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Nee nNederlands. Maar ik kan me toch nooit lang concentreren.![]()
I'm sorry. Maar het gaat toch over spelling. Als je dat nu nog niet kunt, leer je het nooit meerquote:![]()
![]()
Klinkt zo als mij (25 jaar geleden......)quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Gewoon snel doorlezen, en net doen alsof je het snapt![]()
Je bent nooit te oud om te leren. Ik ben in september, op 25-jarige leeftijd, begonnen met mijn eerste HBO-studie...quote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
I'm sorry. Maar het gaat toch over spelling. Als je dat nu nog niet kunt, leer je het nooit meer![]()
Maar ik ben geen 25 maar 16 héquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren. Ik ben in september, op 25-jarige leeftijd, begonnen met mijn eerste HBO-studie...![]()
![]()
Ik op mijn 29stequote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren. Ik ben in september, op 25-jarige leeftijd, begonnen met mijn eerste HBO-studie...Bijna klaar!
Ik aan mijn tweede WO-studie.quote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren. Ik ben in september, op 25-jarige leeftijd, begonnen met mijn eerste HBO-studie...![]()
![]()
Nee beginnenquote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op je 16e klaar zijn met je eerste HBO-studie?![]()
![]()
Ik ben met mazzel op mijn 28ste klaar met mijn WO studieMaar dat is gebruikelijk binnen de accountancy dus dat scheelt
quote:
Als alles volgens plan was verlopen had ik het afgelopen studiejaar Geneeskunde afgerond.Helaas heb ik op het VWO vlak voor het examenjaar ruzie gehad met het schoolbestuur en had ik opeens geen zin meer in school.
![]()
NIVRA?quote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef Maraca het volgende:
Ik ben met mazzel op mijn 28ste klaar met mijn WO studieMaar dat is gebruikelijk binnen de accountancy dus dat scheelt
Alleen moet ik nog even bedenken welke. Ik wil het liefst toch alleen maar mijn HBO-propodeuse halen, en dan naar het MBOLekker logisch, maar goed.
![]()
HBO-P -> MBO?quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef Vincent17 het volgende:
Alleen moet ik nog even bedenken welke. Ik wil het liefst toch alleen maar mijn HBO-propodeuse halen, en dan naar het MBOLekker logisch, maar goed.
![]()
![]()
Maar 16 is ook jong voor een HBO opleidingToen ik 16 was begon ik met een MBO opleiding
Ooit aan begonnen. Ben na mn VWO ooit als assistent-accountant aan de slag gegaan bij -toen nog- Paardekooper&Hoffman.. Vanuit daar ook naar Nyenrode gestuurd.quote:
Maar het hele wereldje bij dat kantoor beviel me voor geen meter...F means you're fucked![]()
Het kan nog. Ik ben namelijk bezig met geneeskunde.quote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Als alles volgens plan was verlopen had ik het afgelopen studiejaar Geneeskunde afgerond.Helaas heb ik op het VWO vlak voor het examenjaar ruzie gehad met het schoolbestuur en had ik opeens geen zin meer in school.
![]()
![]()
Even denken. Dat is nu Deloitte toch?quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ooit aan begonnen. Ben na mn VWO ooit als assistent-accountant aan de slag gegaan bij -toen nog- Paardekooper&Hoffman.. Vanuit daar ook naar Nyenrode gestuurd.
Maar het hele wereldje bij dat kantoor beviel me voor geen meter...Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Geen flauw idee...er is sinds 2000 nogal wat gebeurt met dat bedrijf geloof ikquote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even denken. Dat is nu Deloitte toch?F means you're fucked![]()
Nou, ik wil graag naar de politieacedemie, maar daar moet je helaas 18 voor zijn. Aangezien ik, dit jaar, op mijn 16e mijn havo-diploma heb, heb ik een jaar over. Op mijn 16e zie ik het niet echt zitten om een jaar te gaan werken, dus ja, dan maar een studie gaan doen. Zit nu te denken aan integrale veiligheid, aangezien dat redelijk op elkaar aansluit.quote:![]()
Een voltijdstudie is niets voor mij. Voor zover ik weet is er geen deeltijd-variant.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het kan nog. Ik ben namelijk bezig met geneeskunde.![]()
Ja, lees net dat het nu Mazars is. Hmm.. ja, ik werk bij een Big4 en dat is toch wat anders. Werkte daarvoor ook bij een ander kantoor (niet-Big4) en dat vond ik ook een verschrikkelijk wereldje. Nu ga ik met plezier naar mijn werkquote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen flauw idee...er is sinds 2000 nogal wat gebeurt met dat bedrijf geloof ik
Dat is wel mogelijk, maar daar moet je chronisch ziek voor zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Een voltijdstudie is niets voor mij. Voor zover ik weet is er geen deeltijd-variant.![]()
Das fijnquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, lees net dat het nu Mazars is. Hmm.. ja, ik werk bij een Big4 en dat is toch wat anders. Werkte daarvoor ook bij een ander kantoor (niet-Big4) en dat vond ik ook een verschrikkelijk wereldje. Nu ga ik met plezier naar mijn werk
Zo gaan het snel met de topics,
Ik heb verzaakt vandaag, totaal geen zin om te lopen.
dus komende week maar een avondje plannen#35.![]()
Ga je mee naar de meet?quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef Clayton1 het volgende:
dus komende week maar een avondje plannen
Genoeg motivatie hier in dit topicquote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef Clayton1 het volgende:
dus komende week maar een avondje plannen![]()
![]()
Waarschijnlijk niet, is niet om de hoek bij bij ( Brabant)
Ik kan me bij Lotje aanmelden, maar bootcampen.
#35.![]()
Dan is geneeskunde dus helaas geen optie voor mij.quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk, maar daar moet je chronisch ziek voor zijn.
Ik hoorde laatst dat enkele ex-klasgenoten Geneeskunde hebben afgerond. Ik was op dat moment blij (voor hen) en boos (op mezelf omdat ik nu ook klaar had kunnen zijn...).![]()
![]()
Oh oh, nog iemand die op een lege snelweg bestuurders wil gaan pesten met z'n lasergun.quote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag naar de politieacedemie, maar daar moet je helaas 18 voor zijn. Aangezien ik, dit jaar, op mijn 16e mijn havo-diploma heb, heb ik een jaar over. Op mijn 16e zie ik het niet echt zitten om een jaar te gaan werken, dus ja, dan maar een studie gaan doen. Zit nu te denken aan integrale veiligheid, aangezien dat redelijk op elkaar aansluit.
Op je 16e een HAVO-diploma? Dat doe je goed.Zorg er inderdaad voor dat je je P op zak hebt, kan altijd goed van pas komen.
![]()
Niet miepen, gewoon gaanquote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Clayton1 het volgende:
Nee, dat is de verkeerspolitie. Die zijn inderdaad kansloosquote:Op zondag 6 november 2011 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh oh, nog iemand die op een lege snelweg bestuurders wil gaan pesten met z'n lasergun.
Op je 16e een HAVO-diploma? Dat doe je goed.Zorg er inderdaad voor dat je je P op zak hebt, kan altijd goed van pas komen.
![]()
![]()
Allebeiquote:Op zondag 6 november 2011 22:02 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Naar de meet of de bootcamp van Lotje?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zet je zo wel in de OPquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nee, maar sommige zijn makkelijker te negeren dan anderen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef Clayton1 het volgende:
Daar lijkt het op inderdaad.
Zijn er andere vrouwen dan.![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vrouw die geen 'nee' accepteert.
Het is vandaag dus erg goed bevallen.
Ik twijfel nog even of ik woensdagmiddag of donderdag rond 11.00 uur nog even ga.. In ieder geval zondag weer...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik ben ook weer terug van mijn rondje. Omdanks de spierpijn in mijn romp wel redelijk gelopen.
Ik heb alleen MBO maar ben toch redelijk goed terecht gekomen. Al doe ik nu iets totaal anders dan waarvoor ik een opleiding heb gevolgd. En heb een baas die me de kans geeft om mezelf te blijven ontwikkelen. Maar misschien komt er toch ooit nog eens een HBO studie."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
ah, is dát 't...quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar sommige zijn makkelijker te negeren dan anderen.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dus jij tikt ook 5 keer hetzelfde mailtje met steeds simpelere bewoording?quote:
"Dear <naam>, we've concluded an issue in <apparaat>. This issue occurs in <situatieschets>. Could you please look into this and if you can reproduce the issue, could you please reply with a schedule for a fix? This is an urgent matter, your quick reply is appreciated!"
wordt uiteindelijk
"<naam>, I have found problem in <apparaat> when doing <situatie>. Need fix now!!"![]()
MBO-mensen zijn net zo belangrijk, zo niet belangrijker dan HBO-ers. De HBO-ers en Uni's nemen dan wel vaak de belangrijke beslissingen en hebben veel verantwoordelijkheid. Maar zonder de uitvoerders (vaak dus MBO-ers) zijn ze ook nergens. En MBO-ers hebben vaak ook wel punten op een hoger niveau, maar dat is vaak maar te beperkt om echt een HBO-studie af te maken, of ze hebben 1 punt van een vak, waar ze in uit blinken en op een ander facet binnen die opleiding juist te veel te kort komen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ook alleen MBO. Maar ik ben ook erg goed terecht gekomen uiteindelijk"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik neem gewoon de beslissingen en draag de verantwoordelijkheidquote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MBO-mensen zijn net zo belangrijk, zo niet belangrijker dan HBO-ers. De HBO-ers en Uni's nemen dan wel vaak de belangrijke beslissingen en hebben veel verantwoordelijkheid. Maar zonder de uitvoerders (vaak dus MBO-ers) zijn ze ook nergens. En MBO-ers hebben vaak ook wel punten op een hoger niveau, maar dat is vaak maar te beperkt om echt een HBO-studie af te maken, of ze hebben 1 punt van een vak, waar ze in uit blinken en op een ander facet binnen die opleiding juist te veel te kort komen.
Maar MBO van 22 jaar geleden is ook niet te vergelijken met het huidige MBO.![]()
Hahaha, heeeel herkenbaar. En met het maken van afspraken kan altijd alles. Tot puntje bij paaltje komt.1 leverancier zegt ook altijd " everything is clean" als ik vraag of het duidelijk is. Maar dat zijn de grappige versprekingen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus jij tikt ook 5 keer hetzelfde mailtje met steeds simpelere bewoording?
"Dear <naam>, we've concluded an issue in <apparaat>. This issue occurs in <situatieschets>. Could you please look into this and if you can reproduce the issue, could you please reply with a schedule for a fix? This is an urgent matter, your quick reply is appreciated!"
wordt uiteindelijk
"<naam>, I have found problem in <apparaat> when doing <situatie>. Need fix now!!""Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Chinezen zeggen geen neequote:Op zondag 6 november 2011 22:47 schreef Wolken het volgende:
[..]
Hahaha, heeeel herkenbaar. En met het maken van afspraken kan altijd alles. Tot puntje bij paaltje komt.Ow het 'engrish' wat ik heb gehoord in de afgelopen 11 jaarquote:1 leverancier zegt ook altijd " everything is clean" als ik vraag of het duidelijk is. Maar dat zijn de grappige versprekingen."Please be genitile with me" staat me nog het helderst voor de geest.
De namen ook. Ze mogen zelf een 'engelse' naam kiezen voor hun contacten in het westen. Dan krijg je namen als 'Book', 'Apple', 'Ultraman', etc.
Op een gegeven moment had ik een hele fruitschaal bij mijn contacten: Pear, Kiwi en Apple![]()
![]()
Ik heb een Candy, een Spring en 3 Kitty's. Toch moet ik altijd wel erg lachen om ze. Laatst ook: is it right what you just sent? Because when it is right, it is wrong" Ja, wat wil je nou?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Shit, wil ik net naar bed, komt Genante Lijven.... Nou, half uurtje dan nog....."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Heerlijk programma idd!quote:Op zondag 6 november 2011 22:56 schreef Wolken het volgende:
Shit, wil ik net naar bed, komt Genante Lijven.... Nou, half uurtje dan nog.....
***![]()
Nou, heerlijk wil ik het momenteel niet omschrijven met die open wond op zijn scheenbeen.......
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Volgens mij gaan we met de meeting chocolademelk drinken en degenen die willen gaan nog een hapje eten ofzo."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik zal de eerste keer lief zijnquote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Clayton1 het volgende:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb niet eens een diploma (VWO niet afgemaakt hè...), maar ben ook goed terecht gekomen. Vroeger wilde ik Geneeskunde doen, maar ik werk tegenwoordig dagelijks met databases, SPSS, Excel en Powerpoint.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ook alleen MBO. Maar ik ben ook erg goed terecht gekomen uiteindelijk![]()
![]()
*meldt*
Sinds vorige week hoor ik tot de beginnende hardlopers. Met nu 2 lessen evy achter de rug (les 1 2x gedaan) ga ik vandaag naar les 3. En ik vind het tot mijn enorme verbijstering heerlijk !
Vooral de 2x s morgens vroeg vond ik het einde, lekker energie opdoen voor de rest van de dag.
Lukt niet op de maandag maar wel op de woensdag en vrij/zaterdag.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden![]()
Goed bezig![]()
Ik wou dat ik mijzelf 's ochtends zo kon motiveren om dan te lopen, het is me een keer gelukt en ja.. de hele dag is dan goed.![]()
Voor iedereen die nog geen smartphone heeft met GPS, check iBood vandaag
Hoewel dit dan wellicht een betere optie is
[ Bericht 49% gewijzigd door Swetsenegger op 07-11-2011 07:57:06 ]![]()
Nee dank jequote:Op maandag 7 november 2011 08:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon in het water duiken. er is voldoende water in Utrecht.
Als we sportief willen doen, kunnen we wel een waterfiets huren op de Oudegracht! Dat is erg leuk
Ik weet niet of dat in die periode wel zo verstandig is, het zou best koud kunnen worden.quote:Op maandag 7 november 2011 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als we sportief willen doen, kunnen we wel een waterfiets huren op de Oudegracht! Dat is erg leuk![]()
![]()
Oh shit ja, december...quote:Op maandag 7 november 2011 08:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat in die periode wel zo verstandig is, het zou best koud kunnen worden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan moeten we maar met z'n allen heel knus dicht bij elkaar zitten om warm te blijven... of rennen natuurlijk.![]()
Zit nog voor m'n werk in Thailand. Onmogelijk om hier ergens regelmatig te kunnen rennen. Dus ben ik de afgelopen twee zondagen maar kilometers gaan lopen, inclusief een paar heuvels. Oh, en wezen tokkelen tussen boomtoppen in het Thaise regenwoud. Je moet toch WAT doen?.....Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Klinkt goed robdriessen!![]()
Muks, goed bezig!![]()
Ik heb vanmorgen les 12 gedaan. Lekker op mijn gemak gedaan en dat ging goed!![]()
Ik vergis me alleen elke keer weer in de temperatuur. Dan denk ik brrrr koud, maar zweet toch als een gek. Ik kwam vanmorgen thuis aan en mijn vriend vroeg of het geregend had.![]()
Woensdag dus toch maar weer een shirt met korte mouwen aan.![]()
god god, wat zijn jullie toch snel zeg! Weekendje verder en weer topics vol.
Vanavond aan les 8 beginnen, vond les 7 nogal raar, we hadden even niet door of we nu moesten wandelen of hardlopen. We dachten wandelen (klopte ook) alleen de muziek vond ik er te hard/ritmisch voor om te wandelen.![]()
Ik vind altijd dat het sneller klaar is dan ik had verwacht, ik ben dan wel moe, maar ik had het niet zo snel verwacht!
Heb er zin in!![]()
Les 9 achter de rug!![]()
Op naar 3 nieuwe lessen!"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Paar weken ziek geweest. Vandaag les 10 van Renate gelopen. Lekker om na zo een lange tijd weer te lopen.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
*grin Reizen voor je werl. T lijkt idd mooier dan t is zegt mijn man ook altijdquote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Don't be... ik vlieg dinsdagavond om 20:30 ofzo. Kom ergens tegen twaalf uur in mijn hotel aan. Snel een douche pakken, slapen. Volgende ochtend 7 uur op, pak 1 aan. Dan met Italiaanse collega naar afspraak 1. 15:00 Naar afspraak 2. Dan terug naar het vliergveld en om 20:00 vlucht naar Amsterdam. Uurtje of half 11 thuis.
Wat zie ik van Milaan... nou, de binnenkant van kantoren.
Tis vooral veel werken, lange dagen, gebroken nachten ivm vliegtijden etc en weinig ontspanning.
Ontopic, bijna klaar met de running coach (mp3) voor de 10 km
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vandaag is de UPS-bezorger langsgeweest om mijn Polar hartslagsensor te bezorgen. Snel uitgepakt, aangesloten en getest: het werkt! Morgenochtend maar eens les 8 gaan lopen.![]()
![]()
Topquote:Op maandag 7 november 2011 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Vandaag is de UPS-bezorger langsgeweest om mijn Polar hartslagsensor te bezorgen. Snel uitgepakt, aangesloten en getest: het werkt! Morgenochtend maar eens les 8 gaan lopen.
Ik kreeg net een mailtje dat mn Zephyr onderweg is...ben benieuwd!F means you're fucked![]()
Ik zit al meer dan een week te wachten op een trainingsbroek die ik bij de webshop van Leontien heb besteld.
Net maar eens een mailtje gestuurd waar die blijft.
Dit vind ik echt bloedirritant, want ik heb hem wel al betaald.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De mijne komt morgenquote:Op maandag 7 november 2011 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Vandaag is de UPS-bezorger langsgeweest om mijn Polar hartslagsensor te bezorgen. Snel uitgepakt, aangesloten en getest: het werkt! Morgenochtend maar eens les 8 gaan lopen.
heitieh![]()
Zo net les 9 gelopen (was opnieuw begonnen nadat ik anderhalve maand niet gelopen had)
Het is koud buiten!! Daar krijg ik echt mega spierpijn van in mijn benen. Maar de les was redelijk makkelijk, de eerste 2 minuten denk ik altijd: 'wat ben ik toch aan het doen'
En daarna loop ik de les zo uit, op het feit na dat mijn lange hardloopbroek te groot is geworden
Ik wilde vandaag juist lopen en had de hele dag vrij maar mocht niet van Evy.
Nu moet ik morgen lopen na een lange dag werken om een uur of 9![]()
![]()
Je moet ook een beetje je eigen zin doordrijven hoor. Evy is en blijft nou eenmaal een Belg.quote:Op maandag 7 november 2011 19:39 schreef ICND het volgende:
Ik wilde vandaag juist lopen en had de hele dag vrij maar mocht niet van Evy.
Nu moet ik morgen lopen na een lange dag werken om een uur of 9
Ach, denk ook dat het slechter zou gaan als verwacht.quote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje je eigen zin doordrijven hoor. Evy is en blijft nou eenmaal een Belg.
Heb al de hele dag zo'n opkomende verkoudheid, beetje loopneus verschijnselen etc. Dus denk dat het meer heeft geholpen om nu warm binnen te zitten dan wederom in de kou te gaan rennen en de verkoudheid zeker door te laten breken.![]()
Morgen is het ook veel mooier weer om te gaan lopen. 14 graden met een zonnetje!
Grappig eigenlijk, want ik moet juist blijven bewegen omdat ik anders letterlijk/figuurlijk vastgroei qua rugquote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Wiehoe het volgende:
Verstandige keuze. Tis natuurlijk niet de bedoeling dat je je rug gaat slopen.![]()
![]()
De combinatie werken/hardlopen/eten klaarmaken/eten blijf ik lastig vinden. Steeds weer een uitdaging om tijd te vinden.En dan niet te vergeten het verdere huishouden.![]()
Yup..heb ik ook last van. Op de dagen dat ik ga hardlopen neem ik gewoon 2 boterhammen extra mee, zodat ik niet warm hoef te eten voor t lopen. Koken na het lopenquote:Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef Wiehoe het volgende:
De combinatie werken/hardlopen/eten klaarmaken/eten blijf ik lastig vinden. Steeds weer een uitdaging om tijd te vinden.En dan niet te vergeten het verdere huishouden.![]()
![]()
Ja ik eet dan maar een extra banaan en wat rozijnen. Dan lopen en dan nog koken en eten. Ik ben wel blij dat ik weinig reistijd heb. 5 minuten van het werk.quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup..heb ik ook last van. Op de dagen dat ik ga hardlopen neem ik gewoon 2 boterhammen extra mee, zodat ik niet warm hoef te eten voor t lopen. Koken na het lopen![]()
Zonder mp3 heb je je gedachtes om je in je hoofdje bezig te houden tijdens het lopen, toch?quote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef kruidkoekje het volgende:
Grr mp3 werkte niet dus heb niet kunnen lopen![]()
![]()
Ik kan niet lopen zonder de evy lessen, ik heb echt houvast nodig ;-)quote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Zonder mp3 heb je je gedachtes om je in je hoofdje bezig te houden tijdens het lopen, toch?![]()
Ja, je bent gesloopt na die dagen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin Reizen voor je werl. T lijkt idd mooier dan t is zegt mijn man ook altijd
Tis vooral veel werken, lange dagen, gebroken nachten ivm vliegtijden etc en weinig ontspanning.
Morgenochtend nu dus lopen, want morgenavond en woensdagavond gaat 'm dus niet worden.![]()
Ik ook hoor. Op het moment dat ze zegt: "En ga maar weer lopen" Sta ik na de eerst E al op de rem. En soms spreek ik haar ook gewoon in gedachte tegen als ik het er niet mee eens benquote:Op maandag 7 november 2011 20:23 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik kan niet lopen zonder de evy lessen, ik heb echt houvast nodig ;-)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Hai, ik meld me ook in dit topic. Ik ben sinds eind augustus, begin september begonnen met hardlopen en ik was bij les 9 maar toen heb ik het laten versloffen vanwege vakantie en gewoon geen zin meer. Inmiddels ben ik weer begonnen en ben nu weer bij les 4.![]()
Vanmiddag heb ik zo'n band voor om je arm gekocht met een ledlampje erin een klein zakje voor een sleutel o.i.d. en een goede sportbeha, was ook wel nodig. En ik ben over een dikke maand jarig en dan krijg ik van mijn vriend echte hardloopschoenen!Ik moet wel zeggen dat leuke nieuwe dingen kopen er wel voor zorgt dat ik veel meer zin heb om te gaan lopen
![]()
![]()
Dat scheelt echt een boel. Zodra ik van werk wegga kan ik gaan bedenken hoe donker het al is, dat het dan al 1,5-2 uur later is..quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja ik eet dan maar een extra banaan en wat rozijnen. Dan lopen en dan nog koken en eten. Ik ben wel blij dat ik weinig reistijd heb. 5 minuten van het werk.![]()
![]()
Ja ik ook! En mee aftellen "nog 10 seconden en je mag weer wandelen" en dan ben ik al klaar.. "Hallooo de 10 seconden zijn al voorbij hoor"quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Op het moment dat ze zegt: "En ga maar weer lopen" Sta ik na de eerst E al op de rem. En soms spreek ik haar ook gewoon in gedachte tegen als ik het er niet mee eens ben
Zonder lukt niet dan doe ik maar wat en dat heeft voor nu niet echt veel nutMorgen even met een andere proberen
![]()
![]()
Welkom!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Mazou het volgende:
Hai, ik meld me ook in dit topic. Ik ben sinds eind augustus, begin september begonnen met hardlopen en ik was bij les 9 maar toen heb ik het laten versloffen vanwege vakantie en gewoon geen zin meer. Inmiddels ben ik weer begonnen en ben nu weer bij les 4.![]()
Vanmiddag heb ik zo'n band voor om je arm gekocht met een ledlampje erin een klein zakje voor een sleutel o.i.d. en een goede sportbeha, was ook wel nodig. En ik ben over een dikke maand jarig en dan krijg ik van mijn vriend echte hardloopschoenen!Ik moet wel zeggen dat leuke nieuwe dingen kopen er wel voor zorgt dat ik veel meer zin heb om te gaan lopen
Ik ben net terug van les 16
Vond jij het ook koud?quote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welkom!!
Ik ben net terug van les 16What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oh welkomquote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Mazou het volgende:
Als het goed is krijg je door dit topic zoveel motivatie dat je nooit meer wilt stoppen met lopen
Ik heb een dikke tight van Itek, zit in belgie.quote:Op maandag 7 november 2011 19:48 schreef AntiChrist het volgende:
iemand nog tips voor een goedkope maar wel dikkere tight? (zonder leontien erop uiteraard)#35.![]()
Ik ga van de week denk ik even langs de Decatlon, kijken of daar nog betaalbare, goede hardloopkleren zijn om de winter door te komen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik heb fucking veel zin om hard te lopen...maar heb me gisteren al uitgesloofd
Dat heb ik ook altijd. De dag na mn training heb ik super veel zin en de de dag daarna (wanneer ik dus weer mag lopen) heb ik geen zin meer.quote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
Ik heb fucking veel zin om hard te lopen...maar heb me gisteren al uitgesloofdWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb vandaag een gewoon katoenen shirt aan gedaan voor het lopen, wel met lange mouwen. Dat was prima te doen. Niet te warm en niet te koud.![]()
Mijn motivatie tot beweging is ook hoger dan ooit. Daarom nu gekozen voor een 4 daags schemaquote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
Ik heb fucking veel zin om hard te lopen...maar heb me gisteren al uitgesloofd.
De andere dagen maar wat andere training denk ik tegen blessures ofzo.![]()
Dat is lekker zolang je niet teveel zweet. Na een poosje hardlopen wordt dat bij mij net een natte vaatdoek en koel ik juist veel meer af. Ik geef toch de voorkeur aan een synthetisch hardloopshirt.quote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef Mazou het volgende:
Ik heb vandaag een gewoon katoenen shirt aan gedaan voor het lopen, wel met lange mouwen. Dat was prima te doen. Niet te warm en niet te koud.![]()
Ja ik ook. Dan zit je nog in de roes van de dag ervoor. Maar nu, 36 uur later, denk ik vooral hoe koud het morgenochtend vroeg zal zijn als ik moet beginnenquote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. De dag na mn training heb ik super veel zin en de de dag daarna (wanneer ik dus weer mag lopen) heb ik geen zin meer.![]()
![]()
Loop je dan met een vast schema? Jij loopt toch ook zo veel/lang dat je af en toe best een dagje extra kan rennen?quote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
Ik heb fucking veel zin om hard te lopen...maar heb me gisteren al uitgesloofd![]()
Mwoa, heb het nog niet zo heel lang geleden (vorige maand) weer volgens een vast schema opgepakt. Gisteren was weer voor het eerst in maanden dat ik 1uur+ heb gelopen. Dus ik wil mn lichaam nog even niet over de jank helpen....wellicht morgen weer een wat korter loopje, tussen de 5 en 6 kmquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Loop je dan met een vast schema? Jij loopt toch ook zo veel/lang dat je af en toe best een dagje extra kan rennen?
Weet niet, moet ook nog teruglezenquote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ja behalve jullie natuurlijk. Maar nog een belangrijk onderwerp/informatie ?
Ik heb zowel gisteren als vandaag 6 km gelopen. Komende week ook 6 en ik denk zondag 10 of 12.
Er wordt gezegd dat als je begint met rennen je conditie snel verbetert, maar dat je spieren langer moeten wennen. Bij mij is dat juist andersom, ik heb nooit last van mijn benen.
Ik houd sinds kort (gisteren) een trainingsdagboekje bij. Helpt me waarschijnlijk niets, maar gewoon leuk en kneuterig om te doen.Leuke motivatie.
![]()
Dan heb je gelukquote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zowel gisteren als vandaag 6 km gelopen. Komende week ook 6 en ik denk zondag 10 of 12.
Er wordt gezegd dat als je begint met rennen je conditie snel verbetert, maar dat je spieren langer moeten wennen. Bij mij is dat juist andersom, ik heb nooit last van mijn benen.
Ik houd sinds kort (gisteren) een trainingsdagboekje bij. Helpt me waarschijnlijk niets, maar gewoon leuk en kneuterig om te doen.Leuke motivatie.
Zei gisteren nog tegen Yur dat hij staalkabels als pezen heeft
![]()
![]()
Ik heb gelukkig ook nergens last van na gisteren. En dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
De planning is: Dinsdag ongeveer een half uurtje, donderdag ongeveer een half uurtje en zondag ruim een uur. Zaterdagavond heb ik ook nog een wedstrijd van mn andere hobby
Als mn spieren nou eens zo waren....dat zijn net natte vloeitjes in mn bovenlichaamquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan heb je gelukZei gisteren nog tegen Yur dat hij staalkabels als pezen heeft
Doe er wat aanquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Als mn spieren nou eens zo waren....dat zijn net natte vloeitjes in mn bovenlichaam![]()
![]()
En alle vrouwen hier zien jou voor je als iemand met een dik sixpackquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Als mn spieren nou eens zo waren....dat zijn net natte vloeitjes in mn bovenlichaam![]()
![]()
Ik rook als een kettertjequote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
En soms lijkt het of ik de conditie en longinhoud van een roker heb.Dik is t wel ja...sixpack..nehhhhhquote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
En alle vrouwen hier zien jou voor je als iemand met een dik sixpackF means you're fucked![]()
Meeting lijkt me wel leuk, alleen ik weet nog niet of ik wel kan komen. Ligt een beetje aan het werk.![]()
Haha, ging dat maar zo. Jammer genoeg gaat mij dat echt niet lukkenquote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef ICND het volgende:
Als we het topic niet vol krijgen vandaag kom jij naar de meeting, deal Vincent?![]()
![]()
Lijkt mij ook erg leuk, maar de 17e december gaat hem niet worden. Ik reken er dus maar op dat het een geslaagde meeting wordt die dan ook herhaald gaat wordenquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Wiehoe het volgende:
Meeting lijkt me wel leuk, alleen ik weet nog niet of ik wel kan komen. Ligt een beetje aan het werk.![]()
![]()
Gaat wel opeens snel met de topics.
Ligt het nou aan mij of merken jullie ook dat er steeds meer hardlopers bij blijken te komen. Vorig jaar was er bijna niemand in het Zuiderpark bijv.; nu zie ik zomaar het 5 maal dubbele.
Nederland wordt gezond.![]()
![]()
Ik heb wel het idee dat hardlopen ineens 'hip' is geworden de afgelopen 1.5 jaar inderdaad. Iedereen en ze moeder lijkt ineens te lopen.![]()
Nou ja, nu ik zelf hardloop valt het me op dat er best veel hardlopen. Daarvoor lette ik er niet op dus viel het mij weinig op.
Ik zie ook veel in dezelfde auto rijden waarin ik rijd, terwijl ik ze anders amper nog op de weg zag.![]()
Het is in eerste instantie natuurlijk ook wel een makkelijke, goedkope sport die je overal kan uitvoeren, in je eentje of met meerdere mensen, met of zonder club en contributie, je eigen doelen en wedstrijden kiezen etc.
Het is een zeer vrije sport dat zal veel mensen ook trekken![]()
Ja voor jouw zou zoiets gelden, maar ik liep vorig jaar ook al hard (mee gekapt daarna) en was me er toen van bewust dat het altijd lekker rustig was, op een gespierde surinamer na die me tegemoet liep of een hindoestaan die ik af en toe voorbijliep; verder was het er vaak rustig. Maar kijk ik nu, dan zie ik hele loop- of wandelgroeppen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ja, nu ik zelf hardloop valt het me op dat er best veel hardlopen. Daarvoor lette ik er niet op dus viel het mij weinig op.
Ik zie ook veel in dezelfde auto rijden waarin ik rijd, terwijl ik ze anders amper nog op de weg zag.![]()
![]()
Nou ja beter er om. Laat Nederland maar iets meer in beweging komen.
Ik kan me nu na een paar maanden al niet meer voorstellen om gewoon niets te doen, zoals ik eerder deed.![]()
Ik loop al tijden hetzelfde rondje (nu bezig om het uit te breiden tot een groter rondje) en afgelopen jaar zijn er ontzettend veel mensen bij gekomen. Waar ik vaak nooit iemand tegen kwam op een wielrenner na, kom ik nu ongeveer 5 mensen steeds tegen. En ik loop nooit op dezelfde tijd eigenlijk dus het zijn ook nooit dezelfde. Kan best zijn dat ze ongeveer hetzelfde rondje hebben 'gevonden', maar wel opmerkelijk.![]()
Nee, nog niet echtquote:
Ik heb vanochtend les 8 gelopen. Ik vond het vrij zwaar vanwege de koude wind.
Endomondo/mijn telefoon werkte trouwens weer niet mee, want ik heb weer enkele honderden kilometers gelopen.![]()
![]()
Tering zo vroeg al lopen pfff, ik ben onderweg naar werk maar met het huidige verkeerstempo kon ik net zo goed gaan hardlopen langs de snelweg![]()
![]()
Misschien komt het door het programma Obese, dat mensen in actie komen.
Alleen ik kom alleen maar slanke hardlopers tegen, in plaats van dikke![]()
(ben zelf ook erg slank)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
's avonds lopen vind ik k*t, 's middags lopen kan niet ivm werk. Tsja, dan kan ik alleen maar 's ochtends lopen. Aangezien ik 4x9 werk moet ik vrij vroeg gaan lopen, anders kom ik te laat thuis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:36 schreef ICND het volgende:
Tering zo vroeg al lopen pfff, ik ben onderweg naar werk maar met het huidige verkeerstempo kon ik net zo goed gaan hardlopen langs de snelweg![]()
![]()
Volgens Endomondo ben ik toch beter bezig: 489.74km in 27m:07squote:Op dinsdag 8 november 2011 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... PR afstandVanmorgen 5.53KM in 32:19
![]()
![]()
![]()
Heb mijn loopjasje niet mee, maar wil wel gaan lopen straks. Maar even op mijn tanden bijten dus.
***![]()
Netjes hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... PR afstandVanmorgen 5.53KM in 32:19
Maar je maakt zo'n herrie zodra je door de geluidsbarriëre gaat....quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens Endomondo ben ik toch beter bezig: 489.74km in 27m:07s![]()
![]()
Dat hoort er eenmaal bij, het is niet anders.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:01 schreef GlenHighland het volgende:
Maar je maakt zo'n herrie zodra je door de geluidsbarriëre gaat....![]()
Fuck....ik heb mezelf verslapen
Oh wacht....misschien heb ik nog nét tijd om een klein rondje te makenF means you're fucked![]()
Krijg net een mail terug van Leontiensite, dat de broek wel geleverd is. Ik had hem al moeten hebben.
Maar ze gaan nu opnieuw een broek toesturen.
Ik vind het maar raar dat die niet bij mij is gebracht als die wel geleverd is. Mijn achterdochtige aard zegt dat er gewoon iets fout is gegaan en ze vergeten zijn om hem op te sturen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gistern les 3 gelopen, zonder problemen. Ik verbaas mij over hoe makkelijk het gaat en hoe makkelijk ik het volhoudt. Nooit verwacht dat ik het leuk zou gaan vinden..soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden![]()
Meldt! Ik ben verre van een slanke loper. Ben altijd te zwaar geweest, ook als kind al. Heb sporten nooit leuk gevonden en deed dan maar niks. Afgelopen zomer was ik het zat, ik had geen conditie, geen uithoudingsvermogen, ik kon de trap niet op zonder buiten adem te zijn. En toen ben ik begonnen met hardlopen. Dus in eerste instantie niet eens om mijn gewicht want dat is altijd al zo geweest en is gewoon hoe ik nou eenmaal ben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Misschien komt het door het programma Obese, dat mensen in actie komen.
Alleen ik kom alleen maar slanke hardlopers tegen, in plaats van dikke![]()
(ben zelf ook erg slank)
Maar het valt mij idd ook op dat ik vrijwel alleen maar slanke mensen tegen kom. Ik voel me ook vaak juist een stampend olifantje als ik ze tegenkommaar och, ik doe het voor mezelf
![]()
![]()
? je moet toch een beetje energie hebben om te verbrandenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:58 schreef ICND het volgende:
Ik heb net boterkoek op en een sloot koffie, ik weet nu al dat het lopen vanavond zwaar gaat worden![]()
![]()
Respectquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:53 schreef Mazou het volgende:
[..]
Meldt! Ik ben verre van een slanke loper. Ben altijd te zwaar geweest, ook als kind al. Heb sporten nooit leuk gevonden en deed dan maar niks. Afgelopen zomer was ik het zat, ik had geen conditie, geen uithoudingsvermogen, ik kon de trap niet op zonder buiten adem te zijn. En toen ben ik begonnen met hardlopen. Dus in eerste instantie niet eens om mijn gewicht want dat is altijd al zo geweest en is gewoon hoe ik nou eenmaal ben.
Maar het valt mij idd ook op dat ik vrijwel alleen maar slanke mensen tegen kom. Ik voel me ook vaak juist een stampend olifantje als ik ze tegenkommaar och, ik doe het voor mezelf
, want je doet het wel
![]()
Dat wel maar het moet ook weer niet te zwaar eten zijn natuurlijk, en boterkoek is nou niet echt ideaal voedsel wat licht verteerbaar is en veel energie oplevert.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
? je moet toch een beetje energie hebben om te verbranden
Denk dat ik vanavond voor het eten ga rennen zodat ik niet nog 3 uur hoef te wachten na het koken en slechts de boterkoek + lunch op heb.![]()
Hier ook veel te zwaar hoor! En idd voel ik me ook dat olifantje als ik al die 'echte' runners lijven langs zie komen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:53 schreef Mazou het volgende:
[..]
Meldt! Ik ben verre van een slanke loper. Ben altijd te zwaar geweest, ook als kind al. Heb sporten nooit leuk gevonden en deed dan maar niks. Afgelopen zomer was ik het zat, ik had geen conditie, geen uithoudingsvermogen, ik kon de trap niet op zonder buiten adem te zijn. En toen ben ik begonnen met hardlopen. Dus in eerste instantie niet eens om mijn gewicht want dat is altijd al zo geweest en is gewoon hoe ik nou eenmaal ben.
***![]()
Maar hardlopen is toch ook niet echt specifiek een sport die je moet doen als je af wilt vallen?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
je moet niet nee, maar denk dat het wel heel erg helptquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef mazaru het volgende:
Maar hardlopen is toch ook niet echt specifiek een sport die je moet doen als je af wilt vallen?![]()
![]()
Zo, toch nog ff gelopen. Had niet eens door dat ik in km 4 en 5 als een gek aan het versnellen was!
Resultaat:
http://www.endomondo.com/workouts/hVOAk_44HXkF means you're fucked![]()
Ik ben er ook niet mee begonnen om af te vallen. Ik ben begonnen om een beetje conditie op te bouwen, of anders in ieder geval te zorgen dat mijn conditie niet nog slechter zou worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je moet niet nee, maar denk dat het wel heel erg helpt
Ik ga straks voor les18 en ik ben er nog niets door afgevallen.
Wel voel ik me een stuk beter
En je eet er wel gezond/beter bij? Anders is het wel vreemd dat je nog niks bent afgevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet mee begonnen om af te vallen. Ik ben begonnen om een beetje conditie op te bouwen, of anders in ieder geval te zorgen dat mijn conditie niet nog slechter zou worden.
Ik ga straks voor les18 en ik ben er nog niets door afgevallen.
Wel voel ik me een stuk beter![]()
Hardlopen is namelijk best wel een goede sport om wat af te vallen volgens mij door het lage, constante tempo wat je kan aanhouden.
Maar natuurlijk sowieso goed dat je je een stuk beter voelt! dat is wat echt telt uiteraard.![]()
Ja, mijn eetpatroon is niet slecht. Misschien eet ik wat te weinig. Ik heb maar zelden een tussendoortje. Meestal gewoon ontbijt, middageten en avondeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef ICND het volgende:
[..]
En je eet er wel gezond/beter bij? Anders is het wel vreemd dat je nog niks bent afgevallen.
Hardlopen is namelijk best wel een goede sport om wat af te vallen volgens mij door het lage, constante tempo wat je kan aanhouden.
Maar natuurlijk sowieso goed dat je je een stuk beter voelt! dat is wat echt telt uiteraard.
Maar het is ook niet iets wat me dwars zit hoor. Ik ben 1.58 en ik weeg rond de 55 kg. Dus mijn gewicht is prima.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ben je op een gezond gewicht mazaru? Dan kan het zijn dat dat het gewicht is wat het beste bij je past en dat je daarom niet echt afvalt?!![]()
Genoeg eten is belangrijk natuurlijk + is je vet niet omgezet in spieren voor een deel?
Dus is je omvang afgenomen en je kilo's niet? dan ben je nog steeds afgevallen.
En veel, veeeeeel water drinken natuurlijk. Voor het hardlopen, na het hardlopen, eigenlijk zoveel mogelijk en elke dag i.p.v de sloten koffie die ik naar binnen werk.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Ben je op een gezond gewicht mazaru? Dan kan het zijn dat dat het gewicht is wat het beste bij je past en dat je daarom niet echt afvalt?!![]()
Ik deed toevallig net een edit van mijn post!
Mijn collega heeft juist van de dietiste een voedingsschema gekregen waarbij hij veel vaker en meer moet eten om af te vallen. In combinatie met sporten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, mijn eetpatroon is niet slecht. Misschien eet ik wat te weinig. Ik heb maar zelden een tussendoortje. Meestal gewoon ontbijt, middageten en avondeten.
EDIT - ow, je hoeft niet echt af te vallen zie ik
Pfoeh mijn rondje ging moeizaam net. Heb twee weken niets kunnen doen door een aanhoudende blaasontsteking en veeel tentamens en dat merkte ik flink.Heb ruim 6 km gedaan in 40 minuten.
''Going mental on the Wabbu''![]()
LOLquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:00 schreef ICND het volgende:
55kg![]()
Joh je kan beter oppassen dat de wind je niet wegblaast!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maar ik neem dus aan dat je niet wilt afvallen maar gewoon wat ''lovehandles'' kwijt wilt raken?
In dat geval gaat het hardlopen je niet echt meer helpen nee, om het echt strak te krijgen zal je toch andere dingen moeten doen.![]()
Geen les 9 vandaag. Hou wat exta rust, heb wat last van de binnenzijde van mijn scheenbeen, waarschijnlijk wat irritatie/overbelasting.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Ah inderdaad gezond gewicht. ;-)quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik deed toevallig net een edit van mijn post!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef ICND het volgende:
Maar ik neem dus aan dat je niet wilt afvallen maar gewoon wat ''lovehandles'' kwijt wilt raken?
In dat geval gaat het hardlopen je niet echt meer helpen nee, om het echt strak te krijgen zal je toch andere dingen moeten doen.![]()
Sommige oefeningen daartegen zijn best wel leuk om te doen hoor!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hoe dan wel ? ik wil die "lovehandles" ook graag kwijt en doe hardlopen omdat ik dat leuk vindnquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef ICND het volgende:
![]()
Dan moet je meer crunches doen, echt oefeningen die op de buikspieren zijn gericht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoe dan wel ? ik wil die "lovehandles" ook graag kwijt en doe hardlopen omdat ik dat leuk vindnIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Echt strak trekken van je buik gaat alleen gebeuren door meer gevarieerde oefeningen te doen.
Niet eens enkel ''buikspieroefeningen'', de meningen verschillen namelijk ook nogal of dat regionaal nu echt effect heeft maar gewoon veel verschillende spier oefeningen doen.
Ook voor je armen en benen etc. Je zou kunnen beginnen om na het hardlopen crunches te gaan doen en misschien wat push-ups (voor onder en boven buikspieren) zowel recht als links en rechts.
Gewoon simpele oefeningen die je makkelijk thuis kan doen.
Zwemmen is ook een zeer goede optie, gewoon enkele keer in de week een goed stel baantjes trekken, daarmee train je alle spiergroepen.![]()
Zwemmen is de beste sport voor je lichaam die er is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:10 schreef ICND het volgende:
Echt strak trekken van je buik gaat alleen gebeuren door meer gevarieerde oefeningen te doen.
Niet eens enkel ''buikspieroefeningen'', de meningen verschillen namelijk ook nogal of dat regionaal nu echt effect heeft maar gewoon veel verschillende spier oefeningen doen.
Ook voor je armen en benen etc. Je zou kunnen beginnen om na het hardlopen crunches te gaan doen en misschien wat push-ups (voor onder en boven buikspieren) zowel recht als links en rechts.
Gewoon simpele oefeningen die je makkelijk thuis kan doen.
Zwemmen is ook een zeer goede optie, gewoon enkele keer in de week een goed stel baantjes trekken, daarmee train je alle spiergroepen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Crunches, wat een gek woord ;-)
Zwemmen wil ik ook doen helaas kun je hier niet goedkoop zwemmen..
Eens even kijkenDank !
![]()
Afvallen door hardlopen is overrated![]()
Als je je eetpatroon niet aanpast en 3x p/w gaat hardlopen val je geen gram af .. e.e.a. wordt wel strakker(en dat kan idd zomaar een broekmaat schelen).
Vet wordt omgezet in spieren![]()
Als je ook je eetpatroon aanpast, zal het hardlopen absoluut een positief effect hebben op het afvallen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik loop ook niet om af te vallen dat is niet echt nodig. al ben ik wel wat "strakker" geworden door het lopen![]()
![]()
Ik loop idd ook niet om af te vallen. Ik loop om meer uithoudingsvermogen en conditie te krijgen.
Ik loop nu de deur uit voor Evy 21: 10-10-12
heb vorige week dinsdag les 20 gelopen, dus ik ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat...***![]()
Met het aantal vrouwen in dit topic krijg ik zulke verkeerde associaties bij het woord 'strakker'
Succes Brighteyes!![]()
Succes BE.
Ik ben ook wat te zwaar (bmi van 28,3) Ik ben begonnen met hardlopen omdat mijn conditie echt om te huilen was en daarnaast hoop ik iig wat strakker te worden. Afvallen zou mooi zijn, maar niet noodzakelijk op het moment.![]()
Als je een normaal eetpatroon hebt val je wel degelijk af door 3x per week een uur of langer hard te lopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef E.T. het volgende:
Afvallen door hardlopen is overrated![]()
Als je je eetpatroon niet aanpast en 3x p/w gaat hardlopen val je geen gram af .. e.e.a. wordt wel strakker(en dat kan idd zomaar een broekmaat schelen).
Vet wordt omgezet in spieren![]()
Maar dat vet omzetten in spieren is ook overrated. Paar jaar geleden was er een programma op de belgische tv waarbij hardlopers gingen trainen voor de marathon onder begeleiding van een sportarts. Een van de vrouwen was aan het einde van de lange trainingsperiode 500 gram aan spieren aangekomen![]()
Maar wie loopt er meteen een uur hard??quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als je een normaal eetpatroon hebt val je wel degelijk af door 3x per week een uur of langer hard te lopen.
Maar dat vet omzetten in spieren is ook overrated. Paar jaar geleden was er een programma op de belgische tv waarbij hardlopers gingen trainen voor de marathon onder begeleiding van een sportarts. Een van de vrouwen was aan het einde van de lange trainingsperiode 500 gram aan spieren aangekomen
De meesten die willen afvallen met hardlopen zijn starters...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: