Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende: Jeetje ik ben 1 middag shoppen jullie hebben al een meet gepland!! Heb ik verder nog iets gemist?
Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Swetsenegger het volgende: Komende week weer ff op en neer naar Milaan. Dinsdagochtend maar even rennen anders wordt het pas donderdag.
Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef GotC het volgende: Verder heb ik ook een computerbaan. Maar loop wel hier en daar wat metertjes af tussen afdelingen. En als ik met t ov ben loop ik sowieso wat af
"Dames en heren, de intercity naar Arnhem en Nijmegen vertrekt vandaan van spoor 5, en niet van spoor 14"
Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Swetsenegger het volgende: Komende week weer ff op en neer naar Milaan. Dinsdagochtend maar even rennen anders wordt het pas donderdag.
Zelfde probleem. Vandaag niet geweest vanwege zware verkoudheid. Dinsdag moet ik werken, daarna meteen oppassen. Dan is het weer vrijdag....
Ik heb wel een kantoorbaan, maar werk met allemaal surfdudes. Zomers gaan die iedere avond na het werk surfen / kiten. In het voorjaar ook maar een cursusje doen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef Wolken het volgende: Ik heb wel een kantoorbaan, maar werk met allemaal surfdudes. Zomers gaan die iedere avond na het werk surfen / kiten. In het voorjaar ook maar een cursusje doen.
Don't be... ik vlieg dinsdagavond om 20:30 ofzo. Kom ergens tegen twaalf uur in mijn hotel aan. Snel een douche pakken, slapen. Volgende ochtend 7 uur op, pak 1 aan. Dan met Italiaanse collega naar afspraak 1. 15:00 Naar afspraak 2. Dan terug naar het vliergveld en om 20:00 vlucht naar Amsterdam. Uurtje of half 11 thuis.
Wat zie ik van Milaan... nou, de binnenkant van kantoren.