Mmm, tasty aannames. Sorry, ik hap niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja wauw... politie is kut, -> illuminatie, pas op Bilderberg groep.
Ik ken de fases hoe dit soort onzin opgebouwd wordt.
Ja, op NWS.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef Yogaflame het volgende:
Ik zie nu pas trouwens dat we in het Occupy Nederland topic zitten. Of ik moet een sterkere bril hebben, of er is geen centraal Occupy-topic?
Dus...het Occupy topic in BNW wordt geoccupied? Strak.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, op NWS.
Hier zou het over Occupy Nederland moeten gaan, maar het gaat over Occupy over de hele wereld.
Nou nee, het lag ietsje anders.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Dezelfde strijd in dezelfde wereldrevolutie .
I know, ik ben je voor. Ik gok dat het alsnog 3 pagina's later geprobeerd wordt.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Mmm, tasty aannames. Sorry, ik hap niet.
Ja, best strak iddquote:Op donderdag 17 november 2011 22:39 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Dus...het Occupy topic in BNW wordt geoccupied? Strak.
Strak?quote:
Was een beetje te kort door te bocht, i know.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vraag me ook al een tijdje af of ze strak is
Ach, ten tijde van zie ik het verschil toch nie.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
Heren, het gaat hier over Occupy, niet over preoccupatie
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, ten tijde van zie ik het verschil toch nie.
Hormonen, endorfinen en nog wat anders spul wat ik maar de schuld geef.quote:
http://storify.com/jcstea(...)ring-the-occupy-protquote:I'm tracking, confirming and verifying reports of journalist arrests at Occupy protests all over the country since September. So far 26 journalists have been arrested, 10 of which were arrested in NYC on Nov. 15
Wordt tijd. Opdoeken die hele zooi.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Summers het volgende:
[..]
http://storify.com/jcstea(...)ring-the-occupy-prot
MSM-zooi of Occupy? Want die link gaat over MSM-verslaggevers die verslag doen over Occupy.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wordt tijd. Opdoeken die hele zooi.
Het is daar een stuk 'leuker' om het van te volgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Summers het volgende:
Free the captain petitie http://www.change.org/pet(...)nd-lewis-immediately
[..]
Ja een paar steden zouden bruggen bezettenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
In New York is nu echt een grote manifestatie aan de gang. Zo'n 15 tot 20 duizend man die richting de Brooklyn Bridge trekken. Volgens mij willen ze de brug bezetten.
Bedoel je geen geweld ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 06:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is daar een stuk 'leuker' om het van te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |