Haha... wat een dramaqueen die gast.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Gray het volgende:
Nu live te zien: De politie die het Zanucci park heeft omheind, niemand in of uit het park laat en met batons het park betreedt:
http://www.ustream.tv/TheOther99
Hij rapporteert wat hij ziet en hoort: drama.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haha... wat een dramaqueen die gast.
Het valt allemaal wel mee, volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij rapporteert wat hij ziet en hoort: drama.
Geen idee, ik heb nog geen beelden van geweld of rellen gezien. The Other 99 komt ook het park niet meer in, want het is afgesloten door de politie, en de politie vertelt niet waarom de hekken er staan. Er is zo te zien al één arrestatie gepleegd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee, volgens mij.
geen ideequote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Op grond waarvan is hij gearresteerd?
quote:New York Police Department has crossed the line and arrested Retired Police Captain Raymond Lewis today for publicly voicing his opinion in New York City. We The People demand he be released immediately. This is not a request, this is a DEMAND. Our once great country is bleeding un-blue colors today, and we will sit by and watch NO MORE. Free Captain Raymond Lewis NOW
Zit met de livestream mee te kijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
New York wordt ook onrustiger. Nog geen rellen, maar het wordt grimmiger.
En ze denken met wat tentenkampjes daar wat verandering aan te brengen? Mijn god, wat naïef. Begin er zelfs medelijden mee te krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef heartz het volgende:
[..]
Het probleem wat we al heel lang hebben.
De wereld wordt geleidt door een kleine groep hebzuchtigen die er alles aan doen hun postitie te behouden, ook al gaat de wereld ten onder.
Hun belangen zijn verstrengeld met onze belangen zeg maar. In ieder geval hebben onze belangen niet zoveel prioriteit als die van hen.
Natuurlijk heeft ieder daar zijn eigen kijk op.
Zoals altijd met dit soort manifestaties, is de politie nogal aanwezig. Haast provocerend.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Zit met de livestream mee te kijkenbegint er inderdaad steeds grimmiger uit te zien.
Zeker in Nederland is Occupy een farce.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En ze denken met wat tentenkampjes daar wat verandering aan te brengen? Mijn god, wat naïef. Begin er zelfs medelijden mee te krijgen.
Laten we eerlijk wezen: dit begon best leuk, qua gedachtegang dan. Maar het was al snel overwoekerend onkruid door aanstromende lanterfanters die maar wat meeschreeuwen om toch nog ergens bij te horen, danwel wat vreten/drank te bemachtigen.
Ik vind het lachwekkend.
Volgens mij zag ik net politie in riot-gear. Helmpies, wapenstokken, the works. Daar gaan ze weer.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoals altijd met dit soort manifestaties, is de politie nogal aanwezig. Haast provocerend.
Volgens mij zag ik elfjes vliegen...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net politie in riot-gear. Helmpies, wapenstokken, the works. Daar gaan ze weer.
www.ustream.tv/theother99quote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik elfjes vliegen...
Kom op man, dit is gewoon ophitsen wat je doet.
Yup, heb dat hier in Rotterdam ook al vaak genoeg gezien.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net politie in riot-gear. Helmpies, wapenstokken, the works. Daar gaan ze weer.
Ja wauw... politie is kut, -> illuminatie, pas op Bilderberg groep.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
www.ustream.tv/theother99
Derp. Mag ik daar ook plastic handboeien aan toevoegen?
Dezelfde strijd in dezelfde wereldrevolutie .quote:Op donderdag 17 november 2011 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was ter herdenking van de militaire dictatuur en protest tegen de bezuinigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |