abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2011 @ 10:21:07 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104428056
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_104430446
Oud vrouwtje belaagd met pepperspray door de Seattle Police:

quote:
84-year-old Occupy Seattle participant Dorli Rainey, pictured above after being pepper sprayed by Seattle Police on November 15th.

She later wrote about the incident:

“Something funny happened on my way to a transportation meeting in Northgate. As I got off the bus at 3rd and Pine I heard helicopters above. Knowing that the problems of New York would certainly precipitate action by Occupy Seattle, I thought I better check it out. Especially since only yesterday the City Government made a grandiose gesture to protect free speech. Well free speech does have its limits as I found out as the cops shoved their bicycles into the crowd and simultaneously pepper sprayed the so captured protesters. If it had not been for my Hero (Iraq Vet Caleb) I would have been down on the ground and trampled. This is what democracy looks like. It certainly left an impression on the people who rode the No. 1 bus home with me. In the women’s movement there were signs which said: “Screw us and we multiply.’”
Restecp. :7
  woensdag 16 november 2011 @ 11:56:12 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104430834
  woensdag 16 november 2011 @ 12:31:15 #104
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_104431821
Zo, dus de volgende fase is aangebroken. Nu wordt er blijkbaar een blik geweld en intimidatie los getrokken om de occupiers op die manier maar weg te krijgen.

Guess what. Ze gaan gewoon weer terug. :+

quote:
This Is What Democracy Looks Like: Huge General Assembly in Progress at Liberty Square
Posted 9 hours ago on Nov. 15, 2011, 8:40 p.m. EST by OccupyWallSt

Occupy Wall Street and the 99% Movement Persevere

The feeling here at Liberty Square tonight is the feeling of a movement that is rising, building, and making headway.

Following the 1am eviction of Liberty Square early this morning and a long day of legal wrangling, the park was reoccupied late this afternoon. This evening, just after 7pm, the first General Assembly at the reoccupied park began. Using our 'people's mic', we declared together:

"They showed us their power. And we're showing them ours."

We are here because we believe a better world is possible. We are willing to endure mistreatment, if by doing so we can help re-enfranchise the 99% and reclaim our democracy from the stranglehold of Wall Street and the top one percent.

We will push back against billionaire Michael Bloomberg and any politician who wantonly tramples on proud American freedoms: freedom of the press, freedom of speech, and the freedom of Americans to peaceably assemble and petition for change.

We will overcome the obstacles placed before us. We will not be deterred. We will persevere. Our message is resonating across America, and our cause is shared by millions around the world. We are the 99%, and we want to live in a world that is for all of us — not just for those who have amassed great wealth and power.

You cannot evict an idea whose time has come.

*O*
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_104432474
*O*
pi_104433590
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Gray het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Restecp. :7
Ze zal het wel verdiend hebben!!! Die oude vrouwtjes van tegenwoordig zijn ook gewoon gewetenloze relschoppers.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104434855
Ik vind het trouwens wel mooi hoe velen hier alle schaamteloze Occupy-propaganda als zoete koek slikken. Vak dezelfde types die zo wantrouwig zijn ten opzichte van de MSM.

Want als het in een filmpje op Youtube staat, dan moet het wel waar zijn.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:12:34 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104434990
*O* power to the people
pi_104435033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi hoe velen hier alle schaamteloze Occupy-propaganda als zoete koek slikken. Vak dezelfde types die zo wantrouwig zijn ten opzichte van de MSM.

Ik denk dat Occupy niet lang meer gaat duren.
Zeker hier in Nederland niet. Want wat hebben ze bereikt? Dat er een pleintje bezet is door allerlei figuren die daar nu midden in de stad tussen het winkelend publiek een gratis kampeerplek hebben.
Maar als je vraagt waaróm ze daar staan krijg je vage antwoorden en weten ze het ook niet.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:30:36 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104435623
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:09 schreef Hoppahoppa het volgende:

Vandaar al die livestreams waar je gewoon zelf kan zien wat er gebeurd
ipv af te gaan op die paar zinnen die af en toe in de MSM word getoond .
pi_104436951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Gray het volgende:

[ afbeelding ]

Welnee... die komt net terug van een bukkake feestje.
  woensdag 16 november 2011 @ 16:21:50 #112
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_104439913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 16 november 2011 @ 18:47:48 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104445603
pi_104446347
quote:
Vanwaar het meervoud in dit bericht? 1 oude dame, 1 priester en 1 zwangere vrouw begrijp ik.
Beetje gekleurde berichtgeving wel.
En die zwangere vrouw zou beter moeten weten dan haar ongeboren kind hieraan bloot te stellen.
pi_104446653
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O- _O_
pi_104446756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Vandaar al die livestreams waar je gewoon zelf kan zien wat er gebeurd
ipv af te gaan op die paar zinnen die af en toe in de MSM word getoond .
Ja. En wat zie je op die Livestreams? Big Brother was nog spannender. Ik doel op al die 'de politie is gemeen' propaganda met slecht geknipte filmpjes. Misschien kan Jokkebrok even een spoedcollege 'geschiedvervalsing middels film' geven. ;)
  woensdag 16 november 2011 @ 19:34:18 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104447816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanwaar het meervoud in dit bericht? 1 oude dame, 1 priester en 1 zwangere vrouw begrijp ik.
Beetje gekleurde berichtgeving wel.
En die zwangere vrouw zou beter moeten weten dan haar ongeboren kind hieraan bloot te stellen.
Hoe je het ook draait of keert , het blijft belachelijk en beelden liegen niet en ze spuiten als een stelletje dolle honden en het kan ze blijkbaar niet schelen of je een omaatje bent of een zwangere vrouw en de wet lappen ze ook aan hun laars .

pi_104448022
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe je het ook draait of keert , het blijft belachelijk en beelden liegen niet en ze spuiten als een stelletje dolle honden en het kan ze blijkbaar niet schelen of je een omaatje bent of een zwangere vrouw en de wet lappen ze ook aan hun laars .

Tja, dat doen de lui van Occupy ook toch?
If you can't stand the heat..
  woensdag 16 november 2011 @ 20:05:39 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104449447
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, dat doen de lui van Occupy ook toch?
If you can't stand the heat..
Ik denk dat je het verlies van je recht halen als je onjuist word behandeld , beschermd worden tegen onrechtvaardigheid , beschermd worden tegen geweld van mensen die daar zin in hebben en je stem laten horen wanneer je het ergens niet mee eens bent en de wetenschap dat je vrij bent zwaar onderschat .
Toen het in het midden oosten begon heb ik geen enkel ongetogen woord gehoord over de demonstranten en nu gebeurd het in Amerika en dan word het goedgepraat en is het zelfs niet zo volgens sommige ?
Volgens mij komt het te dichtbij voor sommige mensen en zijn ze bang dat het hier ook gaat gebeuren en guess what , dat gaat hier ook gebeuren want wat je toelaat in de wereld komt morgen op jouw deur kloppen .
We moeten eens af van het idee dat het alleen erg is als het je eigen oma betreft of je eigen zwangere zus .

When injustice becomes law , resistance becomes duty .
  woensdag 16 november 2011 @ 20:18:48 #120
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104450079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verlies van je recht halen als je onjuist word behandeld , beschermd worden tegen onrechtvaardigheid , beschermd worden tegen geweld van mensen die daar zin in hebben en je stem laten horen wanneer je het ergens niet mee eens bent en de wetenschap dat je vrij bent zwaar onderschat .
Toen het in het midden oosten begon heb ik geen enkel ongetogen woord gehoord over de demonstranten en nu gebeurd het in Amerika en dan word het goedgepraat en is het zelfs niet zo volgens sommige ?
Volgens mij komt het te dichtbij voor sommige mensen en zijn ze bang dat het hier ook gaat gebeuren en guess what , dat gaat hier ook gebeuren want wat je toelaat in de wereld komt morgen op jouw deur kloppen .
We moeten eens af van het idee dat het alleen erg is als het je eigen oma betreft of je eigen zwangere zus .

Mooi gezegd Summers. :)
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_104451223
quote:

[..]

:')
  woensdag 16 november 2011 @ 20:51:50 #122
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_104451491
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:')
Sterke reactie. Goeie onderbouwing ook. Ik vraag me af of Summers wel op kan tegen dit daverende, ik zou haast zeggen Shakespeariaanse betoog. Poeh.
pi_104451655
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Sterke reactie. Goeie onderbouwing ook. Ik vraag me af of Summers wel op kan tegen dit daverende, ik zou haast zeggen Shakespeariaanse betoog. Poeh.
Ach, op inhoud reageert ze ook niet, dus het zal me een zorg zijn. Als ze haar gelijk wil halen met dit soort mislukt propagandafilmpjes:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Die agenten staan volledig in zijn recht. Die sukkel die zelf van het hek flikkert en dan net doet alsof hij er af geduwd is, get real man. Zelfs in Noord-Korea maken ze overtuigendere propaganda.
  woensdag 16 november 2011 @ 21:05:02 #124
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104452144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, op inhoud reageert ze ook niet, dus het zal me een zorg zijn. Als ze haar gelijk wil halen met dit soort mislukt propagandafilmpjes:

[..]

Die agenten staan volledig in zijn recht. Die sukkel die zelf van het hek flikkert en dan net doet alsof hij er af geduwd is, get real man. Zelfs in Noord-Korea maken ze overtuigendere propaganda.
En ik maar denken dat de politie er is om de wet te handhaven ipv de wet te negeren en eigen rechter te spelen en misbruik te maken van een machtspositie .
pi_104452352
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Summers het volgende:

[..]

En ik maar denken dat de politie er is om de wet te handhaven ipv de wet te negeren en eigen rechter te spelen en misbruik te maken van een machtspositie .
Ze waren juist aan het handhaven. Vergeet niet dat ze opdracht hadden. Wat hadden ze dan moeten doen?
  woensdag 16 november 2011 @ 21:13:47 #126
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104452575
Ze kregen ook de opdracht om pepperspray in vredevolle burgers hun ogen te spuiten, zoals je dat in New York zag.
Ik begrijp niet zo goed wat daar rechtvaardig aan is.
pi_104452839
quote:

[..]

Helemaal mee eens. :Y
  donderdag 17 november 2011 @ 11:46:24 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104469354
Cool !

Gearresteerd :{

[ Bericht 10% gewijzigd door Summers op 17-11-2011 15:16:07 ]
  donderdag 17 november 2011 @ 12:31:57 #129
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_104470725
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

[..]

dat wijf ligt in ene zomaar spontaan op de grond te janken. Nergens is een mepverkopende agent te zien.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_104471004
'In Amsterdam leven overdag niet meer dan 15 mensen in het met tientallen tenten bezaaide Beursplein.
Vooral clochards uit Spanje en Oost-Europa die meer aan de fles denken dan aan kapitalisme.
Daklozen worden door de demonstranten ondergebracht in een Shell-gebouw dat speciaal voor dit doel gekraakt is. Inmiddels is daar voor tienduidenden euro's schade aangericht. De chaos is zo groot dat zelfs Groen-Links-wethouder Maarten van Poelgeest gisteren grote zorgen uitte'

stukje van de voorpagina Telegraaf getiteld: Occupy-moe
  donderdag 17 november 2011 @ 13:17:04 #131
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_104472362
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
'In Amsterdam leven overdag niet meer dan 15 mensen in het met tientallen tenten bezaaide Beursplein.
Vooral clochards uit Spanje en Oost-Europa die meer aan de fles denken dan aan kapitalisme.
Daklozen worden door de demonstranten ondergebracht in een Shell-gebouw dat speciaal voor dit doel gekraakt is. Inmiddels is daar voor tienduidenden euro's schade aangericht. De chaos is zo groot dat zelfs Groen-Links-wethouder Maarten van Poelgeest gisteren grote zorgen uitte'

stukje van de voorpagina Telegraaf getiteld: Occupy-moe
Ik ben Telegraaf-moe }:|
pi_104472493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Ik ben Telegraaf-moe }:|
En nu over de inhoud van het stukje? Want wat klopt er niet?
En als het in de Volkskrant had gestaan, hoe was dan je commentaar geweest?
  donderdag 17 november 2011 @ 14:25:14 #133
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104474774
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nu over de inhoud van het stukje? Want wat klopt er niet?
En als het in de Volkskrant had gestaan, hoe was dan je commentaar geweest?
Het lijkt er vooral op dat mainstream media elke kans aangrijpen negatief te berichten over occupy. Het is natuurlijk niet alleen positief maar ze uitvergroten vooral het negatieve in de kranten.
Terwijl half Amerika op zijn kop staat hoor je hier amper iets over in de kranten.
Nee politiek en economie, dat vinden we belangrijk.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2011 @ 14:36:01 #134
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_104475131
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef heartz het volgende:

[..]

Het lijkt er vooral op dat mainstream media elke kans aangrijpen negatief te berichten over occupy. Het is natuurlijk niet alleen positief maar ze uitvergroten vooral het negatieve in de kranten.
Terwijl half Amerika op zijn kop staat hoor je hier amper iets over in de kranten.
Nee politiek en economie, dat vinden we belangrijk.
Ach, komop.
Deze kermis is een magneet voor kanslozen, uitvreters en daklozen. Ook in Amerika, waar de echte die-hards de demonstratie inmiddels verlaten hebben en het tuig de boel overheerst.
Je kunt het idee wel prachtig vinden maar de uiteindelijke uitvoer is waardeloos. Geen wonder dat wereldwijd steeds meer occupies worden beëindigd.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 17 november 2011 @ 15:04:07 #135
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104476089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ach, komop.
Deze kermis is een magneet voor kanslozen, uitvreters en daklozen. Ook in Amerika, waar de echte die-hards de demonstratie inmiddels verlaten hebben en het tuig de boel overheerst.
Je kunt het idee wel prachtig vinden maar de uiteindelijke uitvoer is waardeloos. Geen wonder dat wereldwijd steeds meer occupies worden beëindigd.
Ik geef toe dat er nog niet echt iets bereikt is. Behalve de straten bezetten daar...
Maar het is nog niet over toch :P... Wat zie jij als alternatieve oplossing?
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2011 @ 15:07:19 #136
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_104476202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik geef toe dat er nog niet echt iets bereikt is. Behalve de straten bezetten daar...
Maar het is nog niet over toch :P... Wat zie jij als alternatieve oplossing?
Wat is precies het probleem dan? Het wordt steeds onduidelijker.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 17 november 2011 @ 17:07:18 #137
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104480387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat is precies het probleem dan? Het wordt steeds onduidelijker.
Het probleem wat we al heel lang hebben.
De wereld wordt geleidt door een kleine groep hebzuchtigen die er alles aan doen hun postitie te behouden, ook al gaat de wereld ten onder.
Hun belangen zijn verstrengeld met onze belangen zeg maar. In ieder geval hebben onze belangen niet zoveel prioriteit als die van hen.
Natuurlijk heeft ieder daar zijn eigen kijk op.
pi_104480412
+t gaat los nu in ny
pi_104480453
Na alle politie optreden voel je gewoon dat de zweer grimmiger wordt tegen de politie etc.
pi_104480677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef -Datdus- het volgende:
Na alle politie optreden voel je gewoon dat de zweer grimmiger wordt tegen de politie etc.
:D

Maar serieus, het zal hier ook niet lang meer duren, er is al veel te veel schade aangericht. Denk dat het met een paar dagen over en sluiten is.
pi_104480716
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:D

Maar serieus, het zal hier ook niet lang meer duren, er is al veel te veel schade aangericht. Denk dat het met een paar dagen over en sluiten is.
Whoops. :+ sfeer.
pi_104481976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zag net op de livestream dat de Occupyers netjes wachtten voor een barrière, en dat de politie de barrière zelf open maakte, terwijl ze die 5 minuten daarvoor neerzetten (en dat ook prima zichtbaar was op de livestream).
pi_104482063
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zag net op de livestream dat de Occupyers netjes wachtten voor een barrière, en dat de politie de barrière zelf open maakte, terwijl ze die 5 minuten daarvoor neerzetten (en dat ook prima zichtbaar was op de livestream).
Ja, ik zit ook te kijken. Net gingen ze wel gooien. Ik ben alleen niet zo blij de die anarchisten vlag. ;)
pi_104482146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:52 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook te kijken. Net gingen ze wel gooien. Ik ben alleen niet zo blij de die anarchisten vlag. ;)
Heb ik zelf niet gezien. Ik zag wel een zwart-rode vlag, maar de drager legde het zelf uit als zwart staat voor honger (armoe), rood voor sociale verandering.

Overigens staat ook de counterterrorism unit tussen de politie. Apart wel.
pi_104482312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb ik zelf niet gezien. Ik zag wel een zwart-rode vlag, maar de drager legde het zelf uit als zwart staat voor honger (armoe), rood voor sociale verandering.

Overigens staat ook de counterterrorism unit tussen de politie. Apart wel.
Inderdaad. Ik vind het sowieso belachelijk dat ze die hekken hebben vastgemaakt met tyraps.
pi_104482503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:59 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind het sowieso belachelijk dat ze die hekken hebben vastgemaakt met tyraps.
Dat begrijp ik best, aangezien het net iets makkelijker is de barricade in stand te houden. Ik sta er zelf van te kijken dat het lijkt alsof er meer agenten dan Occupyers zijn.

Wel jammer dat veel mensen andere ideologieen proberen te verspreiden via OWS. Zo zie ik regelmatig hakenkruizen langskomen, en ook iemand die telkens twittert over Zeitgeist en de 9/11 Truth-movement, twee bewegingen die niet direct iets met elkaar te maken hebben. :N
pi_104483438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat begrijp ik best, aangezien het net iets makkelijker is de barricade in stand te houden. Ik sta er zelf van te kijken dat het lijkt alsof er meer agenten dan Occupyers zijn.

Wel jammer dat veel mensen andere ideologieen proberen te verspreiden via OWS. Zo zie ik regelmatig hakenkruizen langskomen, en ook iemand die telkens twittert over Zeitgeist en de 9/11 Truth-movement, twee bewegingen die niet direct iets met elkaar te maken hebben. :N
Trolls en dat soort mensen zijn er altijd. Als je zelf maar weet waar je het voor doet.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:11:11 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104484852
Ik hoor griekenland vandaag tussen de 300.000 en 600.000 mensen op straat .
pi_104486459
Nu live te zien: De politie die het Zanucci park heeft omheind, niemand in of uit het park laat en met batons het park betreedt:
http://www.ustream.tv/TheOther99
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')