I.p.v. de tijd te vullen met van die beroerd slechte filmpjes kunnen ze beter eens fatsoenlijke samenvattingen maken.quote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Ach, die filmpjes hebben nog wel wat. Als je ze niks vindt duren ze ook niet te lang.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Die kanmoet zomaar in de seizoens-compilatie komen.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:47 schreef Geo3kant het volgende:
NO LOOK PASS JONGE..bow down bitches
Dat moet je wel eerst forceren danquote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef YazooW het volgende:
Jongeeeeeeeee
Kijk nou hoe ver die benen open staan, zelfs ik had die panna kunnen geven.
nee vertelquote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef YazooW het volgende:
Kluivert... ik wilde bijna de grap van Gino Pietermaai erin gooien maar die kennen jullie waarschijnlijk allemaal al.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:47 schreef Geo3kant het volgende:
NO LOOK PASS JONGE..bow down bitches
Haha meteen de rode kaart in twijfel trekken, wie zei hier nou laatst dat Sjek zo objectief was? Die kneus is de grootste Ajax-fapper aller tijden.quote:
Feijenoordquote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef De_kromme het volgende:
En WTF is de samenvatting van Ajax 3x zo lang als bijvoorbeeld Feijenoord en ADO? Ach, niks nieuws onder de zon..
Nou sorry hoor maar das toch echt logisch.quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef De_kromme het volgende:
En WTF is de samenvatting van Ajax 3x zo lang als bijvoorbeeld Feijenoord en ADO? Ach, niks nieuws onder de zon..
Heeft al bij het andere oranje gespeeldquote:
Kan me nog wel een interview van hem herinneren waarin hij stelde dat het logisch is dat er in Nederland zoveel jeugd ontspoord. Omdat als je in Marokko iets steelt tenminste je hand eraf wordt gehakt en het hier veelte soft isquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan me nog wel een interview van hem herinneren waarin hij stelde dat het logisch is dat er in Nederland zoveel jeugd ontspoord. Omdat als je in Marokko iets steelt tenminste je hand eraf wordt gehakt en het hier veelte soft is. Ik weet niet waarom, maar sindsdien kan ik hem iets minder serieus nemen met zijn schele hoofd
"Diepte" interview in de VI.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Interview op papier of gefilmd?
Ah okequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Diepte" interview in de VI.
Zeker ook die Hocher is weer een prima invaller.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
Chery.![]()
Goed regionaal scoutwerk weer van Den Haag.
Mocro's hebben daar de techniek voorquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ramzi heeft de techniek om dit mogelijk te kunnen, dus het was expres. Tuurlijk, uiteraard.
1.88 maar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
Rose
Grootste kneus van de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |