Heeft al bij het andere oranje gespeeldquote:
Kan me nog wel een interview van hem herinneren waarin hij stelde dat het logisch is dat er in Nederland zoveel jeugd ontspoord. Omdat als je in Marokko iets steelt tenminste je hand eraf wordt gehakt en het hier veelte soft isquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan me nog wel een interview van hem herinneren waarin hij stelde dat het logisch is dat er in Nederland zoveel jeugd ontspoord. Omdat als je in Marokko iets steelt tenminste je hand eraf wordt gehakt en het hier veelte soft is. Ik weet niet waarom, maar sindsdien kan ik hem iets minder serieus nemen met zijn schele hoofd
"Diepte" interview in de VI.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Interview op papier of gefilmd?
Ah okequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Diepte" interview in de VI.
Zeker ook die Hocher is weer een prima invaller.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
Chery.![]()
Goed regionaal scoutwerk weer van Den Haag.
Mocro's hebben daar de techniek voorquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ramzi heeft de techniek om dit mogelijk te kunnen, dus het was expres. Tuurlijk, uiteraard.
1.88 maar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
Rose
Grootste kneus van de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |