In een gezellige bruine kroeg met z'n alleen aan de warme coco is dan ook wel een prettig vooruitzichtquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Vincent17 het volgende:
Haha, iedereen maakt zich al lekker voor de slagroom enzo
Hee, ik woog niet voor jan lul 137 kilo...quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Vincent17 het volgende:
Argh, zoveelste vergissing die ik maak.quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef xFriendx het volgende:
Maar meten die ook afstand dan? Snap dat die wel een stopwatch en zo hebben, maar die meten toch geen afstand?
quote:
Jij krijgt een extra portie slagroom van mijquote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee, ik woog niet voor jan lul 137 kilo...
Iedereen 's avonds extra rondje rennen om die slagroom er af te lopenquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Vincent17 het volgende:
Wij hebben t waarschijnlijk met kerst zo geregeld dat we alleen op kerstavond alle familie hier hebben, en dan 2 dagen niks. Oftewel, 2 dagen hardlopenquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Iedereen 's avonds extra rondje rennen om die slagroom er af te lopen
Dat is altijd. Meestal komt er niks vanquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef Maraca het volgende:
Maar eeh, iemand een voorkeur voor een bepaalde datum? Anders weet ik al hoe het gaat..
"ja, leuk! nee doen we" en voor je het weet is het zomer
Ergens tussen sinterklaas en kerstquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef Maraca het volgende:
Maar eeh, iemand een voorkeur voor een bepaalde datum? Anders weet ik al hoe het gaat..
"ja, leuk! nee doen we" en voor je het weet is het zomer
Daaromquote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Dat is altijd. Meestal komt er niks van
Goed, nu iets specifieker zien te krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |