Is nodig voor de meetquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dit is ook een lekkere slow-chat geworden
Zou het niet snel bestellenquote:
Geloof me, het is heerlijkquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het niet snel bestellenOok die met sinaasappel niet want die combinatie gebruik ik al als maskertje voor mijn gezicht
Nee, het schijnt echt naar witte chocolade te hebben gesmaakt. Ik was er helaas niet bijquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon melk zonder de chocolade?
Straks even tijdens Peter Rrrr even het matje pakken en wat oefeningen doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Vincent17 het volgende:
Argh ... nu ik obise zie, heb ik ook zin om te trainen
Andere dag uitkiezenquote:
Volgende keer beterquote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Andere dag uitkiezenDecember/januari zijn no-go area's voor meets in mijn agenda.
Ze werkt dus wel, bij marktplaats.nlquote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef Vincent17 het volgende:
Hoeft die Ellie nooit te werken of zo? Die heeft volgensmij de hele dag de tijd of zo?
Ik ga deze week een mooi schema opstellen voor mezelf voor thuis, aan de hand van een mooie link die slacker gafquote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Straks even tijdens Peter Rrrr even het matje pakken en wat oefeningen doen![]()
Tja, daarom wil ik een studie gaan volgen wat dat minder heeft. Heb sowieso al te veel energiequote:
Brr ik kan daar niet naar kijken!quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Vincent17 het volgende:
Argh ... nu ik obese zie, heb ik ook zin om te trainen
Ik heb een computerbaan, maar moet zoveel vragen stellen op verschillende afdelingen dat ik wel genoeg beweging krijgquote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Tja, daarom wil ik een studie gaan volgen wat dat minder heeft. Heb sowieso al te veel energie
Ik word meestal vooral moe van sommige mensen die ik moet managen, en de onmogelijkheden binnen het bedrijfquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef ICND het volgende:
Och ik doe ook ''computerwerk'', wel op niveau'tje 100+ euro per/uur (als ik dat nou ook nog is helemaal zelf mocht houden, Macara ik voel je pijn) daar wordt je moe zat van hoor.
Maar jij bent toch niet te dik?quote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een computerbaan, maar moet zoveel vragen stellen op verschillende afdelingen dat ik wel genoeg beweging krijgZeker als de klant ons op de eerste etage zet terwijl ze zelf op de 2e zitten. Pak je toch sneller de trap dan de lift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |