Heb ik 1x gedaan bij collega'squote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh god no, heb je net gegeten, en dansurprise!!
Was een voorbeeld situatiequote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij ook al? Net afscheid genomen van alle gasten hier...
Nope..quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Was een voorbeeld situatie![]()
Ga je ook mee naar de meet?
Hey wacht even, chocomelk is niet gezond hé. Volgensmij moeten we jullie aan de bietensap zettenquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Maraca het volgende:
We kunnen ook naar de Efteling gaan. Daar hebben ze mega mokken chocomelk
Dan vul ik zelf wel een soepkom met chocolademelkquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Maraca het volgende:
We kunnen ook naar de Efteling gaan. Daar hebben ze mega mokken chocomelk
Neequote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Hey wacht even, chocomelk is niet gezond hé. Volgensmij moeten we jullie aan de bietensap zetten
We gaan ook alleen voor de chocomelkquote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef xFriendx het volgende:
Efteling haak ik af, ben daar 1x geweest zo'n 2-3 jaar terug en vond er niets aan
Ja, maar..quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan vul ik zelf wel een soepkom met chocolademelk
Gadverquote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n zusje is eens in een hotel geweest waar ze witte-chocolademelk hadden
Nee man, lekkerrrrquote:
In Utrecht?quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Cafe in Naaldwijk heeft qua chocolademelk:quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Geen idee, zou ik moeten checken!quote:
In Utrecht moeten ze ook zoiets hebben. Ik ga morgen m'n collega's vragen!quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Cafe in Naaldwijk heeft qua chocolademelk:
-Wit
-Melk
-Puur
-Met pepertjes
-Met sinaasappel
-Light
Etc![]()
Is dat niet gewoon melk zonder de chocolade?quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ach ja...waarom ook nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dit is ook een lekkere slow-chat geworden
Ja het is hier gewoon gezelligquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gezellig toch?quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |