Ik af en toe thuis, aangezien ik het meeste in de sportschool al doe. Maar heb wel een setje hier met losse gewichten zodat je zelf kan bepalen wat je er op doet. En een matje voor op de grond voor de buikspieren.quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doe ik óók nog 's avondsbiceps, triceps, schouders en borst.
haha! Geloof me... 41 jaar roofbouw heeft zo zijn sporen achter gelaten die je niet wegwerkt met een beetje door het bos dartelen, recreatief fietsen en met gewichtjes stoeien wegwerkt.quote:
Oh! Die luxe heb ik helaas niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef GotC het volgende:
Een ochtend?Ik eet dat rond 6 uur, om 9 uur weer boterhammen, 12 uur weer boterhammen, 3 uur nog iets (en overal tussendoor nog bv fruit). Elke 2 uur eten
Die hebben wij ook allemaal...maar eens kijken onder welke stofhoop al die zooi ligt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik af en toe thuis, aangezien ik het meeste in de sportschool al doe. Maar heb wel een setje hier met losse gewichten zodat je zelf kan bepalen wat je er op doet. En een matje voor op de grond voor de buikspieren.
Ja, zo werkt het niet hequote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik ook, maar doe ik nooit iets mee
Alrightquote:
Surprise-hardlopen!quote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Tja, je hoeft maar een hobby te hebben hé.
Zolang ze maar warme chocomelk hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet een leuke bowlingbaan in Utrecht
Oh god no, heb je net gegeten, en danquote:
Net heerlijk 3 gangen menu achter de rug..quote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh god no, heb je net gegeten, en dansurprise!!
Of kerstgourmetquote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Net heerlijk 3 gangen menu achter de rug..
Jij ook al? Net afscheid genomen van alle gasten hier...quote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Net heerlijk 3 gangen menu achter de rug..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |