Nee, wel het team van de androids.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus de huidige stand is 2 androids en 1 iPhone. Gaat iemand kamp iPhone versterken?
Ik heb een vooroorlogse Sony Ericssonquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus de huidige stand is 2 androids en 1 iPhone. Gaat iemand kamp iPhone versterken?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, wel het team van de androids.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, wel het team van de androids.
Oh ook die zijn welkom hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb een vooroorlogse Sony Ericsson
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh ook die zijn welkom hoor.
Welke oorlog hebben we het dan over?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb een vooroorlogse Sony Ericsson
lees ik hier iets van een Roffa meet?quote:
vrouw is er niet morgen en komt laat thuis van haar werk dus heb het Rijk tijdelijk alleen als ik thuis kom in de vooravondquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar je mag niet van't vrouwtje later de deur uit?
Geen partij voor mij, ik ben toch de best cameraquote:
Je bent de beste camera?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geen partij voor mij, ik ben toch de best camera
Figure of speechquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Welke oorlog hebben we het dan over?
Terwijl jij je ding nooit in je broek kunt houden..quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim is altijd agressief en kwaad als ik haar verslaving afpak
Gaat het nog over telefoons?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Terwijl jij je ding nooit in je broek kunt houden..
Ik denk het wel, maar uit je vraagstelling maak ik op dat je meer problemen hebt om dingen in je broek te houden..quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat het nog over telefoons?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar uit je vraagstelling maak ik op dat je meer problemen hebt om dingen in je broek te houden..
Bedoelt gij mij (o.a.)?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Komen Bianca, Caland en Chatgirl vanavond ook naar vaag?
Correct.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:30 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Bedoelt gij mij (o.a.)?
Ik wil wel...quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar is toch het fotoboek voor?
ik zie geen 5 meter meer volgens mij. Echt bizar.quote:
Uiteindelijk zijn ze nog gekomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Ocharme.
Ik heb na het eten de binnenkant van mijn ogen liggen bekijkenBen pas net weer wakker, dus ik denk niet dat ik nog die kant op kom.
Breuls moet lengte-technisch de halve man zijn, en jij de paardekop?quote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, anderhalve man, een paardekop en Aliceynatuurlijk!
Ik dacht dat jij de paardenkop was, maar dit is ook wel goed hoorquote:Op maandag 14 november 2011 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Breuls moet lengte-technisch de halve man zijn, en jij de paardekop?
Maximale impact.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef bianca en michael het volgende:
Zo...pfff... Dat was weer hard werken vandaag. Heel Den Haag HS vol met reizigers vertraagd/gestrand door de 'aanrijding' tussen Delft en Schiedam centrum.
Als het een springer was, waarom dan toch altijd tijdens de spits?
Ik denk dat wat het antwoord ook moge zijn, het niet een antwoord is dat mensen die niet voornemens zijn te springen volledig kunnen begrijpen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef bianca en michael het volgende:
Veel treinen, hoef je niet zo lang te wachten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef bianca en michael het volgende:
Zo...pfff... Dat was weer hard werken vandaag. Heel Den Haag HS vol met reizigers vertraagd/gestrand door de 'aanrijding' tussen Delft en Schiedam centrum.
Boven de Big Ben toch ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
Net gegeten bij Amigo aan het Stadhuisplein. Ik vond het lekker en het was redelijk veel ook nog.
Ernaast. Bediening vond ik vanavond wel meevallen eigenlijk. Maar we hadden vooraf al dingen vastgelegd, dus misschien dat het daaraan lag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Boven de Big Ben toch ?
Is wel ok, wel een beetje kut bediening imo.
Maar wel boven een kroeg toch ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ernaast. Bediening vond ik vanavond wel meevallen eigenlijk. Maar we hadden vooraf al dingen vastgelegd, dus misschien dat het daaraan lag.
Ja, het zit boven Het Fust.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar wel boven een kroeg toch ?
Coconuts of hoe het die Breezertent ?
Over de helft van het blok heen daar, die tent is heel diepquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar wel boven een kroeg toch ?
Coconuts of hoe het die Breezertent ?
Je kunt toch de metro nemen vanaf Den Haag?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
Yeah wat een topkeuze van mij om dan maar de bus vanaf Den Haag naar Schiedam via Naaldwijk te pakken en daarvandaan de metro![]()
Dan had ik er langer over gedaan. Kan bij mijn werk direct op 86 stappen. Anders moet ik eerst naar CS.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt toch de metro nemen vanaf Den Haag?
Wat moesten jullie hebben? Ik heb er nooit last van gehad, anders dan een beetje pijn in mijn armen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben vandaag bijna tegen de vlakte gegaan en heb twee pijnlijke armen. Isegrim heeft ook twee pijnlijke armen, ernstige diarree en koorts. Dit alles volledig vrijwillig, we hebben er zelfs 140 euro voor betaald
Waar gaat het over???quote:Op woensdag 16 november 2011 07:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wat moesten jullie hebben? Ik heb er nooit last van gehad, anders dan een beetje pijn in mijn armen.
Ah, dat heb ik dan gemist.quote:
Het valt nog onder de regelmatig voorkomende symptomen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 09:54 schreef Alicey het volgende:
Zo heftig lijkt inderdaad meer iets anders.
quote:Zeer vaak optredende bijwerkingen
Deze kunnen voorkomen bij meer dan 1 op de 10 mensen
• prikkelbaarheid
• hoofdpijn
• pijn of roodheid op de injectieplaats, vermoeidheid
Vaak optredende bijwerkingen
Deze kunnen voorkomen bij maximaal 1 op de 10 mensen
• verlies van eetlust
• slaperigheid
• maagdarmproblemen zoals diarree, misselijkheid, braken
• zwelling of verharding op de injectieplaats
• algehele malaise, koorts (≥ 37
o
C)
Dat heb ik gemerkt ja, ze begonnen snachts al! Ben blij dat ze me niet in de reclame hebben gedaan, ik stond namelijk met fugly pyjamabroek en vogelnesthaar ff te kijken XDquote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef rubje het volgende:
Voor hen die het niet wisten. restaurant Sweet Bali opgeheven en heet nu Le Bistro.![]()
Er gaat na komend weekend,20st van november, in Rotterdam een nieuw Thais restaurant open.
Volgende week meer daarover![]()
Oh en hebben jullie gezien dat een restaurant/cafe Rembrandt in de eneco reclame zit(met de zwevende stoelen) zit op de Meent tegenover het nieuwe gebouw van de sociale dienst.bij Zink?
Nee nog niet, ja maar ik kwam precies tussen de afsluiting vandaag, het bord werd nota bene voor mijn neus neergezetquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt helemaal geen kinderen!
Afsluiting? De intocht is toch al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |