quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Giet een kan orgasme bij hem naar binnen.
"Ja, hij heeft toch een cocktail gehad?"
Die Rabies niet? Ik lees er niet zoveel rare dingen over eigenlijk. Meer over de cocktail.quote:
Doe esquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik voor de grap nog es opsommen wat er in de pauze net allemaal mis ging met Sjon?
Als je het zeker wil weten kan je het beste even met la Belgique bellen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Qwea het volgende:
Ik snap er ook echt geen reet van. Ergens anders lees ik weer dat in bepaalde delen van Belgiė het niet nodig is
Ga naar Texel? Dan heb je dat gedoe niet.quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
Godverdehoerenteringtyfus ff een midweek weg, moet je zien wat een tering ellendeDAAROM ga ik ook NOOIT op vakantie
Dat valt reuze mee hoor, als je er op tijd aan denkt.quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Croli het volgende:
"note to herself" neem later geen hond, is niet handig met vakantie...
Eeww...quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
Er zijn namelijk gevallen (al is het sporadisch) dat er op latere leeftijd een tumor op de plek van vaccinatie komt. Deze tumoren (door vaccinatie geinduceerd) groeien heel naar, met allemaal 'sliertjes' naar binnen, de hond in. Als je in de nek prikt, groeit het in het ruggenmerg, langs de ribben, enz. Dat is erg lastig te verwijderen.
Prik je in een poot (liefst achterpoot), dan is die nog gemakkelijk te amputeren, mócht er een tumor gaan groeien.
WTF?
Nou, ik denk er ruim op tijd aan, neemt nieg weg dat je die hele wel/niet enten discussie krijgt en een beslissing moet maken.quote:Op maandag 7 november 2011 13:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor, als je er op tijd aan denkt.
Kinderen zijn lastiger.
Voor we buiten waren had ie al Kees van de trap af gesleurd en ruzie met Billy omdat ie in Bill zn lijn hing als een malle.quote:
Jezusquote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor we buiten waren had ie al Kees van de trap af gesleurd en ruzie met Billy omdat ie in Bill zn lijn hing als een malle.
Voor we de straat uit waren had ie al drie correcties van mij gehad wegens idioot hard trekken en had ie al staan gillen omdat meneertje het wat fris vindt buiten.
Voor we overgestoken hadden was ie al drie keer de weg op gesprongen.
In het postkantoor stond ie onwijs te gallen terwijl de rest braaf stond te wachten.
Voor we bij Bakker Bart waren mocht ie al niet meer aan dezelfde kant lopen omdat ie constant probeerde over Billy heen te zeiken en de riemen in de knoop maakte en elke keer als Kees ook maar dreigt te gaan plassen met zn neus en zn tong in Kees dr kut hangt terwijl ie weet dat ie dat niet mag doen. Maar als ie aan de andere kant moet lopen gaat ie zich op de grond gooien en als een klein kind gillen...En als ie dan weer gaat lopen gaat ie telkens VOOR me lopen ipv naast me, en na een paar correcties ging ie eindelijk naast me lopen en toen wist ie het weer zo te spelen dat k op zn poot stond en toen ging het luchtalarm nog een standje harder aan.
Bij de bakker stond ie gillend tegen de balie aan te jumpen want daar stonden pepernoten op. Zelfs de andere honden schamen zich dood voor dat gedrag.
Op weg naar kantoor sprong ie nog een paar keer lukraak de straat op en als toetje rende hij op de parkeerplaats echt knoerhard tegen een auto aan, nog eens full force brullen![]()
En dan ben ik denk ik nog de helft vergeten.
en dat is 10000000% zeker dat dat daar van komt?quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja Qut, ik ken dus twee honden die daaraan bezweken zijn, die kregen na de enting hele enge tumoren
quote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor we buiten waren had ie al Kees van de trap af gesleurd en ruzie met Billy omdat ie in Bill zn lijn hing als een malle.
Voor we de straat uit waren had ie al drie correcties van mij gehad wegens idioot hard trekken en had ie al staan gillen omdat meneertje het wat fris vindt buiten.
Voor we overgestoken hadden was ie al drie keer de weg op gesprongen.
In het postkantoor stond ie onwijs te gallen terwijl de rest braaf stond te wachten.
Voor we bij Bakker Bart waren mocht ie al niet meer aan dezelfde kant lopen omdat ie constant probeerde over Billy heen te zeiken en de riemen in de knoop maakte en elke keer als Kees ook maar dreigt te gaan plassen met zn neus en zn tong in Kees dr kut hangt terwijl ie weet dat ie dat niet mag doen. Maar als ie aan de andere kant moet lopen gaat ie zich op de grond gooien en als een klein kind gillen...En als ie dan weer gaat lopen gaat ie telkens VOOR me lopen ipv naast me, en na een paar correcties ging ie eindelijk naast me lopen en toen wist ie het weer zo te spelen dat k op zn poot stond en toen ging het luchtalarm nog een standje harder aan.
Bij de bakker stond ie gillend tegen de balie aan te jumpen want daar stonden pepernoten op. Zelfs de andere honden schamen zich dood voor dat gedrag.
Op weg naar kantoor sprong ie nog een paar keer lukraak de straat op en als toetje rende hij op de parkeerplaats echt knoerhard tegen een auto aan, nog eens full force brullen![]()
En dan ben ik denk ik nog de helft vergeten.
Whutquote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
Er zijn namelijk gevallen (al is het sporadisch) dat er op latere leeftijd een tumor op de plek van vaccinatie komt. Deze tumoren (door vaccinatie geinduceerd) groeien heel naar, met allemaal 'sliertjes' naar binnen, de hond in. Als je in de nek prikt, groeit het in het ruggenmerg, langs de ribben, enz. Dat is erg lastig te verwijderen.
Prik je in een poot (liefst achterpoot), dan is die nog gemakkelijk te amputeren, mócht er een tumor gaan groeien.
WTF?
Zou het voor katten niet op kunnen gaan dan?quote:Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef Croli het volgende:
Ach, maakt het makkelijk ik wil toch geen hond! Ben kattenmens
Ja, ik weet niet of ik het moet geloven, ergensquote:
Het klinkt heel naar en ergens ook een beetje... Broodje aap of zo... Ik heb met mijn pony wel eens meegemaakt dat hij een reactie gaf op een inenting, maar tumoren heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik het moet geloven, ergensHet zal miss vast voorkomen hoor, maar er staan altijd slechte dingen online en de goeie ervaringen eigks nooit.
Da's ook heftig... Jeetjequote:Op maandag 7 november 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Nogmaals, ik ken persoonlijk twee honden die eraan zijn overleden, een van 12 en een die nog wat ouder was. En Chico heeft eens enge bulten gehad na een enting, toevallig was ik toen bij een da in Heiloo en die heeft er toen naar gekeken en me aangeraden ze heel goed in de gaten te houden omdat hij zei dat er wel vaker honden tumoren kregen nav entingen.
Goddank is dat bij Chico toen niet gebeurd maar het was meteen wel zn laatste enting ever.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het voor katten niet op kunnen gaan dan?
edit: ja dus, al wordt het niet door iedereen erkend. Op fok zelf vond ik deze link: Tumor kat na inenting
Bahquote:Op maandag 7 november 2011 14:34 schreef senesta het volgende:
Elco had ook een rare bult op de plek waar ze altijd enten..
En ik ben ook gestopt met enten daarna, ook omdat ik meer vervelende verhalen las.
Ja, maar aangepast schemaquote:
Jij boefjequote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
zo deed ik het ook, tot 6 jaar, wel enten, maar iets langer de tijd ertussen laten, en om en om grote enting en kleine enting, en dan klaar.
Ik had valse entingsbewijzen voor op show zelfs
Steeds meer dierenartsen en fokkers nemen een kritischer houding aan ten opzichte van inenten.quote:Op maandag 7 november 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij boefje.
Maar als je dit zo leest, dan staat de gezondheid van het dier toch voorop en zou ik hetzelfde doen.
Ik ent mijn paard eigenlijk alleen omdat ik anders geen wedstrijden kan rijden... Ik ben er eigenlijk behoorlijk tegen...quote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Steeds meer dierenartsen en fokkers nemen een kritischer houding aan ten opzichte van inenten.
Ik heb er ooit eens een topic over geopend ook geloof ik, even zoeken..
Ik denk dat mijn dierenarts wel weet dat ik mijn beslissingen meestal wel weloverwogen neemquote:Op maandag 7 november 2011 14:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dierenarts waar ik een poos terug was vond het maar raar dat ik Nacho niet meer laat enten. Hij was nu zo vatbaar voor alles omdat hij ook oud is. Rot toch op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |