Zou het voor katten niet op kunnen gaan dan?quote:Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef Croli het volgende:
Ach, maakt het makkelijk ik wil toch geen hond! Ben kattenmens
Ja, ik weet niet of ik het moet geloven, ergensquote:
Het klinkt heel naar en ergens ook een beetje... Broodje aap of zo... Ik heb met mijn pony wel eens meegemaakt dat hij een reactie gaf op een inenting, maar tumoren heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik het moet geloven, ergensHet zal miss vast voorkomen hoor, maar er staan altijd slechte dingen online en de goeie ervaringen eigks nooit.
Da's ook heftig... Jeetjequote:Op maandag 7 november 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Nogmaals, ik ken persoonlijk twee honden die eraan zijn overleden, een van 12 en een die nog wat ouder was. En Chico heeft eens enge bulten gehad na een enting, toevallig was ik toen bij een da in Heiloo en die heeft er toen naar gekeken en me aangeraden ze heel goed in de gaten te houden omdat hij zei dat er wel vaker honden tumoren kregen nav entingen.
Goddank is dat bij Chico toen niet gebeurd maar het was meteen wel zn laatste enting ever.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het voor katten niet op kunnen gaan dan?
edit: ja dus, al wordt het niet door iedereen erkend. Op fok zelf vond ik deze link: Tumor kat na inenting
Bahquote:Op maandag 7 november 2011 14:34 schreef senesta het volgende:
Elco had ook een rare bult op de plek waar ze altijd enten..
En ik ben ook gestopt met enten daarna, ook omdat ik meer vervelende verhalen las.
Ja, maar aangepast schemaquote:
Jij boefjequote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
zo deed ik het ook, tot 6 jaar, wel enten, maar iets langer de tijd ertussen laten, en om en om grote enting en kleine enting, en dan klaar.
Ik had valse entingsbewijzen voor op show zelfs
Steeds meer dierenartsen en fokkers nemen een kritischer houding aan ten opzichte van inenten.quote:Op maandag 7 november 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij boefje.
Maar als je dit zo leest, dan staat de gezondheid van het dier toch voorop en zou ik hetzelfde doen.
Ik ent mijn paard eigenlijk alleen omdat ik anders geen wedstrijden kan rijden... Ik ben er eigenlijk behoorlijk tegen...quote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Steeds meer dierenartsen en fokkers nemen een kritischer houding aan ten opzichte van inenten.
Ik heb er ooit eens een topic over geopend ook geloof ik, even zoeken..
Ik denk dat mijn dierenarts wel weet dat ik mijn beslissingen meestal wel weloverwogen neemquote:Op maandag 7 november 2011 14:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dierenarts waar ik een poos terug was vond het maar raar dat ik Nacho niet meer laat enten. Hij was nu zo vatbaar voor alles omdat hij ook oud is. Rot toch op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |