Nog door het slotje ook dus!quote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Zie mn mobielpost in het vorige topic, hij liep vast!
Jajajajaaaaaquote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Zie mn mobielpost in het vorige topic, hij liep vast!
Ja, zodat iemand anders kon openen, kan namelijk niet op mobielquote:
Hopelijk overkomt mij dat nooit. Ik heb geen mobiel met internet.quote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zodat iemand anders kon openen, kan namelijk niet op mobiel
En laptop stond vast op de "nieuw topic" openen pagina
quote:Op zondag 6 november 2011 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt mij dat nooit. Ik heb geen mobiel met internet.
quote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nu een kattenbak op de plek van de Sawyer-actie gezet, gedweild in de hoek en op de bank (tip: niet een nog plassende kat in zijn nekvel pakken en over de bank gaan ermee) keuken opgeruimd na neefjesbezoek, logeerbed opgeruimd, was in de machine
Ik word ooit nog wel een huisvrouw
Zal ongetwijfeld kunnen maar ik was druk met laptop en heb dan geen zin om met t9 te klooienquote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef Oognip het volgende:
Met je mobiel kun je toch gewoon een nieuw topic openen? Ik wel iig
Ja, en nog natte pootjes van in zijn eigen zeik staan dus overal voetstapjesquote:
Met z'n natte zeikpootjesquote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nog natte pootjes van in zijn eigen zeik staan dus overal voetstapjes![]()
Hij zit nu op schoot te slijmen
Echt he, ik dacht dat ie klaar wasquote:
Die zijn nu wel droog, hij is alweer 4x over de bank gerendquote:
Heb ik ook wel es met Melvin gehad, die zeek ook gewoon doorquote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, ik dacht dat ie klaar was
En pups stoppen dan met plassen trouwens
Moet jij (met) meneer I niet bladblazeren of zo?quote:Op zondag 6 november 2011 18:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou eh....ik moet eh....m'n moeder nog uit bad halen!
Ja, dat doen we altijd in het donkerquote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet jij (met) meneer I niet bladblazeren of zo?
meneer I bladblazeren?quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet jij (met) meneer I niet bladblazeren of zo?
Hij gaat zo eerst douchen en dan blazer ik em in 1x droog, scheelt aanzienlijk in de wasquote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meneer I bladblazeren?Hoe gaat dat?
Als je maar zorgt dat hij niet over de bank zeikt ben je voor vanavond klaar.quote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij gaat zo eerst douchen en dan blazer ik em in 1x droog, scheelt aanzienlijk in de was
Ik denk dat dat wel goed komtquote:Op zondag 6 november 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat hij niet over de bank zeikt ben je voor vanavond klaar.
Kom maar halenquote:Op zondag 6 november 2011 18:41 schreef tombolafan het volgende:
Mag ik je blazer lenen om de bank te drogen?
Mmmm, ze zijn er veel te geinteresseerd aan aan het ruikenquote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Maar tegen de tijd dat je weer thuis bent is die bank vast wel droog
Heb je het schoongemaakt met biotex oid?quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, ze zijn er veel te geinteresseerd aan aan het ruiken
Denk maar niet dat jij hun neuzen met een sopje voor de gek kunt houden.quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, ze zijn er veel te geinteresseerd aan aan het ruiken
een ecodor-achtig iets nuquote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je het schoongemaakt met biotex oid?
Wie is dat?quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
Boooh, kom net terug van the Lion King (), lees ik het nieuws en blijkt dat Hickstead in de wedstrijdring van Verona dood is gegaan
. Treurig en het filmpje is heel naar...
Oh, een wereldpaardquote:
Een wereldpaardquote:Op zondag 6 november 2011 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het filmpje gekeken, bah, wat ongelooflijk verdrietig... ook hoe hij nog zijn best doet de ruiter geen pijn te doen.
Net klaar met zijn ronde, tijdens het stappen naar de uitgang begon hij te zwalken, zakte heel langzaam en beheerst naar de grond en een paar seconden later was hij dood... Heel raar.quote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik durf filmpje niet te kijken, maar brak ie zijn nek bij foute sprong of hartaanval ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Autopsie moet nog uitsluitsel geven. Men denkt aan een hartstilstand, ik denk zelf een hersenbloeding of zo.quote:Op zondag 6 november 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie het nergens staan of wel?
Wel sneu dan... maar hartaanval is wel een mooie dood op zich
quote:VERONA (06-11-2011) - Hickstead, Olympisch kampioen en Beste Springpaard van de wereld op de WEG 2010, is in Verona tijdens de wereldbeker kwalificatiewedstrijd in de ring gestorven. De precieze doodsoorzaak is nog niet bekend, maar is vermoedelijk een hartaanval. Hickstead was vijftien jaar.
Op het moment dat Eric Lamaze na zijn rit met de NRPS-goedgekeurde hengst naar de uitgang van de piste stapte, zakte het paard in elkaar en rolde Lamaze eraf. De ruiter stond op en haalde het paard de teugel over het hoofd, in de veronderstelling dat hij meteen weer zou opstaan. Maar Hickstead kwam niet meer overeind.
Hickstead, die met recht één van de meest magistrale springpaarden ter wereld mocht worden genoemd, werd in 1996 geboren bij de heer B. van Schijndel te Maren-Kessel, als zoon van de hengst Hamlet uit de ster preferente merrie Jomara, die de hengst Ekstein als vader had. Hij werd als 2,5-jarige bij het NRPS goedgekeurd en opgeleid door Conny van Stokkom. Na enige omzwervingen werd hij op zijn tiende geëxporteerd naar Canada. Met Eric Lamaze als ruiter voerde hij drie jaar lang Hickstead de ranglijst aan van de WBFSH. Zijn meest indrukwekkende zege was zonder meer de individuele gouden medaille die hij wist te winnen tijdens de Olympische Spelen van Hong Kong 2008. Daarnaast zegevierde de combinatie onder andere in de Grote Prijzen van Aken (2010) en Calgary (2011) en was Hickstead tijdens de finale van de Wereldruiterspelen 2010 het enige paard dat bij de ruiterwissel onder alle vier ruiter foutloos bleef.
Eric Lamaze omschreef Hickstead eens als volgt: "Het is een fantastisch paard met een enorme wedstrijdmentaliteit. Daarnaast is het een sterke persoonlijkheid, en omdat ik hem door en door ken is het een fantastisch paard om wedstrijden mee te rijden. Hickstead is zeer intelligent en weet wat er in de springring van hem verwacht wordt. Zo weet hij dat het laten vallen van een paal een fout is".
Gerco Schröder moest direct na Eric Lamaze met Eurocommerce New Orleans de ring binnenrijden. "Ik had gezien dat Eric klaar was met zijn rit en reed de piste binnen. Opeens was er veel commotie en toen zag ik Hickstead op de het zand in de piste liggen. Ik ben weer naar buiten gereden en heb even afgewacht", aldus Schröder, die behoorlijk onder de indruk was van hetgeen Hickstead was overkomen. "De groom, Eric zelf, de organisatie, maar ook alle ruiters zijn reëel van slag" aldus de immer nuchter Twent.
Na het tragische voorval werd door de organisatie uit respect voor het paard besloten de wedstrijd in zijn geheel af te lasten.. "Dit is een besluit waar niet alleen ik, maar alle hier aanwezige ruiters, zich heel goed in kunnen vinden", reageerde Schröder op de beslissing van de organisatie.
Nou iddquote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor hetzelfde geld eindig je als ruiter onder het paard en dan zijn die laatste stuiptrekkingen van hem best gevaarlijk lijkt me
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Goed afgelopen en op zich een mooie dood toch nog best snel vond ikWat is dat geschreeuw aan het eind van het filmpje?
Ja idd terecht dat het afgelast isquote:Op zondag 6 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Terecht dat de wedstrijd is afgelast en zonde dat zo'n 'held' van een paard op zo'n manier aan zijn eind moet komen zeg.
Ik kon ook niet horen of het woede of verdriet ofzo was... En net het filmpje af natuurlijkquote:
Ja, dat vroeg ik mij ook al af... Ik kan het iig niet verstaan, het is Frans of Italiaans of zo?quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Goed afgelopen en op zich een mooie dood toch nog best snel vond ikWat is dat geschreeuw aan het eind van het filmpje?
Ik kijk ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Is er niet ergens een filmpje dat iets langer duurt dan?
Ik durf nog steeds niet te kijken
Maar ik was er dan ook niet eens bij toen mijn eigen paard werd opgehaald door de nieuwe eigenaars en als ik dat al niet eens kon zien...![]()
Hedde gij zo'n mechanische of benne gij meer van vleesch en bloed?quote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag het nu maar gewoon Ll. Want het blijft je bezig houden he?
Nee, de Telegraaf...quote:
Ja ja, daar zit het blad "vrouw" in natuurlijkquote:
Voor zover ik weet is dat het langste filmpje. Op zich is het niet heel heel erg of zo, vind ik. Maar goed, ik ben dan ook schieten gewendquote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Is er niet ergens een filmpje dat iets langer duurt dan?
Ik durf nog steeds niet te kijken
Maar ik was er dan ook niet eens bij toen mijn eigen paard werd opgehaald door de nieuwe eigenaars en als ik dat al niet eens kon zien...![]()
Ik vind het ook totaal niet schokkend... Ik vind het vooral sneu dat de ruiter eerst nog denkt dat hij wel weer op gaat staan en daarna pas in paniek raaktquote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat het langste filmpje. Op zich is het niet heel heel erg of zo, vind ik. Maar goed, ik ben dan ook schieten gewend.
Ja, dat vond ik idd ook heel sneu.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook totaal niet schokkend... Ik vind het vooral sneu dat de ruiter eerst nog denkt dat hij wel weer op gaat staan en daarna pas in paniek raakt
Dat trappelen is natrekken van de spieren, dan zijn ze al dood volgens mijquote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb toch heel even gekeken (omdat jullie het niet zo heel schokkend vonden) en ik vond het gespartel/getrappel wel heel akelig om te zien. Maar verder is het hele filmpje idd meer 'afwachten'. Heb even snel gescrolld. En dat gegil aan het einde, heb in de commentaren zitten zoeken of iemand er iets over zei, nu wil ik het ook wetenKomen wel snel veel commentaren bij zeg, tijdens het heel kort kijken waren er alweer 17 nieuwe reacties bij.
ja, zijn soort spasmenquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Dus daar is het paard al dood, bij dat gespartel?
Want daar doet ie ook nog zijn mond open en dicht enzo.
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Dus daar is het paard al dood, bij dat gespartel?
Want daar doet ie ook nog zijn mond open en dicht enzo.
Hahahaha okee, maar een "natuurlijke" dood gaat vrijwel altijd gepaard met dat soort natrappenquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Maar niet om eigenwijs te doen, als mijn paard lekker ging stofbaden lag ie ook op zijn zij te spartelen om weer rechtop te komen, dan was ie echt niet dood bv
Dus ik snap dat het spiertrekkingen kúnnen zijn, maar dat weten we helemaal niet zeker, toch?Nou ja, laten we het er ook maar op houden gewoon dat ie daar al dood is, da's beter voor de gemoedsrust
(maar hij trappelt wel hárd
)
Dat weten we wel zekerquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Maar niet om eigenwijs te doen, als mijn paard lekker ging stofbaden lag ie ook op zijn zij te spartelen om weer rechtop te komen, dan was ie echt niet dood bv
Dus ik snap dat het spiertrekkingen kúnnen zijn, maar dat weten we helemaal niet zeker, toch?Nou ja, laten we het er ook maar op houden gewoon dat ie daar al dood is, da's beter voor de gemoedsrust
(maar hij trappelt wel hárd
)
Ah oke, dan stelt me dat toch wel gerustquote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weten we wel zeker. Ik heb vaak genoeg in het slachthuis gestaan en dat kan er soms heel extreem aan toe gaan, alsof ze nog leven. Maar ze zijn echt, echt dood
.
Ja dat vroeg ik me dus (serieusquote:Op zondag 6 november 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
Net als een kip nog doorloopt zonder kopDie is dan echt dood heur
Ik snap het wel hoor. Als klein meisje was ik eerst ook overtuigd dat de dieren nog leefden, want hoe konden ze anders bewegen. Ik ben wel blij dat ik ook de dood van dichtbij heb gezien en dus goed kan relativeren daarinquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dan stelt me dat toch wel gerust
Ik heb dat nooit willen of kunnen zien, ook al heb ik van mijn tiende tot mijn ergens-in-de-twintigste op de manege rondgelopen en eigen paard gehad. Maar ik zag bij stuiptrekkingen misschien 'kleinere' bewegingen voor me.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus (serieus) ook altijd af, of ze in die paar seconden dan niet TOCH stiekem nog iets voelen
![]()
En dat is dan F&F mod
quote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]"Je leert over beestjes, bloemen en de sauna,
elke dag een beetje meer, in Flora en Fauna"
Schrijf ze een boze briefquote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en godverdegodver ik heb zo'n uitdeelzak chips gekocht ivm logeren van neefje, zit er ipv wokkels dubbele nibbit in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en godverdegodver ik heb zo'n uitdeelzak chips gekocht ivm logeren van neefje, zit er ipv wokkels dubbele nibbit in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duhquote:
Trost op je!quote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Duh
Heb ook al de zonnatura geschreven over de taalfout in de abri-posters
[/verzuurdeouwevrijster]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]"Je leert over beestjes, bloemen en de sauna,
elke dag een beetje meer, in Flora en Fauna"
Er staat "hoe proeft biologische thee" ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Wat staat er voor fout in de poster van Zonnatura?
Ja hequote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Oh
Dat is inderdaad raar. Met zijn/haar biologische thee-tong denk ik
quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt Belgisch. Vandaar dat jij het herkent Tombo
quote:My friend's head came to rest face up, and (from my angle) upside-down. As I watched, his mouth opened and closed no less than two times. The facial expressions he displayed were first of shock or confusion, followed by terror or grief. I cannot exaggerate and say that he was looking all around, but he did display ocular movement in that his eyes moved from me, to his body, and back to me. He had direct eye contact with me when his eyes took on a hazy, absent expression and he was dead.
Ja maar, dat weet je toch nooit zeker?quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik las laatst een verhaal van een jongen, die had een auto-ongeluk overleefd, en daar was dus een vriend van hem bij overleden, hij zei dat die jongen zelf nog registreerde dat hij dood was/ging, zijn hoofd was er namelijk compleet af en op dat gezicht was nog de schrik en daarna de realisatie te zien toen hij zijn eigen lijf zag. Dat is echt compleet eng![]()
moest ik aan denken met dat paardenverhaal
Was die jongen een vriend van de achterbuurman van je neef die het weer van een kennis had gehoord? Ik neem zulke verhalen altijd met een erg grote korrel zout. Kan broodje aap zijn, kan ook dat die 'vriend' in de schrik en paniek van het ongeluk dingen heeft gezien en er een verkeerde betekenis aan heeft gegeven.quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik las laatst een verhaal van een jongen, die had een auto-ongeluk overleefd, en daar was dus een vriend van hem bij overleden, hij zei dat die jongen zelf nog registreerde dat hij dood was/ging, zijn hoofd was er namelijk compleet af en op dat gezicht was nog de schrik en daarna de realisatie te zien toen hij zijn eigen lijf zag. Dat is echt compleet eng![]()
moest ik aan denken met dat paardenverhaal
edit, dit dus:
[..]
Een US Army veteraanquote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was die jongen een vriend van de achterbuurman van je neef die het weer van een kennis had gehoord? Ik neem zulke verhalen altijd met een erg grote korrel zout. Kan broodje aap zijn, kan ook dat die 'vriend' in de schrik en paniek van het ongeluk dingen heeft gezien en er een verkeerde betekenis aan heeft gegeven.
Ah, oké, geen totaal ongefundeerd sensatieverhaal dus.quote:Op zondag 6 november 2011 21:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Een US Army veteraandaar heeft de auteur een gesprek mee gehad omdat die onderzoek deed naar bewustzijn na onthoofding. En voor zover het dus 'geverifiëerd' kan worden (dus onderzoek of er gelogen is) is dit gebeurd. Verder weet ik er ook niet van hoor, maar ik griezelde wel even toen ik het las.
Precies. Het is meer het idee dát het kan. Er schijnen ook wel vaker tests te zijn gedaan, met onthoofde mensen waar dan de naam later nog van geroepen werd en dan de ogen open gingen, maar in hoeverre dat wel of niet waar of spasmes is/zijn is natuurlijk nooit duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké, geen totaal ongefundeerd sensatieverhaal dus.
Maar toch geloof ik er niet zo in. Maar dat is een welles niettus kwestie. de betrokkenen kunnen het ons niet meer vertellen.
Hoe kom je in gódsnaam aan testpersonen voor zulke tests vraag ik me dan afquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. Het is meer het idee dát het kan. Er schijnen ook wel vaker tests te zijn gedaan, met onthoofde mensen waar dan de naam later nog van geroepen werd en dan de ogen open gingen, maar in hoeverre dat wel of niet waar of spasmes is/zijn is natuurlijk nooit duidelijk.
Schijnt wel leuk te verdienenquote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je in gódsnaam aan testpersonen voor zulke tests vraag ik me dan af![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je in gódsnaam aan testpersonen voor zulke tests vraag ik me dan af![]()
Ja want je kunt geen eh... slachtoffer van een ongeluk die per toeval onthoofd werd daarvoor gebruiken, want ik neem aan dat je dat niet anderhalve dag na het onthoofden nog even kunt gaan testen. 'Hallo? Piet? Hoor je me nog???????" *notitieblok in de aanslag*quote:
Echt, ik lig te schudden van het lachen op de bank nuquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want je kunt geen eh... slachtoffer van een ongeluk die per toeval onthoofd werd daarvoor gebruiken, want ik neem aan dat je dat niet anderhalve dag na het onthoofden nog even kunt gaan testen. 'Hallo? Piet? Hoor je me nog???????" *notitieblok in de aanslag*
En ik ga er van uit dat als ik me registreer als orgaandonor dat ze niet dit soort grappen met me gaan doen
zullen we samen?quote:
Doe maar niet, da's niet gezellig met de WWW'squote:
Whahahahahaquote:Op zondag 6 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet, da's niet gezellig met de WWW's
Nee, dan zou die arme ziel helemaal alleen moeten wonen met een stel kattenquote:Op zondag 6 november 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahaha
Ik wilde vragen of je meedoet maar dat vinnik zielig voor meneer I.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan zou die arme ziel helemaal alleen moeten wonen met een stel katten
Ja maar....euh....hoe lul ik me hier nu es uit?quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
En Cat, en Mama_mia, en JJH
onder andere
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuisquote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar....euh....hoe lul ik me hier nu es uit?![]()
Aai over je bolletjequote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuis![]()
Dus ik ben sneuer dan de rest
Ik ben een zielig hondenvrouwtje.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuis![]()
Heb jij wel eens samengewoond?quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben een zielig hondenvrouwtje.
Dus alle kerels besprongen daar?quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb laatst met een vriendinnetje van mn zusje (met wijn erin) zo'n lol gehad, we gingen een "wij worden nooit meer moeder voor we 30 zijn" groepje oprichtenEn dan meteen die avond de kroeg in om toch te proberen niet meer bij de club te horen
Nee, er was een biertapwedstrijd dus iedereen was straalbezopen en we zijn naar huis gegaanquote:
Nou, dat waren anders wel heel wat gemiste kansenquote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, er was een biertapwedstrijd dus iedereen was straalbezopen en we zijn naar huis gegaan
It wasn't me, ik had je alquote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wie heeft mij trouwens net toegevoegd op facebook.ik zag dat het wel iemand van hier was, maar wieeeee
Ah, nog eenquote:
Ja die kunnen het vast wel nog danquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat waren anders wel heel wat gemiste kansen
Ik had net een hyvesverzoek van een heel eng iemand!quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me, ik had je al
Staat diegene ook bij mijn vrienden, die jou heeft toegevoegd?
Jup,iemand met een zwart/witte katquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me, ik had je al
Staat diegene ook bij mijn vrienden, die jou heeft toegevoegd?
Gaan jullie nu een klupske oprichten?quote:
Oh even kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup,iemand met een zwart/witte kat
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh even kijkenDie kat staat in de profielfoto dus?
Dodge is zwart/witquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?
Ja, die foto klopt ook die je zegt. Dat is haarquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?
+1quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Eigenlijk zou ik zo es bedwaarts moeten gaan, maar dan moet ik opstaan en tandenpoetsen en uitkleden enzo
TMI!quote:Op zondag 6 november 2011 23:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo wel slapen, ben moeeee.
Ow lekker..Jazz gaat kotsen..Diaz vreet het op.
Ik ben ook pas op mijn 44e gaan samenwonen, er is nog hoopquote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik woonde op mijn 18de half half samen, en 19.5 ben ik bij mo ingetrokken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 7 november 2011 08:05 schreef ferrari_rood het volgende:
goedemorgen. Eng onderwerp hadden jullie gisteren.
en zo ben ik al vanaf 07:30 bezig met sociaal-emotionele verhalen te typen op mijn vrije dag.
Hoe is 't met de roedel?quote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier hebben we echt te smerige koffie, maar ik drink m toch al jaren niet meer
Juist lekker pittigquote:
Tja, gewoon nog steeds kut eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef Barbaaf het volgende:
Ik vraag me af of ik zonder koffie wel op gang zou komen...
[..]
Hoe is 't met de roedel?
quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef Barbaaf het volgende:
Hij zou toch onderhand eens door moeten krijgen dat de hele wereld niet om hem draait en dat z'n opstandig gedrag 'm ook niet gaat helpen zijn zin te krijgen
Rabies valt volgens mij wel mee toch? Godverdomme, chippen als ie 12 isquote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Dan kunnen ze je hond in beslag nemen omdat ze dan niet kunnen controleren of zijn entingen kloppen. Hij moet ook rabies hebben he.
Ik ga de grens gewoon niet meer over tot Chico dr niet meer is, want chippen stelt niet veel voor maar enten doen we echt nie meer, das veel gevaarlijker.
En staan entingen gekoppeld aan een chip dan? Die staan toch enkel in zijn paspoort?quote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Dan kunnen ze je hond in beslag nemen omdat ze dan niet kunnen controleren of zijn entingen kloppen. Hij moet ook rabies hebben he.
Ik ga de grens gewoon niet meer over tot Chico dr niet meer is, want chippen stelt niet veel voor maar enten doen we echt nie meer, das veel gevaarlijker.
Hahaquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Barbaaf het volgende:
Q., kan je niet voor die paar dagen een chippie op z'n huid plakken?
Welnee, beer is broodfok zelfs.quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het ook niet gokken idd.
Nou, de gevolgen van entingen op late leeftijd zijn vaak ernstiger dan dat chippen hoor, dat stelt niet veel voor, das zieliger voor een pup dan voor een grote hond imo.
How come dat BoeBoe geen chip heeft trouwens? Ik dacht dat ie een stamboom had!
Nee, volgens mij niet. Maar zo kan je wel checken of het paspoort bij de hond hoort....quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En staan entingen gekoppeld aan een chip dan? Die staan toch enkel in zijn paspoort?
quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef Croli het volgende:
Gewoon tegen meneer agent zeggen; "sorry maar de hond heeft zn chip opgegeten"
Dus moet ze wachten tot de hond dood is voor ze aan kinderen mag beginnen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Neuh maar ik vind het gewoon sneu voor die hond..Ze is toch te koppig om hem te herplaatsen en dan zit hij straks waarschijnlijk de hele dag in de bench omdat hij anders het kind opvreet en over een paar jaar de vriendjes van het kind opvreet.
MINSTENSquote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus moet ze wachten tot de hond dood is voor ze aan kinderen mag beginnen?
Of een oplossing voor de hond vinden. Als je een hond hebt die niet met kinderen om kan gaan en je wil toch een kind zal je toch ergens een keuze moeten maken.quote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ze moet gewoon ff goed nadenken of het wel slim is om die hond te houden. Die heeft gewoon rust nodig, het is precies James en zelfs erger tegen mensen. Gaat mij er gewoon om dat ze die hond beter kan herplaatsen bij iemand zonder kinderen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die wil ik op een tegeltjequote:Op maandag 7 november 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
Rommelt men nog met hondenbrokken, liefst geen mensenpups te fokken.
Geen tattoo en hallo, ik heb hem nooit laten chippen of rabies enten.quote:Op maandag 7 november 2011 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, soms weet je ineens echt net niks he![]()
![]()
De chip is om aan te tonen dat het daadwerkelijk om die hond gaat.
Voor de chip kregen ze een tattoo met nummer.Heeft ie dan nog een tattoo, nee toch?
Zelfs Chico is gechipt en die is ouder.
Dan zou ik toch maar in Nederland blijven als je geen risico wil lopenquote:Op maandag 7 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen tattoo en hallo, ik heb hem nooit laten chippen of rabies enten.
Ja we hebben het hier al lang over gehad toen James er ook nog was.Ik wil geen kinderen dus ik kon James gewoon houden. Anders had ik hem ook herplaatst voordat ik aan kinderen zou beginnen. Zij zou toen met cursus beginnen om toch te kijken of er nog wat te redden isquote:Op maandag 7 november 2011 11:32 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar ho es, heeft ze dan al gezegd dat ze die hond koste wat kost houdt? Want dat lees ik nergens.
Ik zie die hond uiteindelijk bij jou belanden Multiquote:Op maandag 7 november 2011 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja we hebben het hier al lang over gehad toen James er ook nog was.Ik wil geen kinderen dus ik kon James gewoon houden. Anders had ik hem ook herplaatst voordat ik aan kinderen zou beginnen. Zij zou toen met cursus beginnen om toch te kijken of er nog wat te redden ismaar nee hoor.. nooit gedaan. Dus gaat ze nu ff een spoedcursus doen en denkt ze dat die hond normaal gaat worden. Is gewoon lastig uit te leggen maar er zit gewoon iets mis in de kop bij die honden. Zat in het hele nest, allemaal hetzelfde karakter. Zij vertikt het al om er over na te denken.. ze zei toen al:jaa dan gaat hij toch lekker in een andere kamer. Ja zijn hele leven
Ik kom niet verder dan de duitse drankhandelquote:Op maandag 7 november 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ow broodfok, echt waar?
![]()
Wistikheulnie.
Tja Qweaatje, dat krijg je als je van zn levensdagen niet de grens overgaat he popje
Ik heb gewoon gevraagd wat ze met die hond gaat doen.. en wat als het misgaat..quote:Op maandag 7 november 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Multi, ik neem aan dat je dat allemaal niet tegen haar zegt nu?
Ze is pas net zwanger, ze zal het zelf heus wel in gaan zien, je weet hoe makkelijk zwangere mensen hun hond al wegdoen om niks
Kuch ymme kuchquote:Op maandag 7 november 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Multi, ik neem aan dat je dat allemaal niet tegen haar zegt nu?
Ze is pas net zwanger, ze zal het zelf heus wel in gaan zien, je weet hoe makkelijk zwangere mensen hun hond al wegdoen om niks
Uhu!quote:Op maandag 7 november 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ymme kwam dat beest aan de straatstenen niet kwijt toch?
Oh god...quote:
Ja maar dan heb ik zoiets van..hij heeft nu nooit een kans gekregen. zij kan die hond gewoon niet aan en laat hem zijn gang gaan. Hij moet gewoon bij iemand die echt de baas over hem is en hem veel laat rennen/naast de fiets enz.. Zij weet ook wel hoe ik erover denk.quote:Op maandag 7 november 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik blijf erbij, in laten slapen die hond.
Honden moeten sociaal kunnen zijn en niet hun hele leven apart gehouden worden van andere honden en mensen.
Maar dat is haar pakkie an, die hond die Karel dood beet en zn baasje greep en die bullterrier zit nu ook weer vrolijk bij de kinderen hoor, ze zoeken het maar uit ermee.
Hier ben ik het idd mee eens, mijn ex en ik hebben ooit eens een Mechelse herder uit het asiel gehaald en we gingen met de trein naar huis van Heerlen naar Roernond en alles was prima.quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dan echt serieus waar van mening dat je die hond toch NOOIT meer kan vertrouwen en dat je mss beter je energie ergens in kan stoppen waar wel nog wat van te maken is.
Als Sjon zou bijten was het al lang einde verhaal geweest en had ik hem ook nooit herplaatst, dan was het gewoon een spuitje. En dat is een klein hondje dat amper schade aan kan richten.
Doe maar luxe. Ik ben drie hoofdstukken aan het samenvatten, dan moet ik een college doorwerken, en dan nog wiskunde oefenenquote:Op maandag 7 november 2011 11:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen.. ben weer lekker sloom vandaag. Nog wat zooi opruimen en dan bankhangen. Diaz is volgens mij nog moe van gisteren, lekker rustig
Je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op maandag 7 november 2011 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe maar luxe. Ik ben drie hoofdstukken aan het samenvatten, dan moet ik een college doorwerken, en dan nog wiskunde oefenen
Werkpaarden en luie paarden zul je bedoelenquote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en luxepaarden![]()
Veel succes met studeren vandaag
Ik was niet het luxepaard hoor, ik ben een werkezelquote:Op maandag 7 november 2011 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Werkpaarden en luie paarden zul je bedoelen![]()
Nou goed, see you when you wash my car enzo.
En je dinerfoto's hier laten zienquote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef Croli het volgende:
Ben wel op t werk, maar er is (alweer) geen werk meer te doen...
Conclusie: eerder naar huis vandaag! Moest sowieso al want had afgesproken vanmiddag bij een uitzendbureau langs te gaan!
Mits het internet het thuis het gewoon weer doet natuurlijk!quote:
Dan heb je er volgende zomer profijt vanquote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef indaha het volgende:
Nou zeg, de hele tuin afgezet voor de kittens zodat ze buiten kunnen spelen en waar liggen ze nu, lekker binnen op de stoel, het zijn mooi weer katten
Okequote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Dat hoeft ook niet , alleen hondsdolheid en de chip Qutje
Giet een kan orgasme bij hem naar binnen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okedat is wel te overzien in principe. Ik ga hem echt niet nog een hele cocktail geven.
quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Giet een kan orgasme bij hem naar binnen.
"Ja, hij heeft toch een cocktail gehad?"
Die Rabies niet? Ik lees er niet zoveel rare dingen over eigenlijk. Meer over de cocktail.quote:
Doe esquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik voor de grap nog es opsommen wat er in de pauze net allemaal mis ging met Sjon?
Als je het zeker wil weten kan je het beste even met la Belgique bellen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Qwea het volgende:
Ik snap er ook echt geen reet van. Ergens anders lees ik weer dat in bepaalde delen van België het niet nodig is
Ga naar Texel? Dan heb je dat gedoe niet.quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
Godverdehoerenteringtyfus ff een midweek weg, moet je zien wat een tering ellendeDAAROM ga ik ook NOOIT op vakantie
Dat valt reuze mee hoor, als je er op tijd aan denkt.quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Croli het volgende:
"note to herself" neem later geen hond, is niet handig met vakantie...
Eeww...quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
Er zijn namelijk gevallen (al is het sporadisch) dat er op latere leeftijd een tumor op de plek van vaccinatie komt. Deze tumoren (door vaccinatie geinduceerd) groeien heel naar, met allemaal 'sliertjes' naar binnen, de hond in. Als je in de nek prikt, groeit het in het ruggenmerg, langs de ribben, enz. Dat is erg lastig te verwijderen.
Prik je in een poot (liefst achterpoot), dan is die nog gemakkelijk te amputeren, mócht er een tumor gaan groeien.
WTF?
Nou, ik denk er ruim op tijd aan, neemt nieg weg dat je die hele wel/niet enten discussie krijgt en een beslissing moet maken.quote:Op maandag 7 november 2011 13:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor, als je er op tijd aan denkt.
Kinderen zijn lastiger.
Voor we buiten waren had ie al Kees van de trap af gesleurd en ruzie met Billy omdat ie in Bill zn lijn hing als een malle.quote:
Jezusquote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor we buiten waren had ie al Kees van de trap af gesleurd en ruzie met Billy omdat ie in Bill zn lijn hing als een malle.
Voor we de straat uit waren had ie al drie correcties van mij gehad wegens idioot hard trekken en had ie al staan gillen omdat meneertje het wat fris vindt buiten.
Voor we overgestoken hadden was ie al drie keer de weg op gesprongen.
In het postkantoor stond ie onwijs te gallen terwijl de rest braaf stond te wachten.
Voor we bij Bakker Bart waren mocht ie al niet meer aan dezelfde kant lopen omdat ie constant probeerde over Billy heen te zeiken en de riemen in de knoop maakte en elke keer als Kees ook maar dreigt te gaan plassen met zn neus en zn tong in Kees dr kut hangt terwijl ie weet dat ie dat niet mag doen. Maar als ie aan de andere kant moet lopen gaat ie zich op de grond gooien en als een klein kind gillen...En als ie dan weer gaat lopen gaat ie telkens VOOR me lopen ipv naast me, en na een paar correcties ging ie eindelijk naast me lopen en toen wist ie het weer zo te spelen dat k op zn poot stond en toen ging het luchtalarm nog een standje harder aan.
Bij de bakker stond ie gillend tegen de balie aan te jumpen want daar stonden pepernoten op. Zelfs de andere honden schamen zich dood voor dat gedrag.
Op weg naar kantoor sprong ie nog een paar keer lukraak de straat op en als toetje rende hij op de parkeerplaats echt knoerhard tegen een auto aan, nog eens full force brullen![]()
En dan ben ik denk ik nog de helft vergeten.
en dat is 10000000% zeker dat dat daar van komt?quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja Qut, ik ken dus twee honden die daaraan bezweken zijn, die kregen na de enting hele enge tumoren
quote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor we buiten waren had ie al Kees van de trap af gesleurd en ruzie met Billy omdat ie in Bill zn lijn hing als een malle.
Voor we de straat uit waren had ie al drie correcties van mij gehad wegens idioot hard trekken en had ie al staan gillen omdat meneertje het wat fris vindt buiten.
Voor we overgestoken hadden was ie al drie keer de weg op gesprongen.
In het postkantoor stond ie onwijs te gallen terwijl de rest braaf stond te wachten.
Voor we bij Bakker Bart waren mocht ie al niet meer aan dezelfde kant lopen omdat ie constant probeerde over Billy heen te zeiken en de riemen in de knoop maakte en elke keer als Kees ook maar dreigt te gaan plassen met zn neus en zn tong in Kees dr kut hangt terwijl ie weet dat ie dat niet mag doen. Maar als ie aan de andere kant moet lopen gaat ie zich op de grond gooien en als een klein kind gillen...En als ie dan weer gaat lopen gaat ie telkens VOOR me lopen ipv naast me, en na een paar correcties ging ie eindelijk naast me lopen en toen wist ie het weer zo te spelen dat k op zn poot stond en toen ging het luchtalarm nog een standje harder aan.
Bij de bakker stond ie gillend tegen de balie aan te jumpen want daar stonden pepernoten op. Zelfs de andere honden schamen zich dood voor dat gedrag.
Op weg naar kantoor sprong ie nog een paar keer lukraak de straat op en als toetje rende hij op de parkeerplaats echt knoerhard tegen een auto aan, nog eens full force brullen![]()
En dan ben ik denk ik nog de helft vergeten.
Whutquote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
Er zijn namelijk gevallen (al is het sporadisch) dat er op latere leeftijd een tumor op de plek van vaccinatie komt. Deze tumoren (door vaccinatie geinduceerd) groeien heel naar, met allemaal 'sliertjes' naar binnen, de hond in. Als je in de nek prikt, groeit het in het ruggenmerg, langs de ribben, enz. Dat is erg lastig te verwijderen.
Prik je in een poot (liefst achterpoot), dan is die nog gemakkelijk te amputeren, mócht er een tumor gaan groeien.
WTF?
Zou het voor katten niet op kunnen gaan dan?quote:Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef Croli het volgende:
Ach, maakt het makkelijk ik wil toch geen hond! Ben kattenmens
Ja, ik weet niet of ik het moet geloven, ergensquote:
Het klinkt heel naar en ergens ook een beetje... Broodje aap of zo... Ik heb met mijn pony wel eens meegemaakt dat hij een reactie gaf op een inenting, maar tumoren heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik het moet geloven, ergensHet zal miss vast voorkomen hoor, maar er staan altijd slechte dingen online en de goeie ervaringen eigks nooit.
Da's ook heftig... Jeetjequote:Op maandag 7 november 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Nogmaals, ik ken persoonlijk twee honden die eraan zijn overleden, een van 12 en een die nog wat ouder was. En Chico heeft eens enge bulten gehad na een enting, toevallig was ik toen bij een da in Heiloo en die heeft er toen naar gekeken en me aangeraden ze heel goed in de gaten te houden omdat hij zei dat er wel vaker honden tumoren kregen nav entingen.
Goddank is dat bij Chico toen niet gebeurd maar het was meteen wel zn laatste enting ever.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het voor katten niet op kunnen gaan dan?
edit: ja dus, al wordt het niet door iedereen erkend. Op fok zelf vond ik deze link: Tumor kat na inenting
Bahquote:Op maandag 7 november 2011 14:34 schreef senesta het volgende:
Elco had ook een rare bult op de plek waar ze altijd enten..
En ik ben ook gestopt met enten daarna, ook omdat ik meer vervelende verhalen las.
Ja, maar aangepast schemaquote:
Jij boefjequote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
zo deed ik het ook, tot 6 jaar, wel enten, maar iets langer de tijd ertussen laten, en om en om grote enting en kleine enting, en dan klaar.
Ik had valse entingsbewijzen voor op show zelfs
Steeds meer dierenartsen en fokkers nemen een kritischer houding aan ten opzichte van inenten.quote:Op maandag 7 november 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij boefje.
Maar als je dit zo leest, dan staat de gezondheid van het dier toch voorop en zou ik hetzelfde doen.
Ik ent mijn paard eigenlijk alleen omdat ik anders geen wedstrijden kan rijden... Ik ben er eigenlijk behoorlijk tegen...quote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Steeds meer dierenartsen en fokkers nemen een kritischer houding aan ten opzichte van inenten.
Ik heb er ooit eens een topic over geopend ook geloof ik, even zoeken..
Ik denk dat mijn dierenarts wel weet dat ik mijn beslissingen meestal wel weloverwogen neemquote:Op maandag 7 november 2011 14:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dierenarts waar ik een poos terug was vond het maar raar dat ik Nacho niet meer laat enten. Hij was nu zo vatbaar voor alles omdat hij ook oud is. Rot toch op..
Niesziekte, kattenziekte meestal toch?quote:Op maandag 7 november 2011 14:52 schreef Oognip het volgende:
Wat erg eigenlijk, maar ik ent mijn katten jaarlijks. Ze krijgen dan 1 'spuitje', maar eigenlijk weet ik helemaal niet waar die voor isja iig tegen niesziekte, maar ik dacht dat kattenziekte daar ook bij in zat of..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |