Wel een groot verschil tussen 3 meter en 10 cmquote:Op zondag 6 november 2011 18:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die grens weet wel wat buitenspel is.
Blij dat we niet die grens bij Feyenoord hadden.. die had hem vast gemistquote:Op zondag 6 november 2011 18:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die grens weet wel wat buitenspel is.
Inderdaad. Ben je dan een triangeljostiquote:Op zondag 6 november 2011 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
Daar sta je dan met je KNVB-spandoek.
Weet je heel zeker dat het een andere grens is?quote:Op zondag 6 november 2011 18:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blij dat we niet die grens bij Feyenoord hadden.. die had hem vast gemist
Kan me niet voorstellen dat ze er meerdere per weekend vlaggen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat het een andere grens is?
Als je kijkt naar het niveau, zou je het zomaar gaan gelovenquote:Op zondag 6 november 2011 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze er meerdere per weekend vlaggen.
MM4quote:
Jij post net nadat PSV bijna 4-1 maakt door actie van Mertensquote:Op zondag 6 november 2011 18:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Welke assist heb je t over dan?
Een bijna-assist telt bij jou als een hele?quote:Op zondag 6 november 2011 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij post net nadat PSV bijna 4-1 maakt door actie van Mertens
Waarom post je precies Mertensquote:Op zondag 6 november 2011 18:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een bijna-assist telt bij jou als een hele?
2 buitenspel doelpuntenquote:Op zondag 6 november 2011 18:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Een makkelijk gegeven strafschop, een buitenspeldoelpunt, PSV heeft weer niets te klagen over de arbitrage
Hij gaat heel arrogant een actie aan tegen de rechtsback van Heracles en hij kwam er niet eens langs.quote:Op zondag 6 november 2011 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom post je precies Mertensdan
Dit moet een troll zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef 3M1N3M het volgende:
Jezus, het kan echt alleen maar over de scheids gaan hé?
Voordat je reageert
Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
* De scheidsrechter is ook een mens.
Vorige week was het anders niet anders...quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef 3M1N3M het volgende:
Voordat je reageert
* Houd het netjes.
Gelukkig ben jij er om deze discussie in goede banen te leiden.quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef 3M1N3M het volgende:
Voordat je reageert
* Houd het netjes.
Scheidsrechters zijn helemaal geen mensenquote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef 3M1N3M het volgende:
Voordat je reageert
* Houd het netjes.
Lijkt me wel, hij was 12 toch? Kan best.quote:Op zondag 6 november 2011 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af of hij die kamperkop in zijn UI is.
Gaat ook geen goal meer maken volgens j0rdiiiiiquote:Op zondag 6 november 2011 18:12 schreef sausagin het volgende:
Mertens heeft al lang niet meer gescoort
Vorige week piepten de boertjes wel anders. En nu lees ik dingen als 'de scheidsrechter is ook een mens' en 'soms heb je ze mee, soms heb je ze tegen'quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef 3M1N3M het volgende:
Voordat je reageert
* Houd het netjes.
Nee, het is zo.quote:
Dankan het nooit meer lang durenquote:Op zondag 6 november 2011 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat ook geen goal meer maken volgens j0rdiiiii
Hoezo kamperkop?quote:Op zondag 6 november 2011 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af of hij die kamperkop in zijn UI is.
Meid, ben er voor je.quote:Op zondag 6 november 2011 18:13 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Nee, het is zo.
Je kan toch niet altijd over de scheids blijven zeuren?
Kap dan gewoon met voetbal kijken, want het is en blijft voorlopig zo.
Wat een leven heb je dan, als je geen voetbal kan kijken, en alleen maar op de scheids kan lopen te kankeren.
Kijk, een beetje commentaar, zoals ''Kutscheids'' roepen kan.
Maar ga niet ''Lucky P$V'' etc. blijven zeggen, ’t is allemaal zo eentonig.
Vorige week vergeten?quote:Op zondag 6 november 2011 18:13 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Nee, het is zo.
Je kan toch niet altijd over de scheids blijven zeuren?
Kap dan gewoon met voetbal kijken, want het is en blijft voorlopig zo.
Wat een leven heb je dan, als je geen voetbal kan kijken, en alleen maar op de scheids kan lopen te kankeren.
Kijk, een beetje commentaar, zoals ''Kutscheids'' roepen kan.
Maar ga niet ''Lucky P$V'' etc. blijven zeggen, ’t is allemaal zo eentonig.
Komt door zijn nieuwe hontquote:Op zondag 6 november 2011 18:12 schreef sausagin het volgende:
Mertens heeft al lang niet meer gescoort
Je weet toch dat het anders is als de scheids een verkeerde beslissing maakt (maw: tegen PSV/Ajax)quote:
Ja, maar vind jij het nog leuk om nu NOG te horen over Strootman?quote:Op zondag 6 november 2011 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week piepten de boertjes wel anders. En nu lees ik dingen als 'de scheidsrechter is ook een mens' en 'soms heb je ze mee, soms heb je ze tegen'![]()
Homo.quote:Op zondag 6 november 2011 18:15 schreef 3M1N3M het volgende:
En trouwens, wil ik jullie koppen wel eens zien dan..?
Rot op joh, pauperquote:Op zondag 6 november 2011 18:15 schreef 3M1N3M het volgende:
En trouwens, wil ik jullie koppen wel eens zien dan..?
Of dat je hem er uberhaupt over hoort. Triest idd.quote:Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of Rutten de scheids nu wel een handje geeft. Denk het wel, lekker hypocriet.
Nogmaals, ben er voor je.quote:Op zondag 6 november 2011 18:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Wel over mijn kop zeuren, en dan zeg ik wat terug wordt ik ''Homo'' genoemd
Stelletje hypocrieten.
Jij ja, dat we niet over de scheids mogen zeuren, homo.quote:Op zondag 6 november 2011 18:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Wel over mijn kop zeuren, en dan zeg ik wat terug wordt ik ''Homo'' genoemd
Stelletje hypocrieten.
quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat spandoek 'welkom thuis'
Die jongen komt gewoon uit Oldenzaal!
Wat heeft dat met mijn seksuele geaardheid te maken?quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij ja, dat we niet over de scheids mogen zeuren, homo.
quote:
Heb toch nu geen ELquote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, ga het kijken dan of ga weg.
quote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Cocu: de heroinelook is echt uit hoor...
quote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Van die scharen kan Jenner nog wat leren.
Hehequote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Leo Driessen is inderdaad altijd een domper op de feestvreugde bij het kijken van een wedstrijd.quote:
Of Mertens eruit, dikke kapitaalvernietiging alles.quote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens - Matavz - Lens
Gini - Toivonen - Labyad
Wat een rattenkoppie hèquote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Dit weekend doen die scheidsrechters ook weer weinig recht aan die Arag fairplay reclame.quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien moet Pearle dat sponsorcontract met de KNVB toch maar eens heroverwegen
Schande. En had Rutten nog wat te zeggen?quote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef Gramulanion het volgende:
Scheidsrechter Björn Kuipers wilde na afloop niet reageren op onder meer de twee buitenspelgoals van PSV.Dat verdient een blommetje.
Naar verluid had hij niks aan te merken op de leiding.quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Schande. En had Rutten nog wat te zeggen?
Verrassend.quote:Op zondag 6 november 2011 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Naar verluid had hij niks aan te merken op de leiding.
Verrassend.quote:Op zondag 6 november 2011 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Naar verluid had hij niks aan te merken op de leiding.
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=151500quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Schande. En had Rutten nog wat te zeggen?
Graafschap uit. Altijd lastigquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag eindelijk weer Eredivisie
Eerste wedstrijd het mooie PSV.
NAC is pauperslecht?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boerrighter, Janssen, de Jong, Boilesen, Sigtorson, Vertonghen en Ooijer allemaal niet erbij?
Nou, Een voorspelbare wedstrijdquote:
Aha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, Een voorspelbare wedstrijdMaar we blijven hopen de Graafschap
![]()
Verwacht: 0-4
Hopelijk: 2-0
Ditquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Aha.
0-3 gaat het worden.
1x Ola, 1x Gini en 1x Matavz
Gelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
ik verwacht goals van Toivonen (Afstand), Bouma (Kopgoal) en Mertens (actie)
wat krijg ik als ik dit goed voorspel?
Zal wel weer eens ja dat PSV een penalty krijgt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Aha.
0-3 gaat het worden.
1x Ola, 1x Gini en 1x Matavz
Wie zegt dat hij een penalty voorspelt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Zal wel weer eens ja dat PSV een penalty krijgt.
Rutten zet Lens op de bankquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derijck dus RB
Isaksson
Derijck - Marcelo - Bouma - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Engelaar
Labyad - Matavz - Mertens
Wissels: Sinouh, Lens, Rabiu, Vennegoor of Hesselink, Ojo, Ritzmaier en Verkoelen.
Hoe anders wilt Matavz scoren in dit PSVquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij een penalty voorspelt?
Humberto zei dat Manolev niet 1 van de minste was!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jammer. Amusementswaarde -1
Ik zou je hele miljoen erop zetten, heb je er straks 16. Kun je Ajax kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:14 schreef Stofje het volgende:
Ik begreep dat je 16 euro per ingelegde euro won, als je op NAC zou gokken en NAC zou winnen. Maar toch, hup NAC, vanavond maar eens in de kroeg kijken.
En Humberto heeft er kijk op...quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Humberto zei dat Manolev niet 1 van de minste was!!
Is ook gewoon zo, in verdedigend opzicht gewoon goed gespeeld de laatste tijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Humberto zei dat Manolev niet 1 van de minste was!!
Thuisblijven is leuker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, eten en drinken gehaald bij AH, kippenpootjes in het vet, de voetbalavond kan beginnen
Met beker toppers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb de Eredivisie wel gemist![]()
2 weken![]()
Gelukkig gaan we nog een maandje door tot de winterstop
Fuck it.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Ik baal wel dat Ajax, AZ, PSV of Twente uit de beker worden geknikkerd na de volgende ronde
Ach, Pas Februari weer Interlands. Er komen idd mooie potjes aan:quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck it.
Ben echt interland moe, dus eredivisie toppers maken het goed.
Ik verwacht Landzaat - Fer - Brama op het middenveldquote:
Het werd een keer tijd, na 4 uit 4 in invalbeurten.quote:
Erg creatief.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht Landzaat - Fer - Brama op het middenveld
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht Landzaat - Fer - Brama op het middenveld
Of is die er ook niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
momentele stand. Ik ben benieuwd na dit weekend
[..]
Lijkt me ook.
John - de Jong - Berghuis Bahrami daarvoor
Eerder een Subtopper!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:38 schreef Stofje het volgende:
NAC en Ajax schelen 4 punten. Hoezo geen toppier?
Woudestein morgen middag om 16:30,. schakel je ondertussen naar chelsea liverpoolquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk je naar de Allianz Arena, schakel je naar EL zie je dit stadion
Vijverberg is cult man. Geweldig stadionnetje.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk je naar de Allianz Arena, schakel je naar EL zie je dit stadion
zo'n typisch Engels stadion.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vijverberg is cult man. Geweldig stadionnetje.
Wel winnen hé.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou jongens, ik ga er maar vandoor. Lekker koud
2-0. Willie en Everton?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard
2 vingers in de neus
De Graafschap ja. PSV zit boordevol lampen met goede ideeenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
ER IS MAAR 1 CLUB MET BOEREN GODVERDOMME!
Heracles gaat winnenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard
2 vingers in de neus
idd, graafschapquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
Zoietsquote:
Excelsior man. Heb vertrouwen erinquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles gaat de stuntploeg worden deze ronde
Jup. De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
Zeg maar tegen die vriendjes van je dat ze mij niet gaan bedreigen op station Eindhovenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap ja. PSV zit boordevol lampen met goede ideeen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand al gezegd dat de Graafschap de enige club met boeren is?
Met mertens en labyad gaat dat niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:49 schreef aight1 het volgende:
Waarom wordt Matavz nou nooit in de diepte aangespeeld
Omdat Wijnaldum dat niet kan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:49 schreef aight1 het volgende:
Maar Wijnaldum, Engelaar en Toivonen moeten dat wel doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met mertens en labyad gaat dat niet gebeuren
Maar Engelaar en Wijnaldum falen sowieso dus zal Toivonen het moeten doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar Wijnaldum, Engelaar en Toivonen moeten dat wel doen
Labyad wel hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met mertens en labyad gaat dat niet gebeuren
Waarom vinden ze Matavz niet voor het doel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:49 schreef aight1 het volgende:
Haha, dit deed ie anders wel heel erg goedquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waarom vinden ze Matavz niet voor het doel?
Matavz is gewend een stuk of 20 assists vanaf links te krijgen van Tadic.
Vergelijk het met Sulejmani bij Ajax. Die was 50% Pranjic. Matavz is 50% Tadic. Die had PSV erbij moeten halen in plaats van Mertens.
Nu 100% matavzquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vergelijk het met Sulejmani bij Ajax. Die was 50% Pranjic. Matavz is 50% Tadic. Die had PSV erbij moeten halen in plaats van Mertens.
Mooie goal.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha, dit deed ie anders wel heel erg goed
oh was labyad, niet mertens met de bal.
lekkere pass
Met mertens weet je dat hij zelf de uitdaging aangaat. Als je uitdagende spelers neemt. Dan had je El hamdaoui moeten kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij speelt Sinterklaas dit jaar voor de F-jes van PSV. Stukje voorbereiding.quote:
Dat zouden de flankspelers imo vaker moeten doen. Matavz kan het dan echt wel afmaken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Zoals ik zei: labyad geeft echt wel ballen aan matavz
Maar Mertens wil teveel zelf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:01 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat zouden de flankspelers imo vaker moeten doen. Matavz kan het dan echt wel afmaken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Mertens wil teveel alles zelf.
Nee, man! 3-0 voor Feyenoord. Afgeladen Kuip. Bot op bot gemotiveerde kemphanen. Legioen erachte.rquote:
O, dat wal Labiyad. Ze lijken ook zo op elkaar. Of was het Wijnaldum?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Kijk, zoals die bal van Lens. Op tijd geven, loopt Tim ze d'r wel in. Dries: eerder geven!
Labyad was hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, dat wal Labiyad. Ze lijken ook zo op elkaar. Of was het Wijnaldum?
Was meer om Wijnaldumquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Thnx, maar ik heb het programma boekje hier.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, dat was Labiyad. Ze lijken ook zo op elkaar. Of was het Wijnaldum?
Het is dan ook de Graafschap hé.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef Sj0rSz het volgende:
Labyad gaat lekker vandaagGoede loopactie van Wijnaldum ook
Ado won daar met 3-0 en wij wonnen van Ado met 3-0. Maar tegen Ado kon het 7-0 worden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, man! 3-0 voor Feyenoord. Afgeladen Kuip. Bot op bot gemotiveerde kemphanen. Legioen erachte.r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |