SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als we daar van verliezen wordt ik maar AZ supporter.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef De_kromme het volgende:
Wel stoer zo'n Engelse TT.
I like to think that my english is not poor, what's wrong with the sentence in the original post then sir?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar terug naar de basisschool om dat te leren.quote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja als we daar van verliezen wordt ik maar AZ supporter.
[..]
I like to think that my english is not poor, what's wrong with the sentence in the original post then sir?
Klopt, en bovendien denkt de defensie zelf (Van Der Wiel en Vertonghen o.a.) dat het allemaal wel op halve kracht kan.quote:Op zondag 6 november 2011 16:33 schreef Shreyas het volgende:
Opzich is het wel duidelijk waar het mis gaat bij Ajax. Er is in principe goed geïnvesteerd. Jansen doet het steeds beter nu hij op een betere positie speelt. Boerrighter is een topaankoop en ook ben ik te spreken over Sigthorsson en Bulykin (alleen jammer dat de eerste geblesseerd is). Ook Suljemani speelt een beter seizoen dan ooit tevoren bij Ajax, vooral in de CL verdient hij toch beetje bij beetje zichzelf terug.
Waar het is mis gaat is na vandaag nog maar eens extra helder geworden: Verdediging + Keeper. Dat wisten we allang natuurlijk, maar een resultaat als vandaag maakt de technische staf van Ajax (hopelijk) echt goed wakker.
Mod mag hem aanpassen als ie wil hoor. Wou een beetje een internationaal tintje gevenquote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Weer naar Madrid en Zagreb
Wat een kut TT
Natuurlijk gaat het achterin compleet mis, maar je gaat me niet zeggen dat Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Anita slechtere verdedigers zijn dan de verdedigers van RKC, NAC, Heerenveen, Heracles, NEC en Feyenoordquote:Op zondag 6 november 2011 16:33 schreef Shreyas het volgende:
Opzich is het wel duidelijk waar het mis gaat bij Ajax. Er is in principe goed geïnvesteerd. Jansen doet het steeds beter nu hij op een betere positie speelt. Boerrighter is een topaankoop en ook ben ik te spreken over Sigthorsson en Bulykin (alleen jammer dat de eerste geblesseerd is). Ook Suljemani speelt een beter seizoen dan ooit tevoren bij Ajax, vooral in de CL verdient hij toch beetje bij beetje zichzelf terug.
Waar het is mis gaat is na vandaag nog maar eens extra helder geworden: Verdediging + Keeper. Dat wisten we allang natuurlijk, maar een resultaat als vandaag maakt de technische staf van Ajax (hopelijk) echt goed wakker.
Is ook niets mis mee als je minimaal Engels niveau groep 8 haalt.quote:Op zondag 6 november 2011 16:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Mod mag hem aanpassen als ie wil hoor. Wou een beetje een internationaal tintje geven
Doe eens niet zo lelijkquote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee als je minimaal Engels niveau groep 8 haalt.
Daar waren ze bij PSV twee jaar geleden al achter. Die jongen van Groningen moet in de gaten gehouden worden, want Ooijer als enige back-up is inderdaad te schraal voor woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |