Arg, bij mij ligt ie nog steeds op het distributiecentrum! Hup chauffeurje, rijden!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:05 schreef creno het volgende:
Volgens postNL is de chauffeur onderweg, krijg ik hem dan toch vandaag ?
Gamemania?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Jesse_ het volgende:
Hopelijk komt het smsje dat ik hem op kan halen vandaag nog
Nedgame, Gamemania vind ik maar stomquote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Gamemania?
Mij zeiden ze dat het waarschijnlijk vrijdag werd.
en hij is gewoon op voorraad... maar dan wel bijna 3 euro duurder. Heb al een boze mail gestuurdquote:Op donderdag 17 november 2011 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Had 'm bij de Wehkamp besteld en betaald op 7 november, kijk ik net bij bestelstatus, zie ik 'Uitverkocht' staan
Zal alkmaar es bellenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef MilanILF het volgende:
Mm rotterdam 65, go go, staan er veel
hhw?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
En ja, dat is echt die met die gouden wiimote
quote:
Ja, toen deed ik ook mee. Die donderdag voor de officiële release twee keer naar de stad gefietstquote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat de wii uitkwam... pleuris
Ik game zelf niet, maar MikeyMo wil hem blijkbaar vet graagquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, toen deed ik ook mee. Die donderdag voor de officiële release twee keer naar de stad gefietstEerste keer zelfs een half uur voordat de winkels open gingen. Gek dorp waar ik woon ook
Tegenwoordig doe ik daar niet meer aan.
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef Kensuke het volgende:
Andere Wehkampers, ik heb ze even gebeld. De mevrouw aan de tel. heeft de nieuwe versie voor 63 euro voor me besteld. Die is gewoon leverbaar blijkbaar. Als ik hem morgen krijg moet ik ze een mailtje sturen en dan hoef ik volgens haar die 4.50 verschil niet te betalen.
Jij hebt 'm ook al betaald dus?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hij is gewoon op voorraad... maar dan wel bijna 3 euro duurder. Heb al een boze mail gestuurd
Bij de MM in Rotterdam ook, los spel uiteraard.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
Sowieso bestel ik nooit bij webshops. Je hebt de game vaak een dag later dan hij in de winkel ligt. En het is niet altijd goedkoper. Winkels>>>>>Webshops. Had ik al gezegd dat Zelda 39,99 bij de Dixons is
Tja, dat wou ik mss ook wel, maar ik had het geld en alles al overgemaakt. Dus ik zou alsnog moeten regelen dat ze dat terugboeken. Het is wel de laatste keer dat ik games bij ze bestel.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |