SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Controls werken iig fantastisch.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Ik hoop serieus dat ze erin stikkenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Donderkonijn het volgende:
daar heb ikde info ook vandaan, dan maakt me alleen maar nog razender, screenshots gemaakt, nog maar een boze email erachteraan die om verklaring vraagt, en zometeen de website van radar maar eens opzoeken. Kijk wel nooit nl 1,2 of 3, maar dit riekt naar oplichting......
Saturn, maar was foute prijs, hij is 65. Ik heb hem wel gehad voor 55quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef CoExist het volgende:
Bart Smit verkoopt 'm hier wel! De Media-Markt waar ik 'm besteld heb heeft nog niets op voorraad.
Die prijs van E55,- incl. Wii-mote en soundtrack is dat bij Media-Markt Heerhugowaard!?
Ik heb precies hetzelfde. Naar aanleiding van jouw post keek ik op m'n rekening en zag dat het geld inderdaad is teruggestort. Allemaal leuk en aardig, maar ik wil en zal dat spel krijgen voor de prijs die ik betaald heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Donderkonijn het volgende:
daar heb ikde info ook vandaan, dan maakt me alleen maar nog razender, screenshots gemaakt, nog maar een boze email erachteraan die om verklaring vraagt, en zometeen de website van radar maar eens opzoeken. Kijk wel nooit nl 1,2 of 3, maar dit riekt naar oplichting......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Ik ging de wiimote van Mo scoren, 2 min was ik er flauw vanquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spelen. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend.
Eerste Zelda spel? Of is het meer dan bij vorige delen?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spel. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend. En waarom kan ik niet elk moment saven.
Er moet natuurlijk een verhaal opgebouwd worden. Later komt pas het grote zelf verkennen van de wereld.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spel. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend. En waarom kan ik niet elk moment saven.
Er staan anders belachelijk veel van die vogelpalen waar je kan saven overal.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
En waarom kan ik niet elk moment saven.
Dat is toch geweldig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:29 schreef Deceit het volgende:
gisterenavond om 19.15 ffkes rond gebeld. bart smit denbosch had er geen meer, die verwees me door naar e-plaza. Die had er eentje nog op voorraad(Limited edition dus) voor 70 euro.
Heb gespeeld en eigenlijk alleen maar de intro gespeeld. Het spel gaat nu beginnenIk merk alweer dat ik mega langzaam ben met het spel.. Elk hoekje die ik afstruin.. iedereen die ik aanspreek :s
Dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig?Nieuwe Zelda game, geen idee wat je kan verwachten, wat je moet doen, waar side-quests zitten, waar verborgen items zitten....genieten
![]()
neh daarna gaat t pas beginnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij het gedeelte waar het spel echt gaat beginnen. Dat je het zweefgastje achterna moet lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Moeten we trouwens spoilers gebruiken ?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh daarna gaat t pas beginnen
Uiteraard, game komt officieel vandaag pas uit. Voorlopig wel zo veilig om het te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Moeten we trouwens spoilers gebruiken ?
Helpt overigens geen reet als je iemand quote![]()
Dus jij hebt nu waarschijnlijk de laatste hier in DB voor m'n neus weggekaapt? lulquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:29 schreef Deceit het volgende:
gisterenavond om 19.15 ffkes rond gebeld. bart smit denbosch had er geen meer, die verwees me door naar e-plaza. Die had er eentje nog op voorraad(Limited edition dus) voor 70 euro.
Heb gespeeld en eigenlijk alleen maar de intro gespeeld. Het spel gaat nu beginnenIk merk alweer dat ik mega langzaam ben met het spel.. Elk hoekje die ik afstruin.. iedereen die ik aanspreek :s
haha ja! ik had gelukquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu waarschijnlijk de laatste hier in DB voor m'n neus weggekaapt? lul.
Jammergenoeg het hele weekend bij familie op bezoek, dus toch geen tijd om te spelen.
Waar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nice, ik zit alweer gruwlijk vast..
op je telefoon kan je ook [spoiler ] [/spoiler] in tikkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef houdjemond het volgende:
kan geen spoilertag doen op mn telefoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
(kotaku)quote:The new Zelda was fun, I thought, but it was also something else. It was formula. It was the fourth formulaic Zelda I had played in five years, the fourth to establish that it's no longer a fluke or a brief trend but instead a realfity that Nintendo's Zelda series is no longer a head-turner of repeated radical change.
Zeldas have become James Bond movies, I decided, mid-way through Skyward Sword. They have their own version of the gadgets, the girls and the exotic locales. The Zelda formula, followed with near-perfect faithfulness in the last 10 years, requires a new way of getting around the game's vast terrain (horse? boat? train? giant bird?); a new batch of dungeons spread through the land, one of which should reward the player with bombs, another with the bow and arrow; a new playable musical instrument in each game (ocarina? conductor's baton? pan flute? harp?); and so on.
As I played the new Skyward Sword, my sense that I might be playing the best video game of the year was at war with my feeling about what it seems this Zelda series had become.
Then I played the game for 27 more hours.
The Legend of Zelda: Skyward Sword doesn't have a formula problem. It has a formula solution. Nintendo's new epic is a magnificent construction of great design built within an expected framework that first works within expectations and then confounds them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |