Thanks.quote:Op zondag 6 november 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ziet er netjes uit DaD
Het computerhoekje dan, de keuken is een puinhoop!
Hangt het bovenste plankje niet een beetje door?
Heb ik wat gemist, ga je verhuizen?quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben hard gewerkt!
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Oh, nee hoor! Baardmans heeft onlangs een huisje gekocht, waar we samen in aan het klussen zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist, ga je verhuizen?
Ah vandaarquote:Op zondag 6 november 2011 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nee hoor! Baardmans heeft onlangs een huisje gekocht, waar we samen in aan het klussen zijn.
Massief eiken, drie keer gelakt. Geen idee wat ik er verder over zou moeten vertellen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
Die computerhoek is mooi! Wat is dat voor blad?
Hortus is maar 7 euro dus kun je misschien beter los betalen en naar een ander (duurder) museumquote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik had een hele wishlist, maar omdat we op een heleboel mensen moesten wachten gingen we heel laat pas weg![]()
Dus uiteindelijk alleen Van Gogh, Foam en Scheepvaartmuseum.
Ik wilde nog naar Hortus, Artis en Tropenmuseum. Maar Artis was veels te druk.
Ik ga met mn gratis kaartje naar de Hortus
Klopt. Gelukkig begon mijn dag pas om 13uquote:Op zondag 6 november 2011 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel wat weinig Coco.. wel lekker champignons! Nom
Het is mooiquote:Op zondag 6 november 2011 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Massief eiken, drie keer gelakt. Geen idee wat ik er verder over zou moeten vertellen..
quote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig begon mijn dag pas om 13uDus niet zoveel nodig vandaag ^^
Mwoah. Ben het volgens mij een beetje ontgroeidquote:
Ze hadden vast al teveel gedronkenquote:Op zondag 6 november 2011 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah. Ben het volgens mij een beetje ontgroeidEn ik had ook nog eens 0,0 sjans. Niet dat ik op zoek ben, maar het is toch leuk om te weten dat je nog een beetje in de markt ligt. Blijkbaar niet dus
Marktwerking! Waarschijnlijk had je veul meer sjans gehad als je het beter naar je zin hadquote:Op zondag 6 november 2011 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah. Ben het volgens mij een beetje ontgroeidEn ik had ook nog eens 0,0 sjans. Niet dat ik op zoek ben, maar het is toch leuk om te weten dat je nog een beetje in de markt ligt. Blijkbaar niet dus
Mannen zien liever blij kijkende vrouwen dan sjago sprietenquote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Marktwerking! Waarschijnlijk had je veul meer sjans gehad als je het beter naar je zin had![]()
Ik voelde me op de spellenbeurs trouwens best wel slank![]()
En een vrouw, dat ook. Lekker rustig op de plees wel!
Ik ook, maar de grote wil niet meer droppig zijnquote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk die jurkjesVind vooral die blauwe erg droppig
Ik wilde vroeger altijd van dat soort jurken, maar ik mocht niet.quote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ook, maar de grote wil niet meer droppig zijnIk zie ze er al helemaal in stralen
![]()
Blije gup word ik daarvan
Mwehequote:Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mannen zien liever blij kijkende vrouwen dan sjago sprieten
Leuk jaquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ook, maar de grote wil niet meer droppig zijnIk zie ze er al helemaal in stralen
![]()
Blije gup word ik daarvan
Ze hadden waarschijnlijk ingeschat dat jij vér boven hun marktwaarde ligt en het daarom maar niet eens geprobeerd omdat ze geen kans makenquote:Op zondag 6 november 2011 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
^^quote:Op zondag 6 november 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geen goed weekend voor koppelingen!
Van de R.?quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef loveli het volgende:
En toen was de koppeling van de auto versleten. Eens kijken hoe ver we komen.
Niet binnen redelijk budget te vervangen?quote:Op zondag 6 november 2011 18:27 schreef loveli het volgende:
Nee, da's een automaat. Deze keer is het de F.
dquote:Op zondag 6 november 2011 18:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet binnen redelijk budget te vervangen?
Jabba the Hutsquote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MweheNou ik trok ook niet echt veel bekijks geloof ik, de spellen waren natuurlijk interessanter!
Maar wel een aantal Jabba the Huts op pootjes gezien, blarp
[..]
Leuk jaEn ach, ze is te groot voor droppig, maar niet voor prinsessenjurkjes kennelijk!
quote:Op zondag 6 november 2011 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Ze hadden waarschijnlijk ingeschat dat jij vér boven hun marktwaarde ligt en het daarom maar niet eens geprobeerd omdat ze geen kans maken.
Leuk idee, maar dat denk ik nietquote:Op zondag 6 november 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ze hadden vast al teveel gedronkenof liepen met oogkleppen...
receptje?quote:Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Beef stew met aardappel-kastanjepuree vanavond
En Mr.Mo had vers brood gebakkentoen ik thuis kwam
quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef loveli het volgende:
En toen was de koppeling van de auto versleten. Eens kijken hoe ver we komen.
Als ik jouw foto's zo gezien heb kan dat best het geval zijn hoorquote:Op zondag 6 november 2011 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Leuk idee, maar dat denk ik niet![]()
Kastanjes koken in kippenbouillon (3 kwartier ongeveer)quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kastanjes koken in kippenbouillon (3 kwartier ongeveer)
ehm..
Bouillon bewaren en daar aardappels in koken tot ze beetgaar zijn
Bouillon en aardappels stampen en mengen met gepelde en in de keukenmachine fijngemalen kastanjes.
Op smaak brengen met bijvoorbeeld creme fraiche, peper, zout en sjalotje.
Omnomnom! Ik had 't dus lekker grof, met stukjes![]()
Vind het wel kerstigquote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
Het was erg lekker, al zeg ik het zelf. Heb maar gewoon wat geprobeerdeerste keer dat ik iets met kastanjes deed. Maar kon een heel netje voor 50 pence meenemen van m'n werk vrijdag.. en heb nog een netje liggen
hoeveel km moet je nog ?quote:
hoeveel kastanjes/ hoeveel aardappels voor jullie?quote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kastanjes koken in kippenbouillon (3 kwartier ongeveer)
ehm..
Bouillon bewaren en daar aardappels in koken tot ze beetgaar zijn
Bouillon en aardappels stampen en mengen met gepelde en in de keukenmachine fijngemalen kastanjes.
Op smaak brengen met bijvoorbeeld creme fraiche, peper, zout en sjalotje.
Omnomnom! Ik had 't dus lekker grof, met stukjes![]()
Ehm, een netje van 500 gram, maar daarvan is niet alles uiteindelijk in de puree gegaan. Ik had 5 kleine nieuwe aardappels gedaan in ieder geval.quote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel kastanjes/ hoeveel aardappels voor jullie?
Dat kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
baaah.. Morgen moet ik voor het eerst lesgeven, en ik vind het spannend!
Oe spannend idd! Maar ook leuk lijkt mequote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat geloof ik! Succes!quote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Neu, staat afgesleept bij de garage. Afgezet door taxi, morgen aanhoren wat het gaat kosten en kijken of het de moeite is.quote:
Waar rij je in Li?quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Neu, staat afgesleept bij de garage. Afgezet door taxi, morgen aanhoren wat het gaat kosten en kijken of het de moeite is.
Ik shop alleen maar sale/afgesprijsd of uit zichzelf al goedkoop. En als ik het niet meer aan wil, dan is het ook uit de modequote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
moet wel bekennen dat ik vooral merkkleding verkoop
Maarja ben ook een echte saleshopper, heb dit seizoen 2 H&M broeken en een sweater gekocht en nu 2 esprit bh's (laatste in sale 10 euro stuk).
dan komt 't wel goedquote:
Yuppies. ANWB regelt contact met garage en alles zal rech kom. Kwoot van taxichauffeur: geen auto met F kopen. Fiat, Ford, Frans, Alfa.quote:
*'aan het eind van mijn geld hou ik een stukje maand over'-boksquote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
Oef het wordt tijd dat het einde van de maand nadertnog 30 euro voor boodschappen
![]()
Chico
quote:Op zondag 6 november 2011 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Yuppies. ANWB regelt contact met garage en alles zal rech kom. Kwoot van taxichauffeur: geen auto met F kopen. Fiat, Ford, Frans, Alfa.
Hou ook van goedkoop/uitverkoop, maar dan denkt m'n brein dat ik meer mag kopen. Miskopen vermijden klinkt verstandig. Ook eens proberen.
Hmm slapen is lastig?quote:Op maandag 7 november 2011 06:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Volk.wraps, even onthouden, dit soort voedsel vergeet ik snel.
Alweer ruim een hzlf uur op het werk. 2 nachten van 2 uur, nu mooie blauwe zakjes onder mijn ogen
Mooi klote is dat, pech onderweg, hrt komt iig nooit uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |