SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Enoh was niet eens zo slecht, Ooijer, Vermeerquote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Muto het volgende:
Wanneer was het voor het laatst dat jullie zes of meer tegendoelpunten kregen? Die Ooijer en Enoh waren belachelijk slecht.
Toch heeft hij dat wel gedaan vorig jaar, wat ons het kampioenschap opleverde.quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef badboynova het volgende:
conclusie van het weekend, VERMEER PAKT GEEN PUNTEN.
Ik vond Enoh nog aan de betere kant vergeleken met Vertonghen en Ooijer.quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Muto het volgende:
Wanneer was het voor het laatst dat jullie zes of meer tegendoelpunten kregen? Die Ooijer en Enoh waren belachelijk slecht.
Dus Vermeer is verantwoordelijk voor deze goal? Onzin, hij wil de bal naar voren trappen om die 5e nog te kunnen maken. Heel logisch. Kan hij het helpen dat ze vervolgens weer slapen verderop op het veld? Als ie de bal buiten trapt, weet je zeker dat je verliest.quote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slimme keeper trapt de bal over de zijlijn, en niet zomaar naar voren.
Klopt, maar in het spel zit ook geen stijgende lijn. Zolang we deze flut verdediging blijven houden hebben we het tegen elke ploeg lastig.quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Wessiej het volgende:
Dag kampioenschap moet je nooit zeggen. We zitten in een retarded competitie waar iedereen van iedereen verliest. Zoals Ajax verliest van bijna iedereen
Volgens mij tegen psv een paar jaar geledenquote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Muto het volgende:
Na een colum van Cruijf wel.quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Denk je echt dat Frankie Vermeer op de bank durft te zetten?
Ban.quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Waar is trouwens die Ajacied446 of weet ik veel hoe die gozert heet?
Sterkquote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef OmniRocket het volgende:
Bedankt voor de wedstrijd!
Succes tegen Lyon, 1-1 is genoeg!
6-6 ook trouwens
6-2quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij tegen psv een paar jaar geleden
Inderdaad, was een vette fout van Blackcard Greg die te kort terugspeeltquote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus Vermeer is verantwoordelijk voor deze goal? Onzin, hij wil de bal naar voren trappen om die 5e nog te kunnen maken. Heel logisch. Kan hij het helpen dat ze vervolgens weer slapen verderop op het veld? Als ie de bal buiten trapt, weet je zeker dat je verliest.
Overigens is het verlies dik en dik verdiend.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef Elusive het volgende:
Ooijer![]()
die gast stond aan de basis van sowieso 3 Utrecht goals
en dat moet dan de mental-coach en insperator van de verdediging zijn... wordt tijd dat hij de stekker uit z'n voetbal carrière trekt
Kampioenschap is gewoon verloren. AZ speelt gewoon heel erg constant. Ja die zullen ook wel punten kwijt raken zo nu en dan maar de anderen die doen dat veel meerquote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Wessiej het volgende:
Dag kampioenschap moet je nooit zeggen. We zitten in een retarded competitie waar iedereen van iedereen verliest. Zoals Ajax verliest van bijna iedereen
Utrecht was minder slechtquote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Heeft Ajax terecht verloren? Speelde Utrecht beter?
Wel leuk dat je de hoop opgegeven had ..quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef OmniRocket het volgende:
Bedankt voor de wedstrijd!
Succes tegen Lyon, 1-1 is genoeg!
6-6 ook trouwens
Vind ik ook, maar absoluut geen zin om in discussie te gaan over deze wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus Vermeer is verantwoordelijk voor deze goal? Onzin, hij wil de bal naar voren trappen om die 5e nog te kunnen maken. Heel logisch. Kan hij het helpen dat ze vervolgens weer slapen verderop op het veld? Als ie de bal buiten trapt, weet je zeker dat je verliest.
Vermeer gaf Utrecht 3 doelpunten. Ajax was eigenlijk beter en Sulejmani is een blinde lul.quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Heeft Ajax terecht verloren? Speelde Utrecht beter?
Hij moet die bal sowieso omhoog schieten. Maar hij schiet ze altijd over de grondquote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verwachting != hoopquote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel leuk dat je de hoop opgegeven had ..
6-2quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij tegen psv een paar jaar geleden
Hij werd omver gebeukt... Al was het bij de 5e wel het geval.quote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Hij moet die bal sowieso omhoog schieten. Maar hij schiet ze altijd over de grond.
Ik ben een enorme fan van hem, maar hij in dit jaar heel slecht.quote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef TheArt het volgende:
Ik word elke wedstrijd meer ziek van Vertonghen. Gadverdamme, arrogante, overschatte, overbetaalde BelgEn ruk die aanvoerdersband van zijn arm. Weg ermee. Hup werken zal je.
Mijn punt was eigenlijk dat hij altijd zo slecht uitschiet. Dus niet alleen in deze wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij werd omver gebeukt... Al was het bij de 5e wel het geval.
1-1: Kon Vermeer niks aan doenquote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef geindoctrineerd het volgende:
onterecht gezeik op vermeer.die kerel kon aan die laatste bal niets doen, en verder staat de verdediging van ajax gewoon slecht te verdedigen. ''supporters'' die dan meteen alle spelers afkraken,
Zeer open wedstrijd, Utrecht bleef ook gewoon naar voren spelen als ze voorstonden. Lekke verdediging bij Ajax. Vermeer veel en VEEL te vaak onder druk, kan daar niet mee omgaan en levert twee ballen in die omgezet worden in doelpunten. Terecht verloren: JA, als je ziet dat de kansen door fouten van Ajax komt, niet scheidsrechter gedoe of zo. NEE, omdat deze wedstrijd eigenlijk geen winnaar verdiende. Ik had gelijkspel veel eerlijker gevonden.quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Vorig jaar nog Kampioen, en de toekomst ziet er prima uitquote:Op zondag 6 november 2011 14:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Mooi dat Ajax het verleden heeft, maar niet de toekomst.
Het is een prima lijnkeeper met een snelle reactie, maar voor de rest is het inderdaad niet zoveel.quote:Op zondag 6 november 2011 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer is gewoon een kutkeeper eerste klas. Volgende week Cillessen in de goal.
........?quote:Op zondag 6 november 2011 14:42 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Enige jammere is gewoon dat daar de laatste 10 jaar niks meer van te merken is.
ziet goed hoe de Kogel een overtreding maakt op Vermeer. Maar goed... aan de reacties van alle Ajacieden hier zouden jullie er blij mee zijn als Vermeer de kogel krijgt.quote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker verdedigt weer.
Jammer dan dat je pas dit seizoen bent begonnen met voetbal kijken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal voordat ik voetbal keek dus
Vermeer loopt altijd te kutten, ja soms pakt hij een geweldige bal, maar hij pakt nooit punten, iets wat Steek wel deed. Met Steek in de goal vandaag had je gewonnen, maar ja, dat telt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 14:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Cillessen was de laatste keer ook lekker bezig
Ik heb het alweer verwerkt. Schrik er zelf vanquote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ik ben gelukkig niet te trollen vandaag, hoewel ik me er wel echt ziek door voel was het zo fucking slecht dat ik er bijna wel vrede mee kan hebben![]()
Cillessen is wel goed genoeg?quote:Op zondag 6 november 2011 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1-1: Kon Vermeer niks aan doen
2-1: Bal ging door het midden, als Vermeer niet steeds zo snel in een hoek duikt, had hij hem gewoon
3-3: Grote blunder van Vermeer, hij doet geeneens moeite om die bal te pakken, maar duikt er een beetje onder
4-3: Zie de 2-1
5-3: Grote blunder van Vermeer met zijn idiote uittrappen steeds
6-4: Zie de 5-3
Vermeer is gewoon een kutkeeper eerste klas. Volgende keer Cillessen in de goal.
Snap het ook nietquote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb het alweer verwerkt. Schrik er zelf van
Slechter dan Vermeer op dit moment kan niet, daarvoor moet je zoeker in de Jupiler Leaguequote:
Laat hem groeien man. Steek had ook een dipje.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer loopt altijd te kutten, ja soms pakt hij een geweldige bal, maar hij pakt nooit punten, iets wat Steek wel deed. Met Steek in de goal vandaag had je gewonnen, maar ja, dat telt niet.
Waar we volgend jaar dus niet aan meedoenquote:Op zondag 6 november 2011 14:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Ach, 30 keer kampioen geweest, even die drie sterren gepakt, nu concentreren op de Champions League.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ziet goed hoe de Kogel een overtreding maakt op Vermeer. Maar goed... aan de reacties van alle Ajacieden hier zouden jullie er blij mee zijn als Vermeer de kogel krijgt.
Ja maar niet zo'n een.quote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat hem groeien man. Steek had ook een dipje.
Hij werd 2 jaar geleden bij PSV weggetrapt omdat hij te slecht werd. Nu is hij helemaal een karikatuur van een verdediger.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Shreyas het volgende:
Ooijer is een speler met een PSV hart, dat heb ik al eerder aangegeven. Op cruciale momenten zie je hem altijd falen. Het is gewoon een saboteur bij Ajax, dat niemand dat nog door heeft verbaasd me nogal. Het is gewoon jammer dat Ajax 3 kostbare spelers kwijt raakt, waarvan 2 na 20 minuten al. In aanvallend opzicht kon Ajax dus gewoon weinig meer brengen.
Hmm, inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ziet goed hoe de Kogel een overtreding maakt op Vermeer. Maar goed... aan de reacties van alle Ajacieden hier zouden jullie er blij mee zijn als Vermeer de kogel krijgt.
Nja, wat hij laatst liet zien was ook niet best. En bij NEC was hij ook heel wisselvallig.quote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Slechter dan Vermeer kan haast niet.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Vermeer is ook helemaal kapot gemaakt door Ajax zelf.
Wellicht komt dat door de vele doelpunten, altijd leuk, cabaret in de verdediging toen die neger op de grond lag (Mulenga of zo?)quote:
Sorry hoor, maar hij heeft de bal al geschoten voordat de overtreding wordt gemaakt. Het is in mijn ogen gewoon een fout van Vermeer.quote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker verdedigt weer.
Ja maar ik denk dat je gewoon beter af bent als je hem ff tijd geeft. Als je hem wisselt zet, dan maakt je hem helemaal kapot.quote:
Anders kan hij toch teruglopen, oen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:45 schreef Devv het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft de bal al geschoten voordat de overtreding wordt gemaakt. Het is in mijn ogen gewoon een fout van Vermeer.
Hij heeft NOOIT vertrouwen gehad behalve een periode onder geloof ik MvB? Het spreekt ook van weinig vertrouwen als er in 1x een andere keeper van NEC voor 4 miljoen ofzo wordt gehaald.quote:
Ja hoor, nu ligt het weer aan Ajaxquote:Op zondag 6 november 2011 14:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Vermeer is ook helemaal kapot gemaakt door Ajax zelf.
Is toch logisch als je Steek hebt? Daarnaast krijgt hij het vertrouwen en in hij gewoon 1e keeper.quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hij heeft NOOIT vertrouwen gehad behalve een periode onder geloof ik MvB? Het spreekt ook van weinig vertrouwen als er in 1x een andere keeper van NEC voor 4 miljoen ofzo wordt gehaald.
Zullen we hem voortaan zoentjes en koekjes geven? Je speelt bij een topclub, je moet niet zeiken voor dat miljoen wat je verdient.quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hij heeft NOOIT vertrouwen gehad behalve een periode onder geloof ik MvB? Het spreekt ook van weinig vertrouwen als er in 1x een andere keeper van NEC voor 4 miljoen ofzo wordt gehaald.
Ben helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die bal ingeschoten werd? Denk je nou echt dat je die bal nog gehad hadquote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anders kan hij toch teruglopen, oen.
Klopt. Maar mensen willen dat hier niet inzien.quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
quote:
Hierdoor. Hij moet er wel beter mee doen, dat sowieso, maar het lijkt wel of we met een vliegende keep spelenquote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef TheArt het volgende:
Ik klaag wel over Vermeer, en terecht, maar we staan wel eerste in de wereld qua aantal ballen terug op de keeper. Het is niet normaal. De keeper hier, en vooral dit jaar, krijgt wel 100 terugspeelballen per wedstrijd te verwerken. Dan moet hij het er alsnog beter mee doen, maar ze brengen hem constant in te problemen.
Ga eens naar voren voetballen
Hij verdiend echt geen miljoen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zullen we hem voortaan zoentjes en koekjes geven? Je speelt bij een topclub, je moet niet zeiken voor dat miljoen wat je verdient.
Is dat rullevant dan? Het is gewoon een overtreding.quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die bal ingeschoten werd? Denk je nou echt dat je die bal nog gehad had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |