SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bigass fro was wel even lastig
Onvoorspelbaarheid roeleertquote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik dacht dat je alleen die fles zou fernandesen
Veel beter dan bier.quote:
Whehehequote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bigass fro was wel even lastig
quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ga hem nu drinken
Mmmm cherrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Ik ga hem nu drinken
De eckte, ze heeft het daadwerkelijk thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga hem nu drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus waar moet ik wezen volgende keer dat ik in Utje ben en 'toevallig' een slaapplek nodig heb omdat jij 'toevallig' een enge film gaat kijken wat je niet in je eentje aandurft?
Stuur me je nummer...quote:Op maandag 7 november 2011 23:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dus waar moet ik wezen volgende keer dat ik in Utje ben en 'toevallig' een slaapplek nodig heb omdat jij 'toevallig' een enge film gaat kijken wat je niet in je eentje aandurft?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
De eckte, ze heeft het daadwerkelijk thuis
Die vriendin heeft het bij het rechte eind jaquote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
Ik vind jou leuk
Maar je woont in Utrecht? Hehe, vriendin van me die daar woont noemt het Mocrotown
quote:
Really? Ik dacht niet dat het zo erg zou zijn . Ze gaat ook nooit uit in Utrecht. Good luck nonetheless.quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die vriendin heeft het bij het rechte eind ja.
Waar ik woon niet zo, maar je hebt er wel een paar wijken tussen zitten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |