SPOILER: Warning: goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar weten ze wel hoe het moet, ziek, kort, krachtig.
Do it faggot!quote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anderhalf uur (of hoelang duurt 'ie) onvolgbare bullshit kijken is teveel van het goede.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anderhalf uur (of hoelang duurt 'ie) onvolgbare bullshit kijken is teveel van het goede man.Heb de reviews gelezen en hij zit heel logisch in elkaar volgens de reviewers. Maar de beschrijvingen van die film.. kan me goed voorstellen dat het je raakt. Fucked up. Maar laten we het over andere dingen hebben.SPOILER: Warning: goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar weten ze wel hoe het moet, ziek, kort, krachtig.
Iemand een idee waar in Eindhoven een goede sushi-tent te vinden is?
Is dat die zieke film dat zo'n pasgeboren baby wordt geneukt ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 02:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Net A Serbian Film gekeken, ik ben scarred for life.....
Vlakbij de markt, richting Stratumseind, tegenover de Irish Pub. Ben z´n naam even vergeten maar schijnt wel een goede te zijn, ben zelf niet zo van de sushiquote:Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb de reviews gelezen en hij zit heel logisch in elkaar volgens de reviewers. Maar de beschrijvingen van die film.. kan me goed voorstellen dat het je raakt. Fucked up. Maar laten we het over andere dingen hebben.
Iemand een idee waar in Eindhoven een goede sushi-tent te vinden is?
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat die zieke film dat zo'n pasgeboren baby wordt geneukt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JaDie wilde ik ook kijken, maar ga ik niet doen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die wilde ik ook kijken, maar ga ik niet doen dus
Pics van het eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en/of Dominicaanse mannen![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 19:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pics van het eten!
en/of Dominicaanse mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast stalkt me non stop, vandaar mijn geforceerde lach
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]Damn jij bent wel echt sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast stalkt me non stop, vandaar mijn geforceerde lach![]()
Hehe beetje jammer van het stalken, ik neem aan dat de interesse dus niet wederzijds is?
Voel me geroepen. Anyway, wil je dan in de OP Jumi?quote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie shopt er een blikje Fernandes bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |