abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104296773
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens heel typisch: Sinji is van de aardbodem verdwenen nadat hij Skyrim heeft gedownload. Arme jongen.
Nah, denk dat 'ie dik in een limousine chillt met dure champagne en evenveel chicks als dat 'ie vingers heeft.
pi_104296847
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens heel typisch: Sinji is van de aardbodem verdwenen nadat hij Skyrim heeft gedownload. Arme jongen.
Hahahahahaha, ik wou het ook gaan downloaden. Heb net mijn buurjongen geopperd dat hij die xbox later terug moet brengen en vooral NIET vannacht... want.. want..

Instant verslaving ;(
pi_104296936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ketting kaduuk en geen nieuwe ketting binnen handbereik, jung.
Was dat vorige week al niet? Maar ik voel je pijn. Auto/taxi it is. Zou ik sowieso doen nu trouwens, KOUD man.

quote:
6s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Box, deze is beter dan m'n ongevraagde halfnaakte :').
Hm, ja, ik denk dat ik ook maar eens een andere moet maken. :')

En Sinji was toch naar Eindhoven? Duurt wel een dag of 6 vanuit Friesland.
full stops and exclamation marks
pi_104297018
Ik opper trouwens voor mijn naam (Fok!naam, that is) in de aankomende OP.

Dat plus whisky, een single malt en boven de 30 euro, jullie mogen kiezen.
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:31:41 #280
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104297406
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Hahahahahaha, ik wou het ook gaan downloaden. Heb net mijn buurjongen geopperd dat hij die xbox later terug moet brengen en vooral NIET vannacht... want.. want..

Instant verslaving ;(
Niet doen, je komt nooit meer buiten als je die shit gaat spelen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_104297655
pi_104297687
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef Phantomesse het volgende:
Ik opper trouwens voor mijn naam (Fok!naam, that is) in de aankomende OP.

Dat plus whisky, een single malt en boven de 30 euro, jullie mogen kiezen.
Deze meid. Whisky :9. Glenfiddich 18 y.o. wat voor mevrouw?
pi_104297716
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Niet doen, je komt nooit meer buiten als je die shit gaat spelen.
Die kans zit er wel in ja gezien ik NFS Carbon nog uit moet spelen. En Grand Turismo ook...
pi_104298028
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef krioro het volgende:

[..]

Deze meid. Whisky :9. Glenfiddich 18 y.o. wat voor mevrouw?
Speciaal voor jou:

Die inkijk is geen opzet ;(

Echter is het Grants, ook goed wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:49:13 #285
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104298105
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef Phantomesse het volgende:

Ya right.

quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef krioro het volgende:

[..]

Glenfiddich 18 y.o. wat voor mevrouw?
Twee zielen, één gedachte. _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_104298159
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ya right.

[..]

Serieus niet :') Ik heb gewoon niet zoveel shirtjes die boven mijn decolleté uitkomen want dan lijk ik zo'n blok van boven omdat maori bouw ;( Tevens is dit ook geen push up bh :') en daar litk het wel op zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104298264
Wat vinden jullie van vrouwen en tattoo's? Ik was altijd best anti maar ik wil Orchideeen op mijn rug.. Vanaf onderrug tot rechter schouder, grijs, roze en wellicht wat lichtgeel tintjes... Enkel met schaduwnaalden, geen scherpe lijnen, die vind ik lellék.
pi_104298494
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen en tattoo's? Ik was altijd best anti maar ik wil Orchideeen op mijn rug.. Vanaf onderrug tot rechter schouder, grijs, roze en wellicht wat lichtgeel tintjes... Enkel met schaduwnaalden, geen scherpe lijnen, die vind ik lellék.
DOEN! Het is wel verslavend tho. Ik wilde er eerst ook maar eentje, en nu zit ik al op 3 :')

Ik wil ook weer een nieuwe, maar ik ben er nog niet uit wat precies ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_104298535
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Speciaal voor jou:

[ afbeelding ]

Echter is het Grants, ook goed wel.

SPOILER
_O_.

SPOILER
quote:
Tof, mits kunstwerk/hele rug vol/groot.
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ya right.

[..]

Deze man. Wat voor merk/type tondeuse heb jij trouwens? Mijne is gevallen en hangt nu nog maar half aan elkaar. :')
  zaterdag 12 november 2011 @ 22:02:10 #290
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104298549
quote:
Mits niet ordinair.

:9~

quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef krioro het volgende:

Deze man. Wat voor merk/type tondeuse heb jij trouwens? Mijne is gevallen en hangt nu nog maar half aan elkaar. :')
Ik slijp mijn keukenmes meestal heel goed en ga dan met deze langs mijn schedel, tot bloedens toe. :9~

SPOILER
pi_104298647
quote:
Grote tattoo's zijn tof inderdaad. Ik heb een zwak voor mannen/vrouwen met mooie sleeves :9~
pi_104298692
quote:

[..]

_O_.

SPOILER
[..]

Ja, als ik het doe neem ik ook gelijk een grote. Vind kleine verdwaalde plaatjes maar niets... Moet alleen even een manier vinden om orchideeen met een beetje Maori style (en dan niet gewoon de vormen maar ook met mijn verhaal erin) te mixen. Ik ga denk ik over een paar weekjes even een weekendje doorbrengen in Groningen bij een Maori familie. Zij tattooeren ook dus kunnen mij daar mooi bij helpen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef Juminelle het volgende:

[..]

DOEN! Het is wel verslavend tho. Ik wilde er eerst ook maar eentje, en nu zit ik al op 3 :')

Ik wil ook weer een nieuwe, maar ik ben er nog niet uit wat precies ;(
Dat heb ik dus met piercings, maar ik moet mezelf gedeisd houden tot februari, dan kan ik weer 1 keer bloed geven en daarna neem ik er gewoon weer een waardoor ik weer een jaar geen bloed mag geven ;( (Ik ben bloeddonor en hecht daar veel waarde aan :') ) en dan neem ik een Christina piercing (zoek maar ok google hahahahaha).

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Mits niet ordinair.

:9~

Mijn piercing + de aankomende piercing zijn al redelijk 'ordinair' dus die tattoo moet gewoon 1 waar kunstwerk worden waardoor mensen in de stad extra lang achter me blijven lopen om het goed te kunnen observeren :7
pi_104298832
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef Phantomesse het volgende:
Dat heb ik dus met piercings, maar ik moet mezelf gedeisd houden tot februari, dan kan ik weer 1 keer bloed geven en daarna neem ik er gewoon weer een waardoor ik weer een jaar geen bloed mag geven ;( (Ik ben bloeddonor en hecht daar veel waarde aan :') ) en dan neem ik een Christina piercing (zoek maar ok google hahahahaha).
Dat had ik ook, maar ik heb één jaar geleden bijna al m'n piercings eruit gehaald. Heb alleen nog m'n tongpiercing er in gelaten.

Christina is sexy! Ik wil al heel lang een VCH maar ik durf niet ;(
pi_104298900
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:10 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dat had ik ook, maar ik heb één jaar geleden bijna al m'n piercings eruit gehaald. Heb alleen nog m'n tongpiercing er in gelaten.

Christina is sexy! Ik wil al heel lang een VCH maar ik durf niet ;(
DOEN! Die heb ik ook over nagedacht maar vind de christina toch mooier ondanks dat die 9 maanden duurt om te helen en wat jij wilt maar een week of 2 :')

Ik had hem eigenlijk begin dit jaar al willen zetten maar moest opeens geopereerd worden waardoor de afspraak niet door kon gaan ;( Spijt van wel, had het gewoon moeten doen maar je mocht geen piercings in tijdens de operatie :') Die bij mijn tetts was gewoon afgeplakt dus echt onzin, had gewoon moeten laten zetten dan was ie inmiddeld netaan genezen ;(

SPOILER
pi_104299282
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]

Ik slijp mijn keukenmes meestal heel goed en ga dan met deze langs mijn schedel, tot bloedens toe. :9~

SPOILER
Keukenmes? Pfft.

SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:05 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Grote tattoo's zijn tof inderdaad. Ik heb een zwak voor mannen/vrouwen met mooie sleeves :9~
Same here. Alleen twijfel ik voor mezelf omdat mijn lichaam op zich al een kunstwerk moet zijn. :')

quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja, als ik het doe neem ik ook gelijk een grote. Vind kleine verdwaalde plaatjes maar niets... Moet alleen even een manier vinden om orchideeen met een beetje Maori style (en dan niet gewoon de vormen maar ook met mijn verhaal erin) te mixen. Ik ga denk ik over een paar weekjes even een weekendje doorbrengen in Groningen bij een Maori familie. Zij tattooeren ook dus kunnen mij daar mooi bij helpen.
Tof! Zetten ze hem dan ook op de traditionele manier? Met uhi? :9~ Alleen daarom al zou ik dat ook willen.
pi_104299287
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:12 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

DOEN! Die heb ik ook over nagedacht maar vind de christina toch mooier ondanks dat die 9 maanden duurt om te helen en wat jij wilt maar een week of 2 :')

Ik had hem eigenlijk begin dit jaar al willen zetten maar moest opeens geopereerd worden waardoor de afspraak niet door kon gaan ;( Spijt van wel, had het gewoon moeten doen maar je mocht geen piercings in tijdens de operatie :') Die bij mijn tetts was gewoon afgeplakt dus echt onzin, had gewoon moeten laten zetten dan was ie inmiddeld netaan genezen ;(

SPOILER
Christina vind ik ook wel mooier, maar dan heb je die extra stimulatie niet ;(

Zonde! Bij mijn operatie mocht ik ook gewoon al m'n piercings inhouden, dus dat is bullshit inderdaad.
Weet je al wanneer je 'm gaat laten zetten?

SPOILER
pi_104299582
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:24 schreef krioro het volgende:

[..]

Same here. Alleen twijfel ik voor mezelf omdat mijn lichaam op zich al een kunstwerk moet zijn. :')

[..]

Tof! Zetten ze hem dan ook op de traditionele manier? Met uhi? :9~ Alleen daarom al zou ik dat ook willen.
Ja, zo zetten ze het ook :D Ik ga dan ook aan hem vragen of hij het Maorigedeelte in de tattoo op die manier willen zetten en de andere tattooeerder mag dan de rest van de tatt maken.

Doorgaans haat ik het als mensen met hele andere culturen Maori tatts laten zetten, maar als jij er 1 wilt dan wil ik wel een afspraak voor je regelen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:24 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Christina vind ik ook wel mooier, maar dan heb je die extra stimulatie niet ;(

Zonde! Bij mijn operatie mocht ik ook gewoon al m'n piercings inhouden, dus dat is bullshit inderdaad.
Weet je al wanneer je 'm gaat laten zetten?

SPOILER
Ghehe wauw, laten we de mannen maar niet al teveel pesten en jaloers maken O-)
SPOILER
Voor extra stimulance kun je.. nee.. wacht.. te voorspelbaar :')
pi_104300099
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja, zo zetten ze het ook :D Ik ga dan ook aan hem vragen of hij het Maorigedeelte in de tattoo op die manier willen zetten en de andere tattooeerder mag dan de rest van de tatt maken.
_O_.

quote:
Doorgaans haat ik het als mensen met hele andere culturen Maori tatts laten zetten, maar als jij er 1 wilt dan wil ik wel een afspraak voor je regelen :)
Nah ik denk er precies hetzelfde over, ik zou dat alleen doen als ik de cultuur heel uitgebreid bestudeerd zou hebben en me echt tussen de mensen begeef en als het dan aangeboden werd. Nu ben jij ook wel Maori en ik waardeer het zeker, maar toch, da's anders. :P

SPOILER
I'm out for now, fijne avond mensen. :W
pi_104300177
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef krioro het volgende:

[..]

_O_.

[..]

Nah ik denk er precies hetzelfde over, ik zou dat alleen doen als ik de cultuur heel uitgebreid bestudeerd zou hebben en me echt tussen de mensen begeef en als het dan aangeboden werd. Nu ben jij ook wel Maori en ik waardeer het zeker, maar toch, da's anders. :P

SPOILER
I'm out for now, fijne avond mensen. :W
Ik voel jouw spoiler... de pijn :9~

Pijn... :@ Lekker :9~

Wij zijn eng :P
  zaterdag 12 november 2011 @ 22:54:01 #300
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104300378
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik voel jouw spoiler... de pijn :9~

Pijn... :@ Lekker :9~

Wij zijn eng :P
Deze hele reeks zit vol met gelijkdenkenden, bizar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')