Ik hou van jou....quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga nu 1 dikke jonko draaien en daarna 1 dikke gamesessie
Met OLDSKOOL Need for SpeedGewoon de eerste
En Undeground
En Most Wanted ook wel
Eigenlijk wil ik ook driften dus die drift Need for Speed (hoe heet het ook alweer?) neem ik ook maar mee
![]()
Whoopwhoop.
Carbon had ik ook ooit gedownload maar die heb ik niet uitgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Waar vind ik vrouwen zoals jij?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga nu 1 dikke jonko draaien en daarna 1 dikke gamesessie
Met OLDSKOOL Need for SpeedGewoon de eerste
En Undeground
En Most Wanted ook wel
Eigenlijk wil ik ook driften dus die drift Need for Speed (hoe heet het ook alweer?) neem ik ook maar mee
![]()
Whoopwhoop.
Carbon had ik ook ooit gedownload maar die heb ik niet uitgespeeld.
Ik kan geen normale Surinaams-Javaanse afhaalnasi meer vindenquote:
Kloptquote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb beiden niet gedaan dit weekend, wie wel??
[..], heb ook een onbetaalde stage net achter de rug, fulltime werken, een half jaar
![]()
Je wordt echt misbruikt als stagiaire soms
Door omstandigheden nog niet kunnen gaan. Morgen als het goed isquote:Op woensdag 9 november 2011 00:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen campaign mode gedaan man, spange Scheiße. Gewoon steeds beter en shit
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is iedereen verdúhhr!?
Heb je em op PS3? Ik ben aan 't twijfelen em te halenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Campaign mode inmiddels uitgespeeld (MW3) in 13u+ uur. Gruwelijk verhaal + geile interactieve gameplay
.
Xbox 360, nu is het fully focussed tijd voor swag op Xbox Livequote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je em op PS3? Ik ben aan 't twijfelen em te halen
Pc, gedownload omdat geldnood.quote:
whuuutt, link linkquote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pc, gedownload omdat geldnood.
Is ie dikker dan mw2?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Xbox 360, nu is het fully focussed tijd voor swag op Xbox Live.
Speelt bijna hetzelfde als MW2, de multiplayer iigquote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is ie dikker dan mw2?
ik heb Black Ops voor ps3 maar dat vind k maar kut
Dat zegt echt iedereen, zelfs in Suriname is het voer slecht tegenwoordig vergeleken met vroeger. Ik heb het vroeger niet meegemaakt maar op sommige plaatsen krijg je nu inderdaad gewoon meuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan geen normale Surinaams-Javaanse afhaalnasi meer vinden. Allemaal zijn ze verneukt met groenten erdoorheen die er oorspronkelijk nieteens in horen, of met verkeerde kruiden/specerijen
.
Wat ik zoek lijkt een beetje op zoiets, klein, beetje droge korrels, iets bruiner misschien nog:
[ afbeelding ]
Wat ik overal ineens tegenkom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, beetje overdreven om duidelijk te maken wat ik bedoel. Wat is dat voor een downgrade van een op zich heel simpel gerecht?Ik wil normale motherfucking nasi
.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou van jou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op Fok!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Posucice het volgende:
[..]
Waar vind ik vrouwen zoals jij?
Hier welquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jaaa chicks die gamen komen niet zo heeeel veel voor
Doodzonde man, echt waarquote:Op donderdag 10 november 2011 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zegt echt iedereen, zelfs in Suriname is het voer slecht tegenwoordig vergeleken met vroeger. Ik heb het vroeger niet meegemaakt maar op sommige plaatsen krijg je nu inderdaad gewoon meuk.Zelf maken dan maar.
Geldt voor echt Surinaams en Chinees ook trouwens. Bijvoorbeeld fa-sjong was schijnbaar tot voor kort zelfs bijna niet te krijgen. Mijn oma maakte dat vroeger zelf, de beste ooit.![]()
M'n oom en tante zijn gisteren teruggekomen van vakantie daar, hadden weer leuke verhalen. Ook hetzelfde over eten. M'n oom stond de eerste dag dat ze daar waren gelijk vroeg op, naar de winkel om krabbepastei te halen, waren m'n vader en moeder ook altijd lyrisch over. Nergens meer te krijgen nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |