quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Onderwerp: Lekkere stewardessen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb twee weken extraquote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
24 dec 2011 t/m 8 jan 2012
Maar ik moet vast stage lopen waarvoor ik niks betaald krijg![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:34 schreef JackieBrown het volgende:
Ennn... Fernandespic voor de OP?
* Chocolatebear mompelt iets over de Mile High Club.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb twee weken extra![]()
En dan zal ik me ook op Schiphol begeven... oeeee ik hoop dat ik dan Chocolatebear spot
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Onderwerp: Lekkere stewardessen.Dit plaatje valt me een beetje tegen van je ChocoladebeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die rechter doet.
De nepheid van die andere 2![]()
Gazeuzequote:Op donderdag 10 november 2011 17:24 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik heb laatst iets ontdekt dat 10x lekkerder is dan Fernandes, serieus:
[ afbeelding ]
Ook wel lekker. Lekkerder dan Fernandes? Neen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeeeeell no.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
Nooitquote:Op donderdag 10 november 2011 17:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect omschrevenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit. Te veel prik, geen uitgesproken volle smaak en het belangrijkste, geen suikerniveau waar je tanden spontaan van uit je bek vallen. Nee, gewoon nee
![]()
.
.
Ik had geen zin om moeilijk te doen en fanatiek op zoek te gaan. Ik post nu vanaf mijn telefoonquote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit plaatje valt me een beetje tegen van je ChocoladebeerAlleen die rechter doet.
De nepheid van die andere 2
Was dat jouw afgelopen weekend, ja?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens, verklaring waarom dit topic zo langzaam gaat: Niemand wilt afstand doen van deze bazige TT.
Zucht.... Jaloersquote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb twee weken extra![]()
En dan zal ik me ook op Schiphol begeven... oeeee ik hoop dat ik dan Chocolatebear spot
Ik heb beiden niet gedaan dit weekend, wie wel??quote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat jouw afgelopen weekend, ja?
quote:
Volgens mij is het dezelfde chick, maar dan met een (andere) pruikquote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit plaatje valt me een beetje tegen van je ChocoladebeerAlleen die rechter doet.
De nepheid van die andere 2
Ah..quote:Op donderdag 10 november 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij is het dezelfde chick, maar dan met een (andere) pruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |