Moet je nagaan... Feyenoord verliest op 1 foute beslissing en slecht spel... Met 0-1.... Ajax nu al 5-3 achter, met een goede scheidsrechterquote:
Ja, dat magquote:
Grappen maken over Ajax terwijl je voor die club uit rotterdam bentquote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Caland het volgende:
Wij zijn Ajax, wij staan na vandaag zesde.
Origineel man.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Caland het volgende:
Wij zijn Ajax, wij staan na vandaag zesde.
Is niet zijn schuld? Vermeer trapt als een wijf die bal weg.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, wat doet die Ooijer daar. KK debiel.
De boer heeft helemaal geen gezichtsuitdrukkingen, dat weet iedereen.quote:
Wie zegt dat het van utreg supporters isquote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Doublepain het volgende:
Triest hoor vuurwerk in ajax vak gooi, kk debielen
Is funny cuz is true.quote:
Ok, deal.quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Publiekswissel van de grens.
WACHT MAAR, JULLIE PRATEN WEL ANDERS ALS AJAX DE CL WINT.
beetje realistisch blijven hequote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Held.quote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef Caland het volgende:
Het is ook niet niks hoor, om 10.00 al aan de pasta.
Blijft toch een schandequote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohja, overigens wordt het nog wel 5-5 of 5-6
Ja, inderdaad, als ik dan nog niet op 89-jarige leeftijd ben overleden aan de Lollrcoptr-griep.quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja, Utrecht natuurlijk dik voordeel hier omdat die in een andere tijdzone zitten.quote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef Caland het volgende:
Het is ook niet niks hoor, om 10.00 al aan de pasta.
Hoop doet levenquote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohja, overigens wordt het nog wel 5-5 of 5-6
Ze kunnen nog niet eens winnen van Utrecht, laat staan CL....quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klopt. En de scheidsrechter is zwaar pro-utrecht en op het veld liggen allemaal snippertjes.quote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, Utrecht natuurlijk dik voordeel hier omdat die in een andere tijdzone zitten.
Bwehehehequote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, Utrecht natuurlijk dik voordeel hier omdat die in een andere tijdzone zitten.
gokje, achterstaan?quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Swomp het volgende:
WTF!?! 5-3 wat is er allemaal gaande ???
Ajax wat doe je?
minimaal.quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef mrstylo het volgende:
Mensen niet te vroeg juichen. Ajax maakt nog gelijk.
Nee niet gelijkquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef mrstylo het volgende:
En bij hunzelf in het vak gooien, zodat ze met 0-3 winnen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
Die Ajaxieden gaan nu allemaal bommen gooien zodat de wedstrijd wordt gestaakt
Nee, als de 5-4 zo valt, blunder Vermeer weerquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef mrstylo het volgende:
Ohja, Sneijder is de klootzak, niet Ooijerquote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een klootzak die sneijder. Beter vliegt Ooijer er nog een keer in maar dan goed
Nee, wordt eerder 6-3 .quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef mrstylo het volgende:
Ik eet sowieso graag 's ochtends pastaquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor het geld wat zij krijgen zou ik elke dag wel om 10 uur pasta willen eten..
Amateurwedstrijd uit de 7e klassequote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Ascendancy het volgende:
Schakel net in. Whut zit ik te kijken?![]()
Een falend Ajax, tegen een slecht spelend Utrecht... Trek je eigen conclusies maarquote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe moeten wij weten welke zender jij zit te kijken?quote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Ascendancy het volgende:
Ze spelen niet eens goedquote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Geweldig toch, dat Utrecht speelt 1 goede wedstrijd per jaar, tegen Ajax thuis.
'Ze gooien allemaal bommetjes je bent helemaal doof'quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
Die Ajaxieden gaan nu allemaal bommen gooien zodat de wedstrijd wordt gestaakt
quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
'Ze gooien allemaal bommetjes je bent helemaal doof'
Volwassen mensen staan gewoon te huilen'
Ditquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Komt door die periode bij die kut club
Daarvoor bij PSV was die beter idd.quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je bedoeld zijn huidige periode bij Ajax?quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Toen mocht ik hem ook niet. Met zijn kut kauwgum altijd.quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Rot eens op met dat getroll.quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Zorro het volgende:
Weer komt Ooijer ermee weg
Die Mulenga blijft voor niks zo liggen zeker.
Idd, die smerige Blackburn Rovers....quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hebben ze nog een materiaalman nodig dan?quote:
Een cabaretshowquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat we aan het kijken zijn? Ik snap het ff niet meer.
'niet te gloven, kom hier een spelletej kijken'quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
'Ze gooien allemaal bommetjes je bent helemaal doof'
Volwassen mensen staan gewoon te huilen'
Als ze alleen tegen Ajax spelen, misschien dan wel.quote:
Inderdaad, ik dacht dat F'jes altijd op een half veld speeldenquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat we aan het kijken zijn? Ik snap het ff niet meer.
Wat een bazennaam heeft hij.quote:
Ajax ook, dus past goed in dit topic.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent een beetje traag...
Een vogelquote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Onnoman het volgende:
de kogel: bijnaam, de kogel. En zijn moeder krijgt...
Eriksen is altijd waardeloos tenzij je met 3-0 voor staat.quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie een paar maanden geleden nog voor 40 miljoen weg mocht?
prioriteiten stellenquote:
Stakkerquote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Lucky Ajax xD
Ajax heeft altijd de sgeids mee ::S :S :S: S:S:S:S:S:
KNJB bestaat niet meer, is nu KNTB.quote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Lucky Ajax xD
Ajax heeft altijd de sgeids mee ::S :S :S: S:S:S:S:S:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |