Knijper op je neus zetten en je hebt een beetje dezelfde nasale stemquote:
twitter:stomphorst twitterde op maandag 07-11-2011 om 09:06:07Zo, dat was weer een ouderwets slechte plaat van bløf op #3fm, samen met #sabrinastarke. Echt niet om aan te horen! #nuechttijdomtestoppen reageer retweet
Die zingt vast niet: ooooooooh, I wanna dance with somebody!quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Led Zeppelin
Oh wacht, ik luister Veronica
twitter:DonaldDuckNL twitterde op maandag 07-11-2011 om 09:35:45@claudiadebreij Beterschap uit heel Duckstad gewenst! Oh ja, en van oom Dagobert moest ik zeggen dat Dago Zakdoekjes heel goed snuiten! reageer retweet
quote:
Werd je er blij van?quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat net in de bus komt er een Mercedes Benz CLS 350 langs rijden, wist ik toen nog niet maar had even kenteken onthouden, dus ik zoek hem net op, blijkt die man hem pas 3 dagen te hebben! nieuw..
dus.
Ik zou zeggen lees een topic terug of begin van dit topic want ik geloof dat we dat net hebben besprokenquote:Op maandag 7 november 2011 16:42 schreef De-Hamster het volgende:
Wie verwachtte jullie in het Glazen Huis? En welke drie zouden jullie zelf willen?
Ik vond het wel toevalligquote:
Zowel Timur als Coen zijn van BNN en er gaan nooit twee van een omroep in. Domien gaat sowieso en die is al van BNN. Ik denk Gerard, Domien.. Paul of Roos.quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zag het net idd, zelf weet ik bijna zeker dat Gerard Ekdom erin komt.
Giel beelen zat van 2004 t/m 2006 erin (2007 niet) daarna van 2008 t/m 2010 en dus 2011 niet. Elke keer rijtjes van drie jaar. Gerard Ekdom heeft al een reeks van 2005 t/m 2007 gehad en was er ook bij in 2009 en 2010, 2011 lijkt me dan een logisch gevolgd.
Daarnaast denk ik idd Timur die is echt flink aan de weg aan het timmeren met zijn Mama Appelsap en andere uitzendingen.
De derde weet ik niet, zou het niet Coen of Sander kunnen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |