100% mee eensquote:Op zondag 6 november 2011 12:41 schreef DeMessias het volgende:
Higuain is toch een veel betere spits dan Benzema, spijtig dat Mourinho dat pas na al die tijd lijkt in te zien.
Leuk!quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef Blancos het volgende:
Nuri Sahin gaat waarschijnlijk zijn debuut maken vandaag.
Hij niet alleen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede drainage volgens Sierdquote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar gaan we spelen, tis nogal nat
En Sierd heeft altijd gelijkquote:
Meer genoten van 10 goals in Utrregquote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Nober het volgende:
Hebben de Barcelona gegadigden een beetje kunnen genieten van Maher vanmiddag?
Eredivisie niveauquote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Nober het volgende:
Hebben de Barcelona gegadigden een beetje kunnen genieten van Maher vanmiddag?
quote:
Het Euskaltel van de Primera Division.quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Blancos het volgende:
Toch wel knap hoe Athletic Bilbao nog nooit gedegradeerd is terwijl ze alleen maar Basken spelers hebben.
Dus gasten die 200% voor hun gebied werken!quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Blancos het volgende:
Toch wel knap hoe Athletic Bilbao nog nooit gedegradeerd is terwijl ze alleen maar Basken spelers hebben.
Het regent er al 2 dagen dus ik denk dat het wel mee zal vallen ... De grasmat ligt er nog prima bij gezien de omstandighedenquote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef TheFatLady het volgende:
Als dit zo door blijft regenen wordt het de 2e helft 1 groot modderbad.
Dat zeg ik, de grasmat is nog goed maar op bepaalde plaatsen rolt het balletje al niet meer.quote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Het regent er al 2 dagen dus ik denk dat het wel mee zal vallen ... De grasmat ligt er nog prima bij gezien de omstandigheden
quote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef Nober het volgende:
Heeft Barcelona die tenue's aan die veel zwaarder gaan wegen als die nat worden?
heerlijk tochquote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef chufi het volgende:
En ja hoor Sierd begint weer over tapas, pintxos genaamd in Baskenland
is menend echt te nice.quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef YazooW het volgende:
Aardappels met caramelsaus, je weet niet wat je proeft!
aldus Sierd
met over een maand alweer de classicoquote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Zilverloo het volgende:
alsnog 2 punten verlies, Real nu op 3 punten voorsprong
Was het maar vast 10 december.quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Zilverloo het volgende:
alsnog 2 punten verlies, Real nu op 3 punten voorsprong
Was ook niet lucky, 2-2 terechte uitslag naar mijn idee.quote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
41% - 59%
4-6 schoten goal
Zo lucky is het ook weer niet.
Heb de wedstrijd niet gezien.
In de laatste minuut de 2-2 erin frommelen, terwijl Atlethic eerder in de wedstrijd een penalty werd onthouden. Niet dat het wat boeit, Real gewoon weer 2 puntjes uitgelopenquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de laatste minuut de 2-2 erin frommelen, terwijl Atlethic eerder in de wedstrijd een penalty werd onthouden. Niet dat het wat boeit, Real gewoon weer 2 puntjes uitgelopen
Wacht maar tot 11 decemberquote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de laatste minuut de 2-2 erin frommelen, terwijl Atlethic eerder in de wedstrijd een penalty werd onthouden. Niet dat het wat boeit, Real gewoon weer 2 puntjes uitgelopen
Mwa, hoewel ik overtuigd ben van de klasse van Real heb ik een gevoel dat ze van iedereen kunnen winnen, behalve van Barcelona. Al zal dat ook mentaal zitten, telkens als Real de afgelopen keren tegen Barcelona het veld op stak waren ze gespannen, bijna angstig en speelden ze niet vrijuit. Barcelona daarin tegen was de rust zichzelf, vol vertrouwen en kon daarom fris en vrij voetbal spelen.quote:
Kan wel met 3 fantastische aanvallersquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Blancos het volgende:
Valencia - Real Madrid begint nu.
Real speelt met 3 controleurs
Als Spanjaard had die 20% kans om werkloos te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een speler. Jammer dat hij portugees is.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een speler. JammerHeeft vast te maken met dat hij portugees is.
Coentraoquote:
Mag het ook een keer?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:56 schreef Confetti het volgende:
Wat een grove schande weer. 100% penalty onthouden.
Figo en Manichequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Coentrao![]()
Nani![]()
Ricardo Carvalho![]()
Cristiano Ronaldo![]()
Bazenteam
Prachtige shirts ook trouwens.
Niks mis mee, waren nuttige spelers voor Portugalquote:
Mwahquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Coentrao![]()
Nani![]()
Ricardo Carvalho![]()
Cristiano Ronaldo![]()
Bazenteam
Nja, de kleurencombinatie van die kleur rood + groen, niet echt het design van de shirts ofzo.quote:
Ik had het meer over Nani en Coentrao.quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Nja, de kleurencombinatie van die kleur rood + groen, niet echt het design van de shirts ofzo.
Nani, speler met vorig seizoen meeste assists in beste competitie ter wereld, en Coentrao, een van de top 10 linksbacks (bij NL hebben we nog niet eens een uit de top 50) die ook nog goed op het middenveld, zowel centraal als op de flank, overweg kan.quote:Op zondag 20 november 2011 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had het meer over Nani en Coentrao.
En vergeet gisteren Valencia niet ....quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Worden drukke weken voor Real
za 26 nov Real Madrid - Atletico Madrid
za 10 dec Real Madrid - FC Barcelona
zo 18 dec Sevilla FC - Real Madrid
Sinds WK 2006 en de portugueese enclave bij Madrid met niet te vergeten onze vriend Pepe, nee sorry zal niet juichen voor n doelpunt van Portugalquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Coentrao![]()
Nani![]()
Ricardo Carvalho![]()
Cristiano Ronaldo![]()
Bazenteam
Fc Porto, Chelsea, Inter Overal succes gehad, en met Real gaat hij vast ook nog wel wat prijzen winnen, ze spelen dit seizoen heel goed.quote:Op zondag 20 november 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen gemist? Geen Champions League winst met Chelsea, etc. etc.
Is ook niet zo moeilijk als je een club als Real Madrid coacht, wil het nog wel eens zien bij Ajax bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fc Porto, Chelsea, Inter Overal succes gehad, en met Real gaat hij vast ook nog wel wat prijzen winnen, ze spelen dit seizoen heel goed.
Klopt maar hij heeft het in het verleden toch ook laten zien met Inter en Porto ?quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk als je een club als Real Madrid coacht.
Ik ben ook niet tegen Mourinho maar tegen de club die hij coacht en zijn provoceren.quote:Op zondag 20 november 2011 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar hij heeft het in het verleden toch ook laten zien met Inter en Porto ?
Ik ook, minimaal 4-0.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef Blancos het volgende:
Bij Athlético ontbreekt Falcao en ze spelen ook nog eens in het Santiago Bernabéu. Ik verwacht een makkelijke overwinning voor Real Madrid.
Aad. Tuurlijk is het een regel, doorgebroken speler een scoringskans ontnemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef Longslar het volgende:
Ik heb wel vaker gezien dat de keeper de aanvaller liet struikelen, natuurlijk is een penalty dan een logisch gevolg. Maar rood? Ik hoorde Ad zeggen dat het een regel is..
Oja, natuurlijk. Nooit zo over na gedacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aad. Tuurlijk is het een regel, doorgebroken speler een scoringskans ontnemen.
En de goal(s) van Real.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef Longslar het volgende:
Verder niet echt een interessante wedstrijd, het is wachten op de 2e rode kaart voor Atletico.
Het is niet spannend meer, en gaat het ook niet meer worden. Maar er komen vast nog wat leuke aanvallen en goaltjes.quote:
Hij had er wel een man of 4 af kunnen sturen zonder dat er iemand mag klagen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Roffamannetje het volgende:
Had zo weer een rode kaart voor Atletico kunnen zijn
En net zo ziek in z'n hoofd als die slagers van Atleticoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Wat een verdediger toch die Pepe
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Wat een verdediger toch die Pepe
De laatste tijd valt het wel mee toch...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En net zo ziek in z'n hoofd als die slagers van Atletico
Das waar, maar toch...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het wel mee toch...
Omdat in de PD enkel gaat over BAR en RM.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat echt om de 3 minuten over Barcelona.
Nog 10 minuutjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Dat snap ik ook allemaal wel, maar waarom moet je heel de tijd vergelijken? Totaal niet nodig.
Verstandig om geen blessuretijd te geven.
Straks Barcelona.
Ja helaas ... maar het verschil is dit jaar nog niet zo heel groot ...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat in de PD enkel gaat over BAR en RM.
De rest speelt mee voor spek en bonen.
Klopt gewoon de wedstrijd analyseren en becommentarisren... Straks Sierd waarschijnlijk dus dan gaat het weer over van alles en nietsquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Dat snap ik ook allemaal wel, maar waarom moet je heel de tijd vergelijken? Totaal niet nodig.
Verstandig om geen blessuretijd te geven.
Straks Barcelona.
Ach ja, Valencia... Die houden dit nooit vol, en nummer 4 Levante speelt boven hun kunnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas ... maar het verschil is dit jaar nog niet zo heel groot ...
btw: wel 50 cent verloren omdat Atletic niet gewonnen heeft ... hadden er 10E kunnen worden
Heerlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt gewoon de wedstrijd analyseren en becommentarisren... Straks Sierd waarschijnlijk dus dan gaat het weer over van alles en niets
Ik had hem eigenlijk hier verwacht, hij had er wel een inleiding opgemomen in Madrid. Maar mogelijk omdat ie voor Atletico is hebben ze hem maar naar Barcelona gezondenquote:
Geen Sierd bij Barcelonaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk hier verwacht, hij had er wel een inleiding opgemomen in Madrid. Maar mogelijk omdat ie voor Atletico is hebben ze hem maar naar Barcelona gezonden
Nee. Gaat gelijk op.quote:
Ah dat maakt het wel leukquote:
4-1 gewonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat maakt het wel leuk! Wat heeft Real gedaan eigenlijk?!
vet gewonnen met 4-1 tegen Atletico Mquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat maakt het wel leuk! Wat heeft Real gedaan eigenlijk?!
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef Roffamannetje het volgende:
Zou lekker zijn als Barca weer wat puntjes verspeeld
Dapper.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef chufi het volgende:
Ben eigenlijk al weg gezapt er van uitgaande dat Barca niet wint
Ma goed, we zijn er nog niet... 20 min to goquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef samuel94 het volgende:
Hala madrid :p
hahahaahahahahaha barça verloren xP
belangerijke punten dat real hier heeft...
ja lol xDquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef samuel94 het volgende:
xD xP LOLZquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef samuel94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |