abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2002 @ 15:30:04 #1
30004 DeDaaF_TSB
f0r me t0 p00p 0n ^^
pi_4929807
Heeft iemand ervaringen met een wiegie board ?

Voor de gene die niet weet wat het een wiegie board is : Dat is zo'n boord met alle letters en cijfers erop en Yes en No.

[][]__[]____[]___[][][][br][]_[]_[][]__[][]__[][][br][]_[]_[]_[]_[]_[]_[][br][][]__[]__[][]__[][][br]
  maandag 8 juli 2002 @ 15:32:48 #2
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_4929835
Je schrijft het verkeerd. (WiJi)

Ow enne... ik zou er niet mee spelen, het is namelijk geen speelgoed... als je pech hebt kon het wel eens verstrekkende gevolgen hebben.

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_4929848
nooit spelen met dingen die je niet kan begrijpen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 8 juli 2002 @ 15:34:45 #4
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_4929852
Is het niet Ouija-bord (of zoiets, fonetisch: "oewiedjah")

Anyway; dat is inderdaad LINK SPUL!, en ik zou er zo ver mogelijk bij vandaan blijven....

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
  maandag 8 juli 2002 @ 15:36:16 #5
30004 DeDaaF_TSB
f0r me t0 p00p 0n ^^
pi_4929872
Ja weet ik, iemand die ik ken heeft het met 2 vrienden gedaan en zijn doorgegaan nadat de geest had toegegeven dat het een slechte was. De lichten in de hele straat gingen storen en er vlogen spullen door het huis heen. Ze kwamen er allemaal geschokt uit. De persoon die in het huis woont zit al 2 jaar in een inrichting
[][]__[]____[]___[][][][br][]_[]_[][]__[][]__[][][br][]_[]_[]_[]_[]_[]_[][br][][]__[]__[][]__[][][br]
pi_4929883
OUIJA-boards
Begin voortaan eens bij "zoek" -edit zoekt alleen lastig met 'n foute naam

Maar hier niet mee beginnen, zoals reeds vermeldt

[Dit bericht is gewijzigd door MAY-be op 08-07-2002 15:43]

pi_4929904
Nooi iets mee doen, het kan nml hardstikke fout gaan! Je roept dingen op die boven je macht liggen en meestal zijn het geen leuke dingen die je oproept. Een vriendin van mij heeft het ooit is gedaan, toen is het ook fout gegaan die is helemaal doorgedraaid en heeft zelfmoord gepleegd... Ze had dat met een stel vrienden voor de gein gedaan maar er is toen iets vrijgekomen. Opeens kon ze alleen nog maar vloeken en schelden en wilde steeds zelfmoordplegen, na een aantal keren dat het niet is gelukt heeft ze uit angst en weet ik wat haar polsen doorgesneden.

Mijn raad is dus niet aan beginnen!!!!

pi_4929995
Ik heb zo'n bord uit de USA meegenomen een tijdje terug. Dat bord was zelfs gemaakt door Parker Brothers, je weet wel, dezelfde van Monopoly Ik heb er mee gespeeld met vrienden, en ja, het kan behoorlijk eng zijn. Om nou meteen Ouija te scharen onder de categorie 'levensgevaarlijk' vind ik een beetje ver gaan, maar intrigerend is het wel (al moet ik zeggen dat het IMHO meer met mind/hand controle te maken heeft dan met geesten, maar die discussie wil ik hier niet aangaan).

maandag 8 juli 2002 @ 15:47:37 #9
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4930015
Ik zou eerst de film Long Time Dead gaan kijken en dan me nog eens bedenken of ik met dat bord ga spelen
Laat die gedachte maar even marineren...
  maandag 8 juli 2002 @ 15:49:55 #10
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_4930039
quote:
Op maandag 08 juli 2002 15:38 schreef DeeDee_ het volgende:
Nooi iets mee doen, het kan nml hardstikke fout gaan! Je roept dingen op die boven je macht liggen en meestal zijn het geen leuke dingen die je oproept. Een vriendin van mij heeft het ooit is gedaan, toen is het ook fout gegaan die is helemaal doorgedraaid en heeft zelfmoord gepleegd... Ze had dat met een stel vrienden voor de gein gedaan maar er is toen iets vrijgekomen. Opeens kon ze alleen nog maar vloeken en schelden en wilde steeds zelfmoordplegen, na een aantal keren dat het niet is gelukt heeft ze uit angst en weet ik wat haar polsen doorgesneden.

Mijn raad is dus niet aan beginnen!!!!

Alsof een kwade geest van haar lichaam bezit heeft genomen
Age of fruity enlightenment!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')