Klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben een paddenstoelenrisotto aan het maken met vers eekhorentjesbrood, morieljes en hanekammetjes, wat spek, knoflook en peterselie.
Heb er ook nog een kluit boter in, en natuurlijk rondkorrelrijst, en monteer hem zometeen af met wat grotgerijpte gruyère.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.![]()
Ik had weer gebakken rijst. Voor 2 personen gemaakt gisteren (zodat ik vandaag niet hoefde te koken), maar ik kan er wel 3 dagen van eten. Vast een recept voor bodybuilders of zo.![]()
Dit is wel een lekkere:quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef foodlover het volgende:
De mini hamburgertjes waren weer lekker! Morgen maak ik zelf pizza, wordt morgenochtend dus ff deeg kneden...
Nu al een beetje aan het plannen voor a.s. zaterdag, vriendlief is dan jarig en maak voor een paar man dan wat hapjes, zijn wel grote eters... Ga sowieso empanada's van Rudolph maken gevuld met stoofvlees, aardappel, paprika en lente uitjes.
Iemand nog een tip voor knoflooksoep (google geeft veul recepten, maar zoek een beproefde...)???
Lekker!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
thee, mini pistachecakeje, macaron, slagroomsoesje en slagroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |