SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2011 02:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
18+Ik zei tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF IS DIE AAN HET DOEN!"?!?!?!?!?!?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 02:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie liever een leuke jongen...
Homo!!!!!quote:Op zondag 6 november 2011 02:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier tong
waarom denk je daar aan en wil je dat weten?quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zou tong80 nu aan het rukken zijn?
Jaloezie?quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom denk je daar aan en wil je dat weten?
Daarom. Ik denk trouwens dat het een autist is.quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waarom verontwaardiging?quote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee verontwaardiging, vanwaar de vraag?
Jij bent zeker een kutkloon van Computerprobleem?quote:Op zondag 6 november 2011 02:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Daarom. Ik denk trouwens dat het een autist is.
Gast, pleasequote:Op zondag 6 november 2011 02:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij bent zeker een kutkloon van Computerprobleem?
Bashen op tongquote:Op zondag 6 november 2011 02:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Daarom. Ik denk trouwens dat het een autist is.
Mensen die zeggen dat ik bash op tong80quote:Op zondag 6 november 2011 02:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Bashen op tong![]()
Jaloers zijn omdat een user in de volkskrant komt
iedereen kan de krant inkomen, kwestie van winkelcentrum overhoop schieten en je bent dagen in het nieuwsquote:Op zondag 6 november 2011 02:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Bashen op tong![]()
Jaloers zijn omdat een user in de volkskrant komt
Wel dapper dat je dat post.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 02:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
18+Captain Obvious strikes again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 02:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |