SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2011 02:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
18+Ik zei tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF IS DIE AAN HET DOEN!"?!?!?!?!?!?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 02:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie liever een leuke jongen...
Homo!!!!!quote:Op zondag 6 november 2011 02:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie liever een leuke jongen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier tong
waarom denk je daar aan en wil je dat weten?quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zou tong80 nu aan het rukken zijn?
Jaloezie?quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom denk je daar aan en wil je dat weten?
Daarom. Ik denk trouwens dat het een autist is.quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom denk je daar aan en wil je dat weten?
Waarom verontwaardiging?quote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee verontwaardiging, vanwaar de vraag?
Jij bent zeker een kutkloon van Computerprobleem?quote:Op zondag 6 november 2011 02:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Daarom. Ik denk trouwens dat het een autist is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |