nope, tenzij er teveel gedronken isquote:
Geen meervoudquote:
Whut?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Er ligt nu een kerel in je bed en jij zit te fokken?
voor mijn slaapgenotquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
En waarom zijn jouw poezen uit je bed verdwenen Tombo?
Ja heuj, JIJ riep dat er een kerel in mn bed lag!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
Die is jong en familie, dus telt niet
Logisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor mijn slaapgenot
Al in het vorige huis heur
Ja, tegen elkaar aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch.Katten in bed = Cat in een kramp.
![]()
Slapen de mannen in de woonkamer?
quote:
Gedrogeerde kat.quote:
Hij wordt er wel rustiger van idd, maar da's ook de bedoeling for nowquote:
quote:
Geen idee!quote:Woar is Krees eiks?
Fijn!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij wordt er wel rustiger van idd, maar da's ook de bedoeling for now![]()
Hij valt iig niet meer aan, ook zonder meds niet, dus het gaat al een stuk beter dan vorig weekend gelukkig
Een kat aan mensen medicijnenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij wordt er wel rustiger van idd, maar da's ook de bedoeling for now![]()
Hij valt iig niet meer aan, ook zonder meds niet, dus het gaat al een stuk beter dan vorig weekend gelukkig
Meeste veterinaire meds zijn afgeleid van onze eigen hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Een kat aan mensen medicijnendaar heb ik nog nooit van gehoord. Ja toen Socks hoestsiroop moest
"even"; Sinds 2003?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heuj, JIJ riep dat er een kerel in mn bed lag!
Maar nee, nu even niet
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meeste veterinaire meds zijn afgeleid van onze eigen hoor
quote:
2x daags 2,5 mg = kwart tablet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is dat zo?
ik vind het zo grappig, een kat aan dezelfde medicijnen als ikwat voor dosis krijgt ie?
HAP!quote:
Als je daar 2000 mee bedoelt; jaquote:
Ga je nog langs Greys?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo maar eens slapen, naar de show in Bleiswijk morgen
Je bent niet ZO oud dat je de 1900s nog hebt meegemaakt toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je daar 2000 mee bedoelt; ja
2013?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je daar 2000 mee bedoelt; ja
Met jou weet je het nooit, ik wist niet 100% zeker wat je bedoeldequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent niet ZO oud dat je de 1900s nog hebt meegemaakt toch?
Ik hoop dat ik in 2013 nog seks heb en dat dat niet de laatste keer zal zijn dat ik seks heb!quote:
Hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in 2013 nog seks heb en dat dat niet de laatste keer zal zijn dat ik seks heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor je
Mmmm, dan hoop ik al dood te zijn, maar beter dan 2013 iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Alleen maar goeds, dat weet je tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit, ik wist niet 100% zeker wat je bedoelde
Eh?quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen maar goeds, dat weet je toch
Ja? Ik niet hoor, ik hoop zelfs de volgende millenniumwisseling nog mee te makenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, dan hoop ik al dood te zijn, maar beter dan 2013 iig
Haha denk het niet..ben daar ook al heel vroeg 's ochtends tot laat in de middag met Diaz en Blue.quote:
Tombo!quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh?
Wie ben jij en wat heb je met Ll gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |