nope, tenzij er teveel gedronken isquote:
Geen meervoudquote:
Whut?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Er ligt nu een kerel in je bed en jij zit te fokken?
voor mijn slaapgenotquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
En waarom zijn jouw poezen uit je bed verdwenen Tombo?
Ja heuj, JIJ riep dat er een kerel in mn bed lag!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
Die is jong en familie, dus telt niet
Logisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor mijn slaapgenot
Al in het vorige huis heur
Ja, tegen elkaar aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch.Katten in bed = Cat in een kramp.
![]()
Slapen de mannen in de woonkamer?
quote:
Gedrogeerde kat.quote:
Hij wordt er wel rustiger van idd, maar da's ook de bedoeling for nowquote:
quote:
Geen idee!quote:Woar is Krees eiks?
Fijn!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij wordt er wel rustiger van idd, maar da's ook de bedoeling for now![]()
Hij valt iig niet meer aan, ook zonder meds niet, dus het gaat al een stuk beter dan vorig weekend gelukkig
Een kat aan mensen medicijnenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij wordt er wel rustiger van idd, maar da's ook de bedoeling for now![]()
Hij valt iig niet meer aan, ook zonder meds niet, dus het gaat al een stuk beter dan vorig weekend gelukkig
Meeste veterinaire meds zijn afgeleid van onze eigen hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Een kat aan mensen medicijnendaar heb ik nog nooit van gehoord. Ja toen Socks hoestsiroop moest
"even"; Sinds 2003?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heuj, JIJ riep dat er een kerel in mn bed lag!
Maar nee, nu even niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |