Oja, wat doe ik fout dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Begin maar naar je eigen post gedrag te kijken dan, kom daarna maar weer terug.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1733971#104015759
10 keer dezelfde quote quoten. Maar dat zul je waarschijnlijk wel niet snappen dat het meerdere mensen irriteertquote:
Dan hoef je niet meteen als een opgefockte user te reageren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef utopie het volgende:
[..]
10 keer dezelfde quote quoten. Maar dat zul je waarschijnlijk wel niet snappen dat het meerdere mensen irriteert
Ben ik opgefockt dan? En wat doe je nou huilie met je ''maar jij gedraagt weer eens als een mongool.''quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meteen als een opgefockte user te reageren.
dit topic is echt een pareltje he ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
ohh wat leuk joh,m echt een leuk topic zo, leuk joh, echt leuk!
TTT waardig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:31 schreef utopie het volgende:
[..]
dit topic is echt een pareltje he ?
Zeg het maar, wat zit je dwars. Want blijkbaar frustreert dit topic je zo erg dat je maar niet kan stoppen met reageren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
ohh wat leuk joh,m echt een leuk topic zo, leuk joh, echt leuk!
Ik vind het gewoon leuk dit topic, lekker los joh, met zijn allen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat zit je dwars. Want blijkbaar frustreert dit topic je zo erg dat je maar niet kan stoppen met reageren.
jij vindt toch ook weleens een topic niet leuk?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat zit je dwars. Want blijkbaar frustreert dit topic je zo erg dat je maar niet kan stoppen met reageren.
Jij ging vanavond toch zuipen met LompeHork?quote:
Ik keek er aandachtig naar, toen zag ik de hoofden van die twee rechtse, en toen dacht ik dat ik zelfmoord moest gaan plegen.quote:
Effe lekker wasse?? WAT DENK JE WEL NIET JNGU MET JE HOOFD KOM DAN HE KOM DAN HE TOE NOUW NIET MEER ZO STOER HEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |