Ik heb mijn moeder al jaren niet gesproken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef Strani het volgende:
Je moeder is weer zwanger en daar ben jij het niet mee eens?
Nou dan hebben we Freud ook niet nodig om uit te vogelen waar jouw OP vandaan kwam he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder al jaren niet gesproken.
Ja met jou kan ik praten. En kinderen stinken en ze huilen. En je kan nooit weg, niks dan gezeik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Zweetteef het volgende:
Terechte klacht kost alleen maar geld en tijd eisen alle aandacht op. Kortom met kinderen heb je geen leven meer.
wordfreud?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan hebben we Freud ook niet nodig om uit te vogelen waar jouw OP vandaan kwam he?
secondewijzer is één woord.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef beetotheizzo het volgende:
Iedereen is ooit kind geweest, dus zouden we nu al geen toekomst meer hebben. Toch gaat mijn seconde wijzer nog iedere keer een seconde verder wat wijst op een toekomst.
Dank voor je verbetering, maar zit niet op werk en tik nonchalant zonder enige controle.quote:
Laten we lekker gek gaan doen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:25 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Dank voor je verbetering, maar zit niet op werk en tik nonchalant zonder enige controle.
Snap enigszins je frustratie want ik ben zelf ook een purist qua taal, alleen niet op een forum op zaterdagavond.
Ouders krijgen kinderen he.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vraag me af waarom dit in OUD staat. Kun je dat motiveren?
Nouhou! Toen TS geboren werd was 'ie meteen 20 en woonde niet meer op het zolderkamertje van pa en ma. En heeft zeker geen luiers volgekakt!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vraag me af waarom dit in OUD staat. Kun je dat motiveren?
Laat me raden, je hebt haar toekomst verpest?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder al jaren niet gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |