Nee joh. Hij is net gedumpt door Selena.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou hij word bijna papa toch
of is papa?
Dan quote je diegene tegen wie je het eigenlijk wou zeggen. Vast meer mensen die er last van hebben. Ik zie een nieuwe reeks!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Het vernuftige van mijn tietenposts was dat ze altijd een reactie waren op een totaal andere post. Dat mis je toch in zo'n opsomtopic.
Dat maakt hem nog geen ventquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou hij word bijna papa toch
of is papa?
Ik ben jaloers... Op hem welteverstaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
Ik heb hem ontmoet in Madame Tussauds.
Alleen als ik de credits krijgquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh. Hij is net gedumpt door Selena.
[..]
Dan quote je diegene tegen wie je het eigenlijk wou zeggen. Vast meer mensen die er last van hebben. Ik zie een nieuwe reeks!
http://www.dailymail.co.u(...)l-Justin-Bieber.htmlquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh. Hij is net gedumpt door Selena.
[..]
Dan quote je diegene tegen wie je het eigenlijk wou zeggen. Vast meer mensen die er last van hebben. Ik zie een nieuwe reeks!
Mag dat nou echt helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
En ik wil niet alles kunnen zeggen. Ik wil tieten posten.
Wees blij dat je dat in ieder geval mag zeggen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
Omschrijf ze.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
Alleen in KPD geloof ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag dat nou echt helemaal niet meer?
Je weet dat ik niet van de omschrijvingen ben. Beeldmateriaal wil ik!quote:
Owja, ik was het alweer vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)l-Justin-Bieber.html
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik voel voor het eerst in mijn leven een enorme generatiekloof. Hoe kun je Justin Bieber nou leuk vinden met z'n pluizige snorretje en nat achter z'n oren? En waar the fuck moet ik hem eigenlijk van kennen?
En ik wordt helemaal kotsmisselijk dat die kalverliefde zo uitvergroot wordt. Die kinderen zijn 12 manquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)l-Justin-Bieber.html
Ik heb ook Harry aangeraaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Op hem welteverstaan.
Ik zie geen probleem.quote:
Commercie is a bitchquote:
Ik ga NIET klikkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind hem ook niks hoor
maar het is toch nog best wel de held van de gemiddelde 14 jarige
kalverliefde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik wordt helemaal kotsmisselijk dat die kalverliefde zo uitvergroot wordt. Die kinderen zijn 12 man
Kap nou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |