Nee joh. Hij is net gedumpt door Selena.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou hij word bijna papa toch
of is papa?
Dan quote je diegene tegen wie je het eigenlijk wou zeggen. Vast meer mensen die er last van hebben. Ik zie een nieuwe reeks!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Het vernuftige van mijn tietenposts was dat ze altijd een reactie waren op een totaal andere post. Dat mis je toch in zo'n opsomtopic.
Dat maakt hem nog geen ventquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou hij word bijna papa toch
of is papa?
Ik ben jaloers... Op hem welteverstaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
Ik heb hem ontmoet in Madame Tussauds.
Alleen als ik de credits krijgquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh. Hij is net gedumpt door Selena.
[..]
Dan quote je diegene tegen wie je het eigenlijk wou zeggen. Vast meer mensen die er last van hebben. Ik zie een nieuwe reeks!
http://www.dailymail.co.u(...)l-Justin-Bieber.htmlquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh. Hij is net gedumpt door Selena.
[..]
Dan quote je diegene tegen wie je het eigenlijk wou zeggen. Vast meer mensen die er last van hebben. Ik zie een nieuwe reeks!
Mag dat nou echt helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
En ik wil niet alles kunnen zeggen. Ik wil tieten posten.
Wees blij dat je dat in ieder geval mag zeggen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
Omschrijf ze.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
Alleen in KPD geloof ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag dat nou echt helemaal niet meer?
Je weet dat ik niet van de omschrijvingen ben. Beeldmateriaal wil ik!quote:
Owja, ik was het alweer vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)l-Justin-Bieber.html
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik voel voor het eerst in mijn leven een enorme generatiekloof. Hoe kun je Justin Bieber nou leuk vinden met z'n pluizige snorretje en nat achter z'n oren? En waar the fuck moet ik hem eigenlijk van kennen?
En ik wordt helemaal kotsmisselijk dat die kalverliefde zo uitvergroot wordt. Die kinderen zijn 12 manquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)l-Justin-Bieber.html
Ik heb ook Harry aangeraaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Op hem welteverstaan.
Ik zie geen probleem.quote:
Commercie is a bitchquote:
Ik ga NIET klikkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind hem ook niks hoor
maar het is toch nog best wel de held van de gemiddelde 14 jarige
kalverliefde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik wordt helemaal kotsmisselijk dat die kalverliefde zo uitvergroot wordt. Die kinderen zijn 12 man
Kap nou!quote:
Nee, hij en dat andere grietje bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kalverliefde?
de moeder is 20 en claimt dat hij de vader is (onterecht gok ik maar toch)
dat is niet de kalverliefde die ik me herinner van vroeger hoor
Ja, dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het probleem is dat het tegen de Google Ad's policy is.
Behalve dat dat niet samengaat met Fokkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Theorie: Als iedereen een adblocker zou gebruiken, konden we gewoon overal tieten posten.
Owh, so now it's my fault?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Theorie: Als iedereen een adblocker zou gebruiken, konden we gewoon overal tieten posten.
Daar weet jij niets vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Jij hebt immers tieten.
Be my guestquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
We kunnen ook aanvragen dat de ads uitgaan voor dit topic.
Jij bent nogal close met Glowmouse toch? Regel dat es pls.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
We kunnen ook aanvragen dat de ads uitgaan voor dit topic.
nee ik ook niet maar hij is 17 en dingen als ongewenste zwangerschappen horen niet bepaald meer bij kalverliefdequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, hij en dat andere grietje bedoel ik.
En dan nog. Als je 9 bent en een kind krijgt vind ik je echt niet ineens volwassen
Ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nogal close met Glowmouse toch? Regel dat es pls.
...Want GlowMouse gaat over de commerciele contracten van FOK!?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nogal close met Glowmouse toch? Regel dat es pls.
GM kan bij de ad aan/uit knopquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Want GlowMouse gaat over de commerciele contracten van FOK!?
I know, maar hij krijgt echt mijn nekharen overeind. En dat gebeurt niet snelquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar hij is 17 en dingen als ongewenste zwangerschappen horen niet bepaald meer bij kalverliefde
met die selena is gewoon publiciteit gok ik
2 type disney sterren en zo
doet het altijd goed
en er is gewoon markt voor (en nee jij bent niet de doelgroep blijkbaar haha)
Jij hebt alle kwaliteiten in huis om dat te regelen.quote:
Ik had een leuke reactie hierop in petto, maar het zou zo jammer zijn om op de eerste pagina de TT al te ontkrachten dus die hou ik maar voor me.quote:
Whatever floats your boatquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan blijf je schuldig tot het tegendeel bewezen is.
Hij zegt dat het niet kan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt alle kwaliteiten in huis om dat te regelen.
Try harder!quote:
2 stuks, inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt alle kwaliteiten in huis om dat te regelen.
En jij wilde al opgeven. Het is maar goed dat ik je zo opjaag!quote:
Minstens!quote:
Hij zegt dat de oplossing is met zijn allen naar KPD te verhuizenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij wilde al opgeven. Het is maar goed dat ik je zo opjaag!
brrr nee dankjequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij zegt dat de oplossing is met zijn allen naar KPD te verhuizen.
...Maar je kijkt er dus wel naar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brrr nee dankje
ik vind het daar eng
vreemde users die het nodig vinden om met hun vleeswaren uitgespreid op een 20 jaar oude bank te poseren en die fotos dan te posten
niet mijn ding
Als we daar verder mogen met de R&P SC vind ik het prima. Kan hij dat ff ergens in het openbaar posten zodat we daarnaar kunnen verwijzen als het Congo regime korte metten komt maken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Hij zegt dat de oplossing is met zijn allen naar KPD te verhuizen.
met deze account kan ik er niet eens inquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Maar je kijkt er dus wel naar?
Dat wil hij niet zomaar doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we daar verder mogen met de R&P SC vind ik het prima. Kan hij dat ff ergens in het openbaar posten zodat we daarnaar kunnen verwijzen als het Congo regime korte metten komt maken?
Niet zomaar... Nou, geef hem wat hij wil.quote:
Dan vraag je het...quote:
Ik neem aan dat jij je uiterste best hebt gedaan?quote:
Ben je btw al helemaal gesettled?quote:
Haar reatie kwam niet voor niets zo laat he.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je uiterste best hebt gedaan?
Ja! Een week nadat ik er introk al geloof ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je btw al helemaal gesettled?
Die was gewoon compleet andere dingen doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Haar reatie kwam niet voor niets zo laat he.
Ik heb alles gedaan wat ik wilde doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je uiterste best hebt gedaan?
Is dat voor herhaling vatbaar hier?quote:
Laat dan maar.quote:
Had je jaaaaaaaaaaaaren eerder moeten doen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja! Een week nadat ik er introk al geloof ik.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je jaaaaaaaaaaaaren eerder moeten doen?
Kon je nou de tijd maar terug draaienquote:
Ik ben een beetje misselijk. Ik ben het snoepen verleerd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke trek in snaai
Nouja, dan mocht de klok heel wat jaren extra terug.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kon je nou de tijd maar terug draaien
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een beetje misselijk. Ik ben het snoepen verleerd.
Op naar de toekomst dan maar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, dan mocht de klok heel wat jaren extra terug.
dat gaat vanzelf en achteraf gezien meestal te snelquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die mag wel langzaamaan dichterbij komen ja.
Ik kan anders niet wachten tot ik met pensioen magquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf en achteraf gezien meestal te snel
Nooit dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan anders niet wachten tot ik met pensioen mag.
Had je mijn kindjesfilmpje al gezienquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
ooh het is compleet random maar ik vind ze zo cute mag ik even spammen?
Wat zieligquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
ooh het is compleet random maar ik vind ze zo cute mag ik even spammen?
nee?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had je mijn kindjesfilmpje al gezien.
whahaha hilarisch is hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |